Toiveena vauva 2017-2018

Hitto mitkä alaselkäsäryt iski :( Pelottaa et taas tulossa pihalle :( ihan sängyssä pitää huilia kun koko alaselkää särkee ja ehkä eniten tosta häntäluun alueella.. meen pihalle tanssii alasti jos huomenna tulee vahvemmat viivat eikä ala hirvee verilöyly:cautious:
 
Nyt otin panadolia niin vähän helpotti toi selkäsärky mut alamahaan sattuu vie jonkun verran.. Tnä ei oo ollu mitään niitä vähäsiä raskausoireitakaan niin aika varma olo et huomisen testi on jo haalistunu :( kun niin kovia kipuja ja samantapaisia kun sillon kemiallisessa tai kun sen testi tulos oli haalistumassa :( Kivaa olla näin positiivinen (n)
 
@Jasuuu tsemppiä. Eiköhän se vähintään samaa näytä kuin tänäänkin.:love:

Mä taasen olen hyvin skeptinen omasta huomisesta testistä. En aio siis tälle päivää enää tehä ku tein jo 2 aamulla.:LOL:
En vaan nää mitenkään miksi siihen testiin tulis muuta kuin joku kämänen viivanpaikka korkeintaan.:D Alkaa nää mun todennäköisyys ajatukset nostaa taas päätään vahvasti, että positiivisuus on kaukana, koska pessimisti ei pety.:LOL:
Onneks tätä kiertoa on jäljellä enään viikko. Sit pääsee vähintään miettii uutta kiertoa ja sit aion myös alkaa kartoittaa mille yksityiselle sitä kandeis mennä asian tiimoilta ja millon.:D
 
@Jasuuu tsemppiä. Eiköhän se vähintään samaa näytä kuin tänäänkin.:love:

Mä taasen olen hyvin skeptinen omasta huomisesta testistä. En aio siis tälle päivää enää tehä ku tein jo 2 aamulla.:LOL:
En vaan nää mitenkään miksi siihen testiin tulis muuta kuin joku kämänen viivanpaikka korkeintaan.:D Alkaa nää mun todennäköisyys ajatukset nostaa taas päätään vahvasti, että positiivisuus on kaukana, koska pessimisti ei pety.:LOL:
Onneks tätä kiertoa on jäljellä enään viikko. Sit pääsee vähintään miettii uutta kiertoa ja sit aion myös alkaa kartoittaa mille yksityiselle sitä kandeis mennä asian tiimoilta ja millon.:D
Toivotaan meille molemmille parempia viivoja huomiselle aamulle
@Jasuuu tsemppiä. Eiköhän se vähintään samaa näytä kuin tänäänkin.:love:

Mä taasen olen hyvin skeptinen omasta huomisesta testistä. En aio siis tälle päivää enää tehä ku tein jo 2 aamulla.:LOL:
En vaan nää mitenkään miksi siihen testiin tulis muuta kuin joku kämänen viivanpaikka korkeintaan.:D Alkaa nää mun todennäköisyys ajatukset nostaa taas päätään vahvasti, että positiivisuus on kaukana, koska pessimisti ei pety.:LOL:
Onneks tätä kiertoa on jäljellä enään viikko. Sit pääsee vähintään miettii uutta kiertoa ja sit aion myös alkaa kartoittaa mille yksityiselle sitä kandeis mennä asian tiimoilta ja millon.:D
Toivotaan meille molemmille parempia viivoja huomiselle :love: ite tein taas äsken testin :DD
 
@Jasuuu no toivotaan, mun takaraja haamulle on dpo12. En tiiä miksi, mutta se on ollu aina sellanen rajapyykki. Sit oon vaan asennoitunu menkkoihin, eli käyny täyttää mättövarastot.:LOL:
Mä ootan erityisesti sun digitestiä. Oon niin paljon parempi fiilistelemään muiden testeistä ku omistani. Varmaan aika yleistä.:LOL:
Mulla iski jopa paniikki, että ei hitto jos nyt tuleeki plussa, ni enhän mä oo ees suunitellu millä tavalla ja missä kohti kerron siitä miehelle. Sen on oltava jotain tajunnan räjäyttävää.:ROFLMAO: isot murheet jne.:D
*lisäys
Ja sen kertomisen on PAKKO osua viikonlopulle, muuten mies ei kykene töihin.:X3:
 
Voi, kun edes jonkunlaisen viivan edes joskus testiin saisi (n)

Täällä menkat hiipumassa, toivottavasti pian loppuu. PMS-oireet ollut hirveät. Enkä vieläkään ole nuuskasta päässyt eroon ja sitäkin prosessia tässä yritän samalla käydä niin kyllä kiukuttaa. :poop::mad: Nyt on jotenkin niin kaikki pelissä, en enää keksi mitään muuta millä voisin raskautumista edesauttaa. Tiedän jo nyt kuinka pettynyt taas olen jos negakierto jälleen.

Onko teillä muilla ollut masennusta tms. aiemmin? Musta tuntuu että käy psyykkeen päälle niin paljon välillä nämä pettymykset, varsinkin kun on masennus ja paniikkihäiriö ja nyt mennään ilman lääkitystä ja terapiaa vasta haen.. (n)
 
@Jasuuu no toivotaan, mun takaraja haamulle on dpo12. En tiiä miksi, mutta se on ollu aina sellanen rajapyykki. Sit oon vaan asennoitunu menkkoihin, eli käyny täyttää mättövarastot.:LOL:
Mä ootan erityisesti sun digitestiä. Oon niin paljon parempi fiilistelemään muiden testeistä ku omistani. Varmaan aika yleistä.:LOL:
Mulla iski jopa paniikki, että ei hitto jos nyt tuleeki plussa, ni enhän mä oo ees suunitellu millä tavalla ja missä kohti kerron siitä miehelle. Sen on oltava jotain tajunnan räjäyttävää.:ROFLMAO: isot murheet jne.:D
*lisäys
Ja sen kertomisen on PAKKO osua viikonlopulle, muuten mies ei kykene töihin.:X3:
Joo mä kans oon parempi fiilistelee muitten testejä! Ja tuntuu et muilla on parempi tuuri ja sit sujuukin paremmin. :D mut mulla on joo toi sama rajapyykki mitä tulee testeihin :LOL: Mullakin oli kauhee plääni miten kerron miehellä ja toteutu niinkin hyvin et ekasta kunnon haamusta laitoin paniikissa sille kuvan :DD
 
Mun on onneks pakko hillitä kertomisen kanssa viikonloppuun. Miehellä meni viimeks pasmat niin atomeiksi että joutu puhutteluun silloisessa työpaikassa, mutta onneks tietty ymmärsivät heti yskän kun mies kertoi syyn.:LOL: Mutta parempi olis miehen päälle, että vois olla ihan kotona sekoilemassa, ei joudu sivulliset kärsimään.:D
 
Voi, kun edes jonkunlaisen viivan edes joskus testiin saisi (n)

Täällä menkat hiipumassa, toivottavasti pian loppuu. PMS-oireet ollut hirveät. Enkä vieläkään ole nuuskasta päässyt eroon ja sitäkin prosessia tässä yritän samalla käydä niin kyllä kiukuttaa. :poop::mad: Nyt on jotenkin niin kaikki pelissä, en enää keksi mitään muuta millä voisin raskautumista edesauttaa. Tiedän jo nyt kuinka pettynyt taas olen jos negakierto jälleen.

Onko teillä muilla ollut masennusta tms. aiemmin? Musta tuntuu että käy psyykkeen päälle niin paljon välillä nämä pettymykset, varsinkin kun on masennus ja paniikkihäiriö ja nyt mennään ilman lääkitystä ja terapiaa vasta haen.. (n)
Toivon niin että sullekkin plussa tulee <3 vaikka toi oma tosta vahvistuis niin en silti pysty täältä poistumaan kun haluan jäädä seurailemaan muiden tilannetta ja kannustaa yhtä hyvin muita mitä mua on kannustettu :love:
 
Mun on onneks pakko hillitä kertomisen kanssa viikonloppuun. Miehellä meni viimeks pasmat niin atomeiksi että joutu puhutteluun silloisessa työpaikassa, mutta onneks tietty ymmärsivät heti yskän kun mies kertoi syyn.:LOL: Mutta parempi olis miehen päälle, että vois olla ihan kotona sekoilemassa, ei joudu sivulliset kärsimään.:D
Niin ihana mies!! Mun mies osaa sit vasta iloita kunnolla kun lapsi on jo maailmassa :D
 
Täällä onkin tullu juttua monen sivun verran. Vitsi noi @Jasuuu n viivat on nii hienot :love: melkein jo leffakamaa.

Täällä kans menkat loppumassa ja myös kp4. Onneks on ens viikolla touhuttavaa sen verran että ei ehdi stressata tätä projektia. Ja sit jo pääsee testailee ovista :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Tänttähäärä!
Mitä ovis testejä tilasit?
Mä en ole ikinä siis koskaan! saanut plussaa muulla kuin CB dualililla. En tiiä miksi. Siksi en edes viitsi muita halvempia tilata.. Ne CB testit on aika kalliita.. Onko muilla vastaavaa?
Ootteko löytänyt mitään testiä mikä näyttää lh huipun jos samaa ongelmaa?
 
@Möörtsi kyllä se plussa teille varmasti tulee. Nää pari ekaa kiertoa oli varmasti jotain kropan hienosäätöä. <3

@tänttähäärää no saat taas dataa lisää mitä antaa lääkärille.(y)

@Jasuuu mies on kyllä ihana:love:
Heillä on isoäidin puolelta sukujuuret Italiassa, joten se on aika silmiinpistävä tuo perhekeskeisyys heidän perheessään. Vahvoja tunteita myös, kaikesta itkut tirautettava ja perheenlisäys...kaikki menee aivan sekaisin. Tämmösenä perus suomijunttina meinaa välillä olla hankalaa tämmönen vuolas tunteiden näyttäminen.:LOL::giggle: mutta ihana perhe...tai suku..heille sama asia.:whistle::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Täällä hiljaiseloa ollut. Yk1 jäi säälittävään 18 päivään:cautious: Nyt kp6/18-23 ja yk2. Menkat ihan hirveet, vuodan tyyliin kuiviin ja kaiken kruunasi erittäin raju oksennustauti. Esikoinen joutui raukka ihan sairaalaan, kun oksensi niin paljon, mies sairasti sitten ja minä lopettelin eilen vuorokauden rajun oksentelun:sick: Greippimehu käytössä! Esikoinen tärppäs ekasta mehukierrosta:whistle:
Meidät vois lisätä listalle:
Keijupölyä 26v, mies 30v, 2. lapsi, Kp 6/18-23, yk2
 
@viipulainen kuulostaa ihanalta! Ja just hyvä et löytyy verestä jotain muutakin kun suomalaista verta :love:Multa löytyy täältä tollanen perussuomalainen jörö :D ihana sekin mutta ei hirveesti tunteita näyttele :whistle::LOL: mä oon taas kauhee panikoija ja herkkis niin on sillä kestämistä :D Hitto tätä maha/selkäkipua kun tulee jo panadolin läpi.. toivon että johtuu siitä että hormonit megasuper tuplaantuu parhaillaan.. Haaveissa on hyvä elää :D
 
@Maikki2017 raskauskeijulta tilasin oisko jotain one stoppeja. Kai..

Ite oon saanu hyvät näkyvät viivat ylensä. Se vaan että pitää jo ens viikolla alkaa tikuttelu ehkä kp 8.
Mutta kuten @viipulainen kirjoitti. Ei tästä mulle hyötyä oo seksiä on 3-7x viikossa, oviksen luulen ainakin välillä tunnistavan.joten sisänsä tikuttelu turhaa. Mutta onpa sitten kunnon tiedot kun lääkärille menen. On sit satavarmat ovikset tiedossa.
Ja tuota seuraan nyt tarkasti onko mitään merkitystä tuolla kummalta puolelta ovis tulee ja miten vaikuttaa kierron pituuteen.

Onpa jotain tekemistä kun tätä odottelua tässä on lapsettomuus puolelle.

Kp 4/23-29
 
@Laurajy mitkä kiertopäivät sulla on menossa? :)
Mulla on jo kolme päivää myöhässä pisimmän kierronkin mukaan, ja testit on näyttäneet negaa. Aika outo olo, koska ennen ei ole näin käynyt. Eipä tässä auta kuin odotella... (n)
Täällä kävi samoin! Menkat tuli lopulta 6pv myöhässä. Ikinä ei ollu ennen ollu moista! Alan jo luovuttamaan tän kroppani kommervenkkien tulkinnan... jotain uutta joka kerta :eek:

Mutta kp1 siis täällä. Ovis oli siis todnäk 3.1 joulun tienoon sijaan. Hups! Samana päivänä oli myös seksiä sattumalta mutta eipä näköjään ehtinyt kyytiin tai muuten vaan onnistunut.

Tässä kierrossa tähtään meneväni sinne hormonilabraan ennen menkkoja ellei taas tule jotain häröilyä! (y)

Kiva oli lukea muiden kuulumiset, kännykällä en saa nyt jostain syystä selattua ylös ja vastailtua samalla :(
 

Yhteistyössä