Toiveena vauva 2017-2018

Marceline onnea!! :love: Mahtavaa kun noin nopeasti tärppäsi! :LOL:

Tuli heti toiveikas olo, kyllä se plussa saattaa vielä jossain vaiheessa itsellekin tulla. :ROFLMAO: Ovulaatiopäivästä ei niin mitään hajua, varmaan menee sinne joulupäiville...

Möörtsillä ja Vuutilla lupaavia oireita... ;) Voi kun nyt saataisiin paljon plussia!
 
Dpo 7, kivut vähentyneet toissayöstä kun vuoto (toivottavasti kiinnittymisvuoto) alkoi. Vuotoa edelleen pyyhkiessä. Eilen nukkumaanmennessä vatsa aivan pinkeä ja turvonnut - mieskin kysyi monennellako kuulla jo oon. :ROFLMAO: Pc liuskatesti tehty ja tietysti negatiivista näytti. Tänään pitäisi tulla raskauskeijulta herkät testit ;)
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mäkin oon yrittänyt löytää ovista jo 4kierron ajan mutta en ole löytänyt.. yhdestä näistä tulin kuitenkin raskaaksi (päätty km) joten kai se ovulaatio sieltä tulee kuitenkin mutta äh tuntuu vaikeelta. Kateellisena kattelen muitten hienoja ovisplussia! ;)
 
Mäkin oon yrittänyt löytää ovista jo 4kierron ajan mutta en ole löytänyt.. yhdestä näistä tulin kuitenkin raskaaksi (päätty km) joten kai se ovulaatio sieltä tulee kuitenkin mutta äh tuntuu vaikeelta. Kateellisena kattelen muitten hienoja ovisplussia! ;)
Juu ei tunnu olevan helppoa. Toisilla se lh-piikki voi tietty olla niin nopea. Mä oon tikuttanu 2-3 kertaa päivässä että luulis sillä löytyvän :ROFLMAO:
Tosin mul on vasta kp 11 ku edelliset ovikset tuntemusten mukaan ollu kp15 ja kp18
 
Tänään mies soitti. Eipä tuo puhelukaan vielä auttanut. Kertoi saman mitä kannasta luettiin. Simppoja 0 testissä.
Saatiin ensviikon keskiviikolle yhteisaika ja siinä käymne läpi jatkosta.

Kp 28/23-29 Kiitos kaiken tämän ressin
Eilen harrastettiin seksiä aamulla. . Sen jälkeen sänky oli kuin taistelutanner verta kaikkialla. Olin et jaahas nyt ne menkat alkoi mitta sen jälkeen eilen eikä tänään oo tullut mitään ei pyyhittäessä, vesaanpönttöön eikä rättiin.

No tästä enempää en voisi ressaavampi ollakkaan ja kroppa reagoi.. Kai ne joskus alkaa..

Vähän toivon saavani pukilta.. Käh.. =) =) Et joko ne menkat saa alkaa tosi pian tai olla sitten alkamatta ennen joulua.
 
@tänttähäärää harmillista ettei enempää tietoa tullut. Piinaavaa joutua odottamaan että saa tietää jatkolle suunitelmat.
Ja kiertokin temppuilee.
Kaikesta huolimatta toivon teille tunnelmallista joulua. <3

Omassa navassa ei kai mitään hirveän erikoista. Kaikenlaista epämääräistä korkeintaan, joille en oo uhrannu kamalasti ajatuksia.:D
Kiertoa ois max.7pv jäljellä, eli viimein voiton puolella. Ainoa huvittava oire on miehessä.:LOL: Se on nyt kahtena iltana lymynny pää mun vatsan päällä kun ollaan katottu ohjelmia. Itellä sellanen fiilis että hitto pitääkö siinä olla ja painaa mun ilmavaivaista vatsaa, mutta en mä toisaalta raaski poiskaan hätistää.
Ei siis mitään luojankiitos höpise vatsalle, kunhan lymyää siinä. :ROFLMAO:
Aattelin kirjata tän tähän jos joku jouluinen magia tapahtuukin ja sais plussaa testiin, mies kun viimeksiki käyttäyty epämääräisesti ennen ku edes vakuuttavaa testiä olin tehny. Mistä sitä tietää jos sillä on joku kuudes aisti.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
@tänttähäärää, kurja kuulla, ettei puhelusta ollut sen enempää apua. Toivottavasti teidän epätietoisuuteen tulisi pian jonkinlainen vastaus.

Dpo 8. Närästystä oli myös eilen ja tänäänkin kävi hyvin nopeasti. Myös täällä oli tänään aamulla @Möörtsin kuvaama pinkeä vatsa. Vähän kun ois ovis tai menkat alkamassa, vaikka ei oo kumpikaan. Pari kertaa on alavatsalla myös tuikkinut jännästi. Epäilen kyllä vahvasti, etten oo raskaana, vaan nämä johtuu jostain ihan muusta.

@viipulainen, toivottavasti sun miehellä on se kuudes aisti!
 
@vuuti joo oishan se kätsy:D
Vaan oikeesti mulla lähtee järki näiden jatkuvien ilmavaivojen kanssa. Iltaisin alkaa ja siis mitenkään poikkeavasti en oo syöny. Ei näytä olevan väliä mitä suuhunsa laittaa. Ihan sairasta rullausta ku ilmakuplat kiitää ees taas mahassa ilman mitään aikomusta tulla ulos mistään päästä kehoa.:cautious: Aamuisin on vähän rauhallisempaa, mutta eipä aikaakaan kun alkaa hissuksiin taas kuplia ja iltaan mennessä oon ku paisuva painekattila, ääniä kuuluu ja narinaa ja kaikki pidättää hengitystä pelätessään räjähdystä.:alien::LOL:
 
Täällä dpo 8, one step-liuska negatiivinen. :confused: Vuoto loppumassa eli kesti kaksi päivää, sopisi edelleen kiinnittymisvuodoksi. Pää oli koko eilisen illan kipeä.. Edelleen mulla on olo, että oon raskaana. Jotenkin vain on sellanen :oops: Noh, toivottavasti testit pian kertoisi jotain.
 
17.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........19/27-31...yk5
Nadine88...........10/28-31....yk3
Möörtsi..............21/30........yk1
Tänttähäärää....1/23-29 ..ya 10/16
Kiira29...............15/28-31......yk5
Viii......................9/30-34......yk3
Nelliida..............8/28-30....yk6
Fritang...............15/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......17/24-34...yk10
Vuuti...................25/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen..........36/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo8........testipäivä 23.12
Uutikainen..........dpo22
Möörtsi...............dpo6
 
Muokkailin omia tietoja listassa. Eli tänään alkoi menkat vihdoin.

Käyn lukemassa teidän juttuja mutta itsellä kun ei nyt oo mitään mitä seurata. Tai voi seurata mutta ei kuitenkaan mitään tuu tapahtuun. Eli ei tarvi oviksia tikutella ja panikoida seksin kanssa.
Nyt lääkäri käynti siis 27.12 jospa se nyt kertoisi onko mitään tehtävissä. Onneksi ei tarvi tuon kauenpaa odotella nyt jouluviikko niin menee nopeaan.

Zemppejä kaikille piinailijoille.
 
19.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........21/27-31...yk5
Nadine88...........12/28-31....yk3
Möörtsi..............23/30........yk1
Tänttähäärää....1/23-29 ..ya 10/16
Kiira29...............17/28-31......yk5
Viii......................11/30-34......yk3
Nelliida..............10/28-30....yk6
Fritang...............17/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......19/24-34...yk10
Vuuti...................27/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen..........38/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo10........testipäivä 23.12
Uutikainen..........dpo24
Möörtsi...............dpo8
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88
@Fritang aattelin tehä seuraavaks torstaina. Sit ois dpo12 ja pari laskuria huutelee sille päivälle testipäivää ni pitäähän mun totella.:ROFLMAO:
Katotaqn tuleeko ne testit tällä viikolla. Siis tilasin uusiksi niitä herkkiä kun epäilin saaneeni normivahvuisia, jos nuo on niitä ohuita, niin varmentuu että oon testaillu 20mIU testeillä tässä.:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
Moi! Täällä kirjoittelee uusi jäsen.
Ollaan miehen kanssa molemmat 23v, ja ehkäisy jätetty pois kokeilumielessä marras-joulukuussa.

Odotuksena oli, että plussassa saattaisi tulla kestämään, itselläni on tiedossa epäily endometrioosista, kilpirauhasen vajaatoiminta ja ylipainoakin. Kuitenkin menkat jo nyt yli viikon myöhässä. Jostain syystä testiä en ole vielä uskaltautunut ostamaan, sen tekeminen jännittää jokseenkin ihan kamalasti!

Olin jo viime viikolla varma, et menkat alkaa kun samanlaisia tuntemuksia on ollut pitkin viikkoa. Mut vuotoa ei vain näy.

Ihanaa on ollut seurata teidän keskustelua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida ja viii
@Fritang aattelin tehä seuraavaks torstaina. Sit ois dpo12 ja pari laskuria huutelee sille päivälle testipäivää ni pitäähän mun totella.:ROFLMAO:
Katotaqn tuleeko ne testit tällä viikolla. Siis tilasin uusiksi niitä herkkiä kun epäilin saaneeni normivahvuisia, jos nuo on niitä ohuita, niin varmentuu että oon testaillu 20mIU testeillä tässä.:ROFLMAO:
Ihan oikeestiko niissä on eroa? Ku mähän epäilin että oon saanu 2 kertaa saman vahvuisia ku niissä ei oo mitää eroa. Noi mun testit on kyllä yhtä ohuita ku ovistestit, että onkohan saanu 2 kertaa herkkiä (n) ku ei ne paljoo tosta ohuempia voi olla
 
Ihan oikeestiko niissä on eroa? Ku mähän epäilin että oon saanu 2 kertaa saman vahvuisia ku niissä ei oo mitää eroa. Noi mun testit on kyllä yhtä ohuita ku ovistestit, että onkohan saanu 2 kertaa herkkiä (n) ku ei ne paljoo tosta ohuempia voi olla
Joo siis raskauskeijun ne erittäin herkät 10mIU testithän on olleet vuosia sellaisia tyyliin tulitikun paksuisia ruippanoita ja nyt kun viime viikolla tuli mun tilaus 12kpl niitä ja FR testit niin avattuani ekan huomasin että ovat ihan normi kokoisia, verrattavissa just johonkin pc:n testin kokoluokkaan.:cautious:
Ja siis siellä keijulla on myynnissä sit just noita 20mIU (muistaakseni toi vahvuus) liuskoja jotka on just tuon kokoisia. Joten joo, vahvasti uskon saaneeni vääriä. Mut katotaan nyt ku se uus satsi tulee. Aina valmistaja voi tietysti muuttaa testin ulkonäköä, ei sekään mahdotonta ole.:D
 


Tässä vanhoja testejä vertailuun. Ylhäällä siis raskauskeijun one step ovistesti ja keskellä nyt saamistani testeistä yksi ja alla aiemmin ja vuosia samankokoisena pysyneiden erittäin herkkien testiyksilö. Koko ero on aika huomattava. Että mielestäni oon aika vahvoilla epäilykseni kanssa.:ROFLMAO:

Ja lisäys vielä, että mulla ainakin ollut selvä ero että erittäin herkkä tosiaan näyttää aiemmin kuin nuo perusvahvuiset testit. Jos siis sitä mietit herkkyyksistä, että onko tosiaan eroa.:)
 


Tässä vanhoja testejä vertailuun. Ylhäällä siis raskauskeijun one step ovistesti ja keskellä nyt saamistani testeistä yksi ja alla aiemmin ja vuosia samankokoisena pysyneiden erittäin herkkien testiyksilö. Koko ero on aika huomattava. Että mielestäni oon aika vahvoilla epäilykseni kanssa.:ROFLMAO:

Ja lisäys vielä, että mulla ainakin ollut selvä ero että erittäin herkkä tosiaan näyttää aiemmin kuin nuo perusvahvuiset testit. Jos siis sitä mietit herkkyyksistä, että onko tosiaan eroa.:)
Okei. No juu oikeessa oot. Mul on kaikki tähän mennessä ollu sit noita ylemmän kokoisia eli ei herkkiä, vaikka oon siis molempia tilannu :eek:
 
Heippa kaikille!

Näyttää siltä, että minun aikani tässä keskustelussa jäi aika lyhyeen. Rintojen arkuus ja tuntemukset enteilivät sitä itseään... eilen raskaustestiin piirtyi haalea punainen viiva ja tänä aamuna viiva oli jo selvästi vahvempi:love: Jos kaikki menee hyvin, tulee meille elokuun vauva:love:

Tsemppiä kaikille yritykseen, paljon plussatuulia ja ihanaa joulunaikaa:love:
 
Hei te joilla on kokemusta kiinnittymisvuodoista! Mä nyt oon täällä ihan paniikissa että onko mulla nyt sittenkin menkat kun tää vuoto jatkuukin edelleen, kolmatta päivää?! Menkkojen pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä :cautious: R-testi edelleen negatiivinen. Ja dpo 8 tosiaan. Hiton hitto..
 
Kerttujulia ihanaa onnea! :love:

Joulutoive, aika lupaavaa jos menkat on jo viikon myöhässä :LOL: Koska meinaat testata? Ihanaa jännittää muiden puolesta kun oma kierto on vielä niin aikaisessa vaiheessa. :ROFLMAO:

ON: täällä on selvästi ovulaatio lähestymässä, tekisi nimittäin mieli olla miehen kimpussa jatkuvasti... :whistle:
jos nyt omia tuntemuksia osaan yhtään seurata, niin ovulaation pitäisi olla muutaman päivän päästä...
 

Yhteistyössä