Mä alan kuuntelemaan dopplerilla vauvan sydänääniä ihan jatkuvastiLisäsin itseni piinailijoihin, dpot heitin hatusta keskiarvon sille, mikä se ehkä on.
Mitä te himotestaajat muuten teette raskausaikana? Tuleeko testailun tilalle joku muu juttu?
Mä alan kuuntelemaan dopplerilla vauvan sydänääniä ihan jatkuvastiLisäsin itseni piinailijoihin, dpot heitin hatusta keskiarvon sille, mikä se ehkä on.
Mitä te himotestaajat muuten teette raskausaikana? Tuleeko testailun tilalle joku muu juttu?
Kyll mäkin haamun näänEnkä kyllä usko tuohon haamuun. Tai siis skeptinen olen että tarkoittaisi mitään kun hävisikin pois
En malta odottaa mitä sun pc testi näyttää jos siis niitä haet kans mut ehdottomasta vie illalla testiä!Testaan huomenna luotettavammalla testillä nii katsotaan sitten uusiks Ja illalla vois tehdä tuon herkän uudestaan kans
Ei mulla toiveet niin paljon tuosta noussut Katsotaan rauhassa nyt Ooh, tsemppiä talletuksiin@Möörtsi jännää! Ja älä täysin visko kirvestä mihinkään jos pc ei näytä mitään, ne on 20mIU testejä muistaakseni, eli ei välttämättä reagoi ihan vielä. Mutta mun muistin mukaan tommosen sain ekasta testistä kuopuksesta. Ja ihan samoin, en kyllä uskonu. Sillon mulla oli onneks niin kiireistä arkea, että pystyin kituuttamaan 2vrk ennen uutta testiä ja sit tuli sellanen jonka mieskin tunnusti näkevänsä varmasti.
Eli liput korkealle sun tai siis TEIDÄN puolesta.
Omanapa.. yöllä onnistu talletukset. Mies oli unohtanu lupauksensa ja mulla meinas levitä pakka kun mies ei meinannu tajuta lainkaan taas mun kannalta asioita vaan märisi vaan omaa napansa ympärillä, jonka hitto vie olen ottanut tässä hommassa huomioon enemmän kuin mitään muuta. No tajusi se sit.
Kiitoksia, yöllisen johdosta itsellä on vähän paremmat fiilikset tästä kierrosta mitä edellisissä ja nyt tän työpäivän mentyä miehellä on 3pv vapaata, niin ei tarvii pahemmin miettiä onko kello liian paljon tai vähän touhuamiseen.Ei mulla toiveet niin paljon tuosta noussut Katsotaan rauhassa nyt Ooh, tsemppiä talletuksiin
Kuulostaa lupaavalta ainaki, mulla alkaa liukkaat kelit max.5vrk ennen varsinaista ovista, yleensä parhaimmat luistelukelit on 3 ja 2 pv ennen, sit ku on ovisplussa päivä ni on jo niin reilua yleensä että riittäis vaikka tapetointiin saakka.@ahmis mä oon lukenu, että noi one stepin herkät ei ois oikeesti kovinkaan herkkiä. Että ei-niin-herkällä ois tullu haaleaa viivaa, kun one stepit on vielä ihan blancoja. Itellä myös ky testejä kaapissa. Viime kierrossa testailin niillä hulluna, ovat siitä hyviä ettei niihin tullu edes viivanpaikkaa, vaikka kuinka tihrusti sinänsä masentavaa, muttei tosiaan tarvi arpoa...
Täällä erittäin liukkaat kelit. Enkä puhu nyt säästä . Ihan valuvaa melkein kirkasta limaa! Voisko tää nyt olla lyhyempi kierto ja ehtisinkö jopa ovuloida ennen kp 15 (kun aloitan terot)? ovistesti tehty, tummempi viiva kun eilen, mikä tietty lupaa hyvää. Vaikkei siis lähelläkään plussaa vielä. On vielä viikko aikaa onneksi
siinä ei oo tosiaan mitään vaarallista siinä teessä. Suositus on ettei juotaisi plussan jälkeen koska ei voi ennakkoon tietää jos sattuukin siinä raskaudessa tulemaan supistusherkkyyttä. Ja koska vattutee stimuloi kohtua, se voi voimistaa supistelua. En oo tosin kuullut yhtäkään tarinaa tai bongannu ainoatakaan tutkimusta jossa noin ois käynyt, mutta koska mahdollisuus on olemassa niin teksti on lätkäistävä pakettiin.@Möörtsi ootko vielä juonu vattuteetä? Mulla loppu eilen ja mietin pitääkö mun ny hakea uus satsi. Toisaalta ku jossain oli ettei suositella alkuraskaudesta niin epäilyttää että onks turvallista juoda sitä nyt ku piinapäivät menossa. Vaik @viipulainen taiski sanoo että voi juoda läpi kierron.. Hitto ku ei osaa päättää mut oon jääny vähän koukkuun tohon teehen ku päivittäin juonu sitä