Juu ei tunnu olevan helppoa. Toisilla se lh-piikki voi tietty olla niin nopea. Mä oon tikuttanu 2-3 kertaa päivässä että luulis sillä löytyvänMäkin oon yrittänyt löytää ovista jo 4kierron ajan mutta en ole löytänyt.. yhdestä näistä tulin kuitenkin raskaaksi (päätty km) joten kai se ovulaatio sieltä tulee kuitenkin mutta äh tuntuu vaikeelta. Kateellisena kattelen muitten hienoja ovisplussia!
Ihan oikeestiko niissä on eroa? Ku mähän epäilin että oon saanu 2 kertaa saman vahvuisia ku niissä ei oo mitää eroa. Noi mun testit on kyllä yhtä ohuita ku ovistestit, että onkohan saanu 2 kertaa herkkiä ku ei ne paljoo tosta ohuempia voi olla@Fritang aattelin tehä seuraavaks torstaina. Sit ois dpo12 ja pari laskuria huutelee sille päivälle testipäivää ni pitäähän mun totella.
Katotaqn tuleeko ne testit tällä viikolla. Siis tilasin uusiksi niitä herkkiä kun epäilin saaneeni normivahvuisia, jos nuo on niitä ohuita, niin varmentuu että oon testaillu 20mIU testeillä tässä.
Joo siis raskauskeijun ne erittäin herkät 10mIU testithän on olleet vuosia sellaisia tyyliin tulitikun paksuisia ruippanoita ja nyt kun viime viikolla tuli mun tilaus 12kpl niitä ja FR testit niin avattuani ekan huomasin että ovat ihan normi kokoisia, verrattavissa just johonkin pc:n testin kokoluokkaan.Ihan oikeestiko niissä on eroa? Ku mähän epäilin että oon saanu 2 kertaa saman vahvuisia ku niissä ei oo mitää eroa. Noi mun testit on kyllä yhtä ohuita ku ovistestit, että onkohan saanu 2 kertaa herkkiä ku ei ne paljoo tosta ohuempia voi olla
Okei. No juu oikeessa oot. Mul on kaikki tähän mennessä ollu sit noita ylemmän kokoisia eli ei herkkiä, vaikka oon siis molempia tilannu
Tässä vanhoja testejä vertailuun. Ylhäällä siis raskauskeijun one step ovistesti ja keskellä nyt saamistani testeistä yksi ja alla aiemmin ja vuosia samankokoisena pysyneiden erittäin herkkien testiyksilö. Koko ero on aika huomattava. Että mielestäni oon aika vahvoilla epäilykseni kanssa.
Ja lisäys vielä, että mulla ainakin ollut selvä ero että erittäin herkkä tosiaan näyttää aiemmin kuin nuo perusvahvuiset testit. Jos siis sitä mietit herkkyyksistä, että onko tosiaan eroa.