Toiveena vauva 2017-2018

Eipä oikeestaan oo mitään oireita. Ja sehän saattaa olla hyväkin juttu, koska aiemmissa kierroissa mulla on ollut vaikka mitä oireita, ja silti aina on menkat alkanu. Joten elättelen toiveita että nyt olis kyseessä oireeton alkuraskaus... ;) En vaan malta odottaa, että pääsis testailemaan. :rolleyes:
Sullahan Nadine on lupaavia oireita. :)
 
Mä myös epäilen samantien negakiertoa, jos alkaa tulla oireita. Oon kokenu jo kaikki oireet edellisissä kierroissa, joten mikään oire ei mee enään läpi.:ROFLMAO:

Täällä ois kp5 ja vuoto lähes nollissa.
Tavallaan tosi kiva ettei menkat ole pitkät, mutta se kp2 on aina sellanen teuraspäivä ettei mitään rajaa.:confused: Mutta onneksi vaan se yksi päivä on paha ja luulen, että kun se on niin "tehokas" päivä, niin siksi kestää vain 5pv. :D

Huomenna pitäis kolahtaa laatikkoon ovistestit. Keskiviikkona alotan tikutuksen.
Mulla on kyllä orastava fiilis tosiaan lyhyemmästä kierrosta, alkaa jo nyt tuntua siltä että mies komistuu joka päivä ja uudet silmälasit ei ainakaan auta asiaa, kun näyttää entistä hotimmalta.:LOL: Viimeksi lyhyen kierron ovisplussa pamahti kp12. Saas nähä. Nyt on ne digit myös niiden liuskojen kanssa.:D
 
Joku kysyi ovistuntemuksia. Mulla kipuilee kanssa useamman päivän, mutta itse ovis on helposti tunnistettavissa "kipupiikistä" ja tärinäkivusta. Mun ovistesti on pomppia vähän, jos ei satu, ei ole ovis :LOL: Ja myös mulla oviskivut on kasvaneet synnytyksen ja keskenmenojen jälkeen menkkakipujen vähentyessä. Etenkin viimeisen km, jolloin tehtiin myös kaavinta, jälkeen muutos on ollut huomattava. Sinänsä tylsiä nuo oviskivut, kun ei oikein voi särkylääkettä ottaa, jos haluaa raskautua...

Täällä alkoi tänään yk6/yk10. Mullahan alkoi loppukierrosta pahoinvointi, minkä takia olen tehnyt varmaan viisi testiä.... No se pahoinvointi jatkuu vieläkin :mad: Helkkarin stressi. *laskee päiviä joululomaan*
 
Joku kysyi ovistuntemuksia. Mulla kipuilee kanssa useamman päivän, mutta itse ovis on helposti tunnistettavissa "kipupiikistä" ja tärinäkivusta. Mun ovistesti on pomppia vähän, jos ei satu, ei ole ovis :LOL: Ja myös mulla oviskivut on kasvaneet synnytyksen ja keskenmenojen jälkeen menkkakipujen vähentyessä. Etenkin viimeisen km, jolloin tehtiin myös kaavinta, jälkeen muutos on ollut huomattava. Sinänsä tylsiä nuo oviskivut, kun ei oikein voi särkylääkettä ottaa, jos haluaa raskautua...

Täällä alkoi tänään yk6/yk10. Mullahan alkoi loppukierrosta pahoinvointi, minkä takia olen tehnyt varmaan viisi testiä.... No se pahoinvointi jatkuu vieläkin :mad: Helkkarin stressi. *laskee päiviä joululomaan*
Tsemppiä tähän kiertoon! Toivotaan että ovis tulis oikealta puolelta.(y)
Ja mulla oli kanssa sitä pahoinvointia, loppui kp2.o_O Aivan syvänteestä. Siksipä mä en usko kyllä yhteenkään oireeseen mitä mun kroppa tuottaa.:D
Mut oispa mahtava startti uudelle vuodelle ne kaks viivaa. Vois antaa miehelle sit plussatestin uudenvuoden aattona rakettien loistaessa taivaalla, imelää.:p:LOL:
Ja totta toi särkkäri homma. Mä kanssa välttelen niitä ku ruttoa ja sit aina menkkojen tultua aina veetuttaa ku pientä oravaa , että turhaan tuli kärsittyä.:D
 
@viipulainen Jos mulla on ovis kp10-kp11, niin ehtisin plussata jouluaattona. :oops: Se olisi kyllä jo niin täydellistä, ettei voi mitenkään omalle kohdalle osua :ROFLMAO:
Mulla sama, tai pitäis kyllä siis jotain näkyä aattona/joulupäivänä. Tuntuu täysin absurdilta ajatukselta että nakki osuis niin täydellisesti, joten ehkä vaan keskityn niihin takuuvarmoihin joululahjoihin ja ruokaan. Ja siis oikeestaan aivan mahtavaa että nyt on joulu tulossa, vie tehokkaasti ajatuksia ihan muualle. Paketoitavaa riittää tänä jouluna ihan riesaksi asti ja ens viikolla pitää koittaa hoitaa kaikki lahja ostokset. Sisko lähtee perheineen miehensä perheen luokse Saksaan joulua viettämään, joten heille pitää olla lahjat valmiina hyvissä ajoin ni saavat ne mukaansa tai avattua ennen lähtöä.:)
Joulusiivouskin olis ajankohtainen, en kestä miten paljon tota krääsää voi kerääntyä lasten huoneisiin puolessa vuodessa (kevätsiivouksen jälkeen). :whistle::LOL:
 
Hei naiset!


Mä oon taustalla seuraillut tätä keskustelua elokuusta asti, jolloin poistatin hormoonikierukan. Haaveissa olisi kolmas lapsi. Haluaisin kysyä teiltä neuvoa/mielipidettä, varsinkin kun jollain on varmasti ollut samanlaisia kokemuksia.


Eli kierukan poiston jälkeen meni muutama viikko että tuli ensimmäiset kuukautiset, lasken yrityksen alkaneen siitä.

Yk1 kierto oli 34 pv (mulla ei ole varsinaisesti käsitystä minkä pituinen mun kierto on, koska viimeisen 5 vuoden aikana oon ollut 2 kertaa raskaana ja muuna aikana ehkäisynä ollut minipillerit/kierukka joiden kanssa mulla ei tullut kuukautisvuotoa).

Yk2 tikutin ovulaation, ja testi antoi positiivisen kp17. Tein r-testin kp 31, joka oli haamu. Menkat kuitenkin alkoivat kp33, kestivät yhden päivän pidempään kuin edelliset.


Sitten tuli yk3. Aloin tikutella ovista, mutta viivat olivat ja pysyivät haaleina. Kp19 luovutin ja annoin asian olla. Kp 20-21 kuitenkin mulle tuli limat hyvin runsaana, mutta jos olisi ollut ovis tuolloin niin kai se olisi näkynyt tuossa kp19 ovistestissä? Joka tapauksessa, nyt on kp 36 ja taas aamulla tuli testiin haamu.


Mistä ihmeestä näitä haamuja nyt tulee, tapahtuuko mulle nyt kahdessa perättäisessä kierrossa kemiallinen raskaus ja kierto on sen takia aivan sekaisin… ? Osaako joku neuvoa, joka on kokenut kemiallisen raskauden, että mitä tässä oikein voi tehdä? Jos menkat ei ala niin teen parin päivän päästä uudestaan testin. Mutta jos se ei ole vahvistunut yhtään niin ei kyllä ole toiveikas olo. Ja jos vuoto alkaa niin taidan kyllä marssia yksityiselle, eihän tästä tule mitään jos hedelmöittyminen onnistuu mutta ei pysty kiinnittymään! Onko joku saanut kyseiseen ongelmaan jotain lääkettä/apua, ilmeisesti Lugesteroni voisi auttaa?
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Ei oo viel tuhruvuoto alkanu jes! Viime kierrossa alko just tällä päivällä. Alavatsakipu jatkuu edelleen. Tänään myös oksetti muutamaan otteeseen. Saa nähä. 50/50 että enteileekö menkkoja vai olisko tärpännyt.
 
@lalaland en osaa kemiallisesta sanoa, mutta paljon riippuu testimerkistä selkeästi miten antaa noita haamuja. Mulla pahimmat haamut tai ihan siis viivanpaikat antaa pc:n testit ja nyt viimeisimpänä tyrmistyksenä apteekin ultra. Ja tiedän ettei ole kemiallinen, kun menkat alkoivat täsmällisesti eikä ne viivat jääneet silmille nähtäviksi, vaan katosivat testin pinnalta kuivuessaan. Käsittääkseni kemiallinen antaa haaleaa viivaa joka kyllä pysyy kun erittyy kuitenkin hcg hormoonia.
Ja jos on pitkä kierto, voi aivan hyvin ovisplussa tulla reilusti päälle kp15. Luteaalivaihekkin voi olla sitten lyhyempi kuin 14pv, eli aika oviksesta kuukautisiin.
Jos kovin epävakaalta vaikuttaa tuo kierto, niin hyvin voisin itse ainakin mennä yksityiselle tsekkaukseen. Verikokeita ja ultrausta pyytäisin. Varmaan myös pamauttaisin kaikki kirjaukset edellisiltä kierroilta tiskiin myös, jos niistä olisi apua selvittelyssä.
 
Enpä usko. Kp26/28 tänään :D
Mulla muutenki oviksen aikaan tuntu enemmän vasemmalla. Tää kipu on ihan koko alavatsassa ja tossa häpyluun lähelläkin. Tietty voi enteillä niitä menkkoja mut kyl se on semmosta erilaista jomotusta eikä tämmöstä repivää kipua. No eiköhän se ens viikolla selviä ellei kierto nyt sit jostain syystä veny mahdottoman paljon
 
Viimeksi muokattu:
@Nadine88, mullakin tuntui viime kierrossa kipua häpyluun tietämillä etenkin kyykyssä ollessa ja vähän semmonen neulamainen tunne ja sillon tuli testiin plussa.

Kp 11. Jos nyt keskenmenon jälkeen on heti kierto säännöllinen, niin tämä eka kierto menee kyllä raskautumisen suhteen ihan pipariksi, kun meillä on vieraita tästä illasta ainakin torstaihin tai perjantaihin, voi olla myös viikonlopunkin. Eipä pääse paljon tallettelemaan. Mutta ihan niinku viipulainen sanoit, onneksi kohta on joulu ja siihen liittyen tosi paljon muuta ajateltavaa! Ja hirvee stressi ostamattomista lahjoista.
 
@vuuti millaiset ohjeet teille annettiin uudesta raskautumisesta km jälkeen? Mulla kierto alkoi heti ihan säännöllisenä. Toivottavasti sullakin!

Erehdyin sitten tekemään pg testin dpo 10. Aiiiivan negatiivinen. Noh, keskiviikkona viimeistään pitäis olla menkat eli katsellaan nyt siihen asti. Miehen sanoin, ei luovuteta vielä. Jännintä on se ettei tullut normitiputtelua just nyt tässä kierrossa kun piti tässä kohti mennä tsekkauttamaan labraan keltarauhasarvot tiputtelun alettua. Harmillista, varsinkin jos tässäkään kierrossa ei tärpännyt :/
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
Enpä usko. Kp26/28 tänään :D
Mulla muutenki oviksen aikaan tuntu enemmän vasemmalla. Tää kipu on ihan koko alavatsassa ja tossa häpyluun lähelläkin. Tietty voi enteillä niitä menkkoja mut kyl se on semmosta erilaista jomotusta eikä tämmöstä repivää kipua. No eiköhän se ens viikolla selviä ellei kierto nyt sit jostain syystä veny mahdottoman paljon
Aa no sitten! Peukut pystyyn, että on jotain aivan muuta (y)
 
Moi kaikille.

Saanko liittyä teidän seuraan toivomaan plussaa. Jonkun aikaa olen tässä seuraillut ja lueskellut teidän juttuja :).

Mulla tilanne tämä että ennestään 3 lasta IVF/ICSI hoidoilla edellisestä liitosta. Exällä siittiöt huonoja ja hyvin vähäinen määrä niitä löytyi. Itsellä menkat heitti häränpyllyä enkä tiedä oliko ikinä ovista ja pco epäiltiin.

Nykyisellä miehellä 2 lasta ennestään ja omat menkat palautuivat suht raiteilleen heti eron myötä... aika jännä juttu ;) nyt haaveissa olisi nykyisen kanssa pikku nyytti ja yritystä 2. kierto menossa. Toiveessa olisi luomuraskaus mutta en tiedä onko mahdollista mutta yritys kova. Oviksenkin bongasin tässä kierrossa.

Nyt menossa n. dpo10 ja testi selvä nega kun hätähousuna piti testailla näin aikasin. Menkat pitäisi alkaa joskus ensi viikolla ja en sinne jaksanut odotella.
 
  • Tykkää
Reactions: viii ja viipulainen
@Uutikainen tervetuloa! Tsemppiä piinapäiviin ja tottakai plussatuulia.(y):)

Tiiätteks mä kyl oon tosi ylpeä mun miehestä. Eilen oltiin käymässä nukkumaan ja mies tyypilliseen tapaansa vaipui unen rajamaille n.puolessa minuutissa, kunnes yhtäkkiä havahtui hereille.
"HEI! Otinko mä sen vitamiinin? Muistatko otinko mä sen??:eek:"

No otti se kun toin sen sille aiemmin, mutta vähänkö liikkis tyyppi.:love::LOL: Se unohti toissa päivänä ja sillä oli kauhee morkkis, ottanu asian nyt kovin tärkeäksi itselleen.:giggle:
 
Tervetuloa @Uutikainen! Mennäänkin sitten ihan samoissa, täällä dpo 11 ja aamupissasta negatiivinen tulos. HÖH! Toisaalta mietin, että turha testailla, mutta niinkuin täällä on aiemminkin ollut puhetta, helpompi käsitellä sitten ne housuun lävähtävät menkat, kun osaa jo aavistella niiden tulevan. Mulla pitäisi alkaa huomenna.

Ihana kuulla @viipulainen että mies on ottanut vitamiinit nyt asiakseen! Sehän meni sitten suht kivuttomasti ;) Pidetään kaikki varmasti peukut pystyssä, että tämä kierto olisi teidän vuoro!

Eilen negatestin jälkeen tuli taas ihan totaalinen luovutusfiilis siitä, etten enää jaksa tätä jatkuvaa pettymistä. Mies toki koitti raahat minua kuopasta muistuttamalla, ettei toivo nyt voi vielä olla menetetty. Minä olisin jo valmis adoptiojonoon ilmoittautumiseen :unsure: Ja eihän tässä nyt ole kuin puoli vuotta yritystä takana, mutta pitkältä sekin tuntuu... Varsinkin kun edelliset raskaudet alkaneet niin helposti :(
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
Tervetuloa @Uutikainen!

Tein aamupissasta testin.. Negaa se näytti, joskin taas vartin kohdalla näkyi joku haamujen haamu tai viivanpaikka. Tänää kp28 eli luulis kyl jo näkyvän :cry: aamulämpö ei oo pudonnut ja kaikki oireet puhuisi taas raskauden puolesta mutta mutta..

Yritin miettiä plussia jos menkat alkaa tänään tai huomenna:
-kierto säännöllinen pillereiden jäljiltä
-tilaan ovistikut ja pääsen testailee sitä
-voin juoda viiniä itsenäisyyspäivänä juustojen yms herkkujen kanssa :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä