Toiveena vauva 2017-2018

Kauhee raskausmaha kaipuu iski eilen :geek: enkä oo nii välittäny raskaana olemisesta ennenkään.. mut näin aivan ihania paitoja millä vois vaikka kertoo raskaudesta joskus sitte.. Emp:llä, löytysköhä ne hupipaidat osiosta.. vauva latautumassa ja toisessa oli ristinollaa sinisillä ja punasilla pikku jalankuvilla pelattu :love: hassua.. nyt ku on lupa yrittää ni kuume kasvanu tän viikon aikana ihan hullusti!!
Jännityksellä ootan aamun testejä teiltä muilta (y) niitä ihana katella!!
 
Höh @ahmis mut toivottavasti vielä plussaksi muuttuu. Mulleki selvis vasta joku aika sitten että ne herkät testit on ihan minipieniä. Kuvat hämää :ROFLMAO:

Täällä on kyllä tosi oireetonta. Nännit hiukan arat niinku aina oviksen jälkeen. Lämpö laski tänään 0,2 mut ei voi varmaan vielä johtua kiinnittymisestä. Mikä lie dippi taas.
 
@Möörtsi jännää! Ja älä täysin visko kirvestä mihinkään jos pc ei näytä mitään, ne on 20mIU testejä muistaakseni, eli ei välttämättä reagoi ihan vielä. Mutta mun muistin mukaan tommosen sain ekasta testistä kuopuksesta. Ja ihan samoin, en kyllä uskonu. Sillon mulla oli onneks niin kiireistä arkea, että pystyin kituuttamaan 2vrk ennen uutta testiä ja sit tuli sellanen jonka mieskin tunnusti näkevänsä varmasti.:D
Eli liput korkealle sun tai siis TEIDÄN puolesta.:love:(y)

Omanapa.. yöllä onnistu talletukset. Mies oli unohtanu lupauksensa ja mulla meinas levitä pakka kun mies ei meinannu tajuta lainkaan taas mun kannalta asioita vaan märisi vaan omaa napansa ympärillä, jonka hitto vie olen ottanut tässä hommassa huomioon enemmän kuin mitään muuta.:D No tajusi se sit.:LOL:
 
@ahmis pahoittelut negasta, mutta onhan tässä tosiaan vielä aikaa! Toivotaan parasta :)

@Möörtsi Minä myös näen jotain :love: Nyt peukut pystyssä ettei olisi pelkkä viivanpaikka!

Täällä ovistestit vain haalenee, mikä yleensä kertoo "pidemmästä" kierrosta. Tässä vertailu yhteen toiseen kiertoon, jolloin ovis tuli kp13, oik. tämän kierron tikut: https://i.imgur.com/vGlA2t3.jpg Hämäävän vahva kyllä tuo kp7 tikku tässä kierrossa. Mutta pitkää kiertoahan tässä toivottiin joten hyvin etenee :p
 
1.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........12/28.............yk7
Nadine88.............22/28-34.......yk4
Möörtsi................22/28............yk3
Tänttähäärää.......22/23-29......ya 10/16
Nelliida.................26/28-30......yk7
Fritang...................9/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........11/24-34........yk12
Vuuti...................16/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....46/30-33........yk1
Sonde...................9/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................33/27-31.........yk 1
Pikkutakkutukka...19/29-33.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........18/28...........yk 2
Ksennonen...........24/XX...........ykX
Ahmis...................23/25-28......yk2
Haaveilija_93........22/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..7/27............yk2
Keijupölyä............24/18-23.......yk2
Embell..................9/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............5/25.............yk3
Aavalvar..............38/31-35........ya 2016

Piinailijat:
lilia88.......................dpo10
Ahmis......................dpo10
Möörtsi....................dpo9
Nelliida.....................dpo10
Nadine88.................dpo5
Nasunen87..............dpo5
Tänttähäärää...........dpo6
Vuuti.........................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk3)
 
Tais mennä tää kierto hukkaan, edelliset tallettelut su iltana, eilen sain aamupäivällä ovis testiin aika varmasti tasavahvat viivat ja illalla jo tuntu sellasta nippailua että ehkö se ovis oli siinä. Mies tulee tänään illalla vasta työreissulta onko mitään mahkuja että joko sunnuntain simpat olis selvinny eiliseen asti tai sitten että tänään ois vielä mahkuja!?!?
 
@Möörtsi jännää! Ja älä täysin visko kirvestä mihinkään jos pc ei näytä mitään, ne on 20mIU testejä muistaakseni, eli ei välttämättä reagoi ihan vielä. Mutta mun muistin mukaan tommosen sain ekasta testistä kuopuksesta. Ja ihan samoin, en kyllä uskonu. Sillon mulla oli onneks niin kiireistä arkea, että pystyin kituuttamaan 2vrk ennen uutta testiä ja sit tuli sellanen jonka mieskin tunnusti näkevänsä varmasti.:D
Eli liput korkealle sun tai siis TEIDÄN puolesta.:love:(y)

Omanapa.. yöllä onnistu talletukset. Mies oli unohtanu lupauksensa ja mulla meinas levitä pakka kun mies ei meinannu tajuta lainkaan taas mun kannalta asioita vaan märisi vaan omaa napansa ympärillä, jonka hitto vie olen ottanut tässä hommassa huomioon enemmän kuin mitään muuta.:D No tajusi se sit.:LOL:
Ei mulla toiveet niin paljon tuosta noussut :D Katsotaan rauhassa nyt :) Ooh, tsemppiä talletuksiin :love:
 
Ei mulla toiveet niin paljon tuosta noussut :D Katsotaan rauhassa nyt :) Ooh, tsemppiä talletuksiin :love:
Kiitoksia, yöllisen johdosta itsellä on vähän paremmat fiilikset tästä kierrosta mitä edellisissä ja nyt tän työpäivän mentyä miehellä on 3pv vapaata, niin ei tarvii pahemmin miettiä onko kello liian paljon tai vähän touhuamiseen.:D

@Fritang mulla teki hei samat. Tai siis pysyny vaan samassa kooko ajan. Tän aamunen viiva tosin tuli paljon nopeammin näkyviin mitä eilen, mut yhtä vahva ku eilenki. Ja ei haittaa muakaan, jos vaan tulis vaikka sunnuntaihin mennessä ni loppuis tää oma häröily.:whistle:
:D
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
@ahmis mä oon lukenu, että noi one stepin herkät ei ois oikeesti kovinkaan herkkiä. Että ei-niin-herkällä ois tullu haaleaa viivaa, kun one stepit on vielä ihan blancoja. Itellä myös ky testejä kaapissa. Viime kierrossa testailin niillä hulluna, ovat siitä hyviä ettei niihin tullu edes viivanpaikkaa, vaikka kuinka tihrusti :D sinänsä masentavaa, muttei tosiaan tarvi arpoa...

Täällä erittäin liukkaat kelit. Enkä puhu nyt säästä :ROFLMAO:. Ihan valuvaa melkein kirkasta limaa! Voisko tää nyt olla lyhyempi kierto ja ehtisinkö jopa ovuloida ennen kp 15 (kun aloitan terot)? :oops:(y) ovistesti tehty, tummempi viiva kun eilen, mikä tietty lupaa hyvää. Vaikkei siis lähelläkään plussaa vielä. On vielä viikko aikaa onneksi :rolleyes:
 
@ahmis mä oon lukenu, että noi one stepin herkät ei ois oikeesti kovinkaan herkkiä. Että ei-niin-herkällä ois tullu haaleaa viivaa, kun one stepit on vielä ihan blancoja. Itellä myös ky testejä kaapissa. Viime kierrossa testailin niillä hulluna, ovat siitä hyviä ettei niihin tullu edes viivanpaikkaa, vaikka kuinka tihrusti :D sinänsä masentavaa, muttei tosiaan tarvi arpoa...

Täällä erittäin liukkaat kelit. Enkä puhu nyt säästä :ROFLMAO:. Ihan valuvaa melkein kirkasta limaa! Voisko tää nyt olla lyhyempi kierto ja ehtisinkö jopa ovuloida ennen kp 15 (kun aloitan terot)? :oops:(y) ovistesti tehty, tummempi viiva kun eilen, mikä tietty lupaa hyvää. Vaikkei siis lähelläkään plussaa vielä. On vielä viikko aikaa onneksi :rolleyes:
Kuulostaa lupaavalta ainaki, mulla alkaa liukkaat kelit max.5vrk ennen varsinaista ovista, yleensä parhaimmat luistelukelit on 3 ja 2 pv ennen, sit ku on ovisplussa päivä ni on jo niin reilua yleensä että riittäis vaikka tapetointiin saakka.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Embell
@Möörtsi ootko vielä juonu vattuteetä? Mulla loppu eilen ja mietin pitääkö mun ny hakea uus satsi. Toisaalta ku jossain oli ettei suositella alkuraskaudesta niin epäilyttää että onks turvallista juoda sitä nyt ku piinapäivät menossa. Vaik @viipulainen taiski sanoo että voi juoda läpi kierron.. Hitto ku ei osaa päättää mut oon jääny vähän koukkuun tohon teehen ku päivittäin juonu sitä :D
 
@Möörtsi ootko vielä juonu vattuteetä? Mulla loppu eilen ja mietin pitääkö mun ny hakea uus satsi. Toisaalta ku jossain oli ettei suositella alkuraskaudesta niin epäilyttää että onks turvallista juoda sitä nyt ku piinapäivät menossa. Vaik @viipulainen taiski sanoo että voi juoda läpi kierron.. Hitto ku ei osaa päättää mut oon jääny vähän koukkuun tohon teehen ku päivittäin juonu sitä :D
siinä ei oo tosiaan mitään vaarallista siinä teessä. Suositus on ettei juotaisi plussan jälkeen koska ei voi ennakkoon tietää jos sattuukin siinä raskaudessa tulemaan supistusherkkyyttä. Ja koska vattutee stimuloi kohtua, se voi voimistaa supistelua. En oo tosin kuullut yhtäkään tarinaa tai bongannu ainoatakaan tutkimusta jossa noin ois käynyt, mutta koska mahdollisuus on olemassa niin teksti on lätkäistävä pakettiin.
Mutta tosiaan, ennen plussaa ihan rauhassa vaan, mä korvaan sillä kahvia ja tavallista teetä (eli liikaa kofeiinia) ja voisin lyödä hengestä vetoa että jos lääkärin pitäis valita kumman pyytäis poistamaan raskautta yrittävien listalta, olis se varmaan oikeasti se kahvi.:LOL:
Ja edelleen vetoan siihen punkkukuuriin. Raskaana ei suositella pisaraakaan alkoholia, joten sama suositus vattuteen kanssa. Mutta..raskautta yrittäville suositellaan sitä punkkukuuria oviksen jälkeen..summasummarum.;):LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88

Yhteistyössä