@Möörtsi lupaavaa
@Marceline joo siis silloin yleensä olis kyseessä viivanpaikka. Osa testeistä antaa tosi törkeitä viivanpaikkoja, itsellä kokemuksia sellaisista vähän liiaksikin.
@tänttähäärää tsemppiä teille vielä. Kunpa saisitte kuitenkin lohdullisia uutisia, että jotain olisi tehtävissä. Erityisesti toivon uusinta testin näyttävän ihan muuta kuin nyt. *halaus*
Dpo8 starttasi. Ei oikein mitään erityistä oloilua. No ehkä ainoa se ettei mua oo paleltanu lainkaan, se on ollu edellisissä kierroissa vakio. Jotain pieniä satunnaisia vilunväristyksiä joo, mutta sellainen umpijäätyminen loistaa poissaolollaan. Kelepaa mulle.
Tässä parin päivän jälkeen pitäis alkaa edes jotain tuntumaan jos jotain ois tai niin oon aatellu.
Voi toki olla, että mulla on niin korkea suojamuuri oireiden uskomista vastaan, että torppaan kaikki ja selitän niitä itselleni jollain muulla.
Mutta, aamulämpö oli noussut kymmenyksellä. Ollutki kolme päivää sama. Arvelinki nousua, kun iltalämpökin oli eilen kymmenyksen korkeampi. Ei mitään tavanomaisesta poikkeavaa siis oikeastaan tuon lisäksi ettei palella.
Koen kyllä ihan hyvänä ettei tarvii kärsiä kamalista oireista turhaan.