Toiveena vauva 2017-2018

@Veeruli87 noniin, selvästi todella yksilöllistä ja myös raskauskohtaista miten se hcg nousee. Vaan ihan huippua ja noin iso ero yhdessä päivässä.:love:

@fnn
No eikö, hullujen hommaa tämä on. Eihän nyt kukaan täysissä mielensä voimissa tähän lähde, en ainakaan usko että lähtisi.:ROFLMAO:
Jos sulla olis kp13 ollu hyvät ovis tuntemukset, niin itse koklaisin varmaan jo 2pv päästä, sit ois kiertoa 5vrk jäljellä jos asettuu siihen vanhaan tuttuun, mutta mä olen himotestaaja jolta se vähäinenkin järki on kadonnu aikapäiviä sitten tässä hommassa, että ihan menet oman fiiliksen mukaan.:D:giggle:
 
Jeeee, huippua untuva79 ja veeruli87! Onnea. Peukut pystyssä, ettei untuvan tämän päivän olot merkkais mitään ikävää.
Ja viipulaisella edelleen hyvin lupaavaa, vaikka itse epäluuloinen oletkin.

Kp 14 ja kuopuksen syntymäpäivä, oliskohan tänään tähdet oikeassa asennossa?! Ei pidä antaa haitata sen, että enterorokko tarttui minuunkin. Ensimmäiset limat bongasin toissapäivänä. Ei aavistustakaan, mikä on se oikea ovispäivä. Nyt jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ostan kyllä ekaa kertaa elämässäni ovistestejä.
 
Tein vikan liuskan, vaikka huomasin pinnan olevan naarmuinen. Ei näkyny mun silmiin mitään.:rolleyes:
Huomenna kai tulee ne puikkotestit ja aion kyllä yhden tehdä heti ellei menkat ehdi alkaa ennen.
Tänään ollu aamusta saakka aaltoillen todella kuvottava olo, joka helpottuu hetkeksi aina kun syö jotain pientä. Äsken meinasin juosta puhumaan norjaa vessaan, mutta mandariini pelasti.
Joo, moni sanois että ihan selvä keissi, mutta miepä en:D
Tässä on nimittäin 3vrk kun poika ei ole käynyt tissillä lainkaan ja muistaakseni keskimmäisen imetyksen loputtua oli heikotusta ainakin. Että laitetaan sen piikkiin nyt kuitenkin tämä "oire".
Lämmöt edelleen 37,4 ja iltalämpö oli kyllä eilen tosi korkealla, 37,6, normisti jos kipeenä olis ja tuollanen lukema tulis niin tutisisin kuumetta.o_O
Huomenna olis tosiaan eräpäivä nro.1 ja siitä perjantaihin asti voi tulla millon vaan. Kiva kiva viikko tiedossa.:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Mä tuun:D
Posti jaetaan laatikoihin 10-11 välillä. Pitää mennä heti kurkkaa tunnin päästä onko tullu.
Nyt on siis kp28 ja viime kierrossa menkat alko kp28 ihan yllättäin. Illalla aattelin testin sutasta ellei menkat ole ehtineet paikalle ennen sitä. Jos ei herkkään tuu tänään tai huomenna yhtään mitään, niin kyllä mä sit jo taputtelen tän kierron osalta toiveet kokonaan. Aina on tullut edes haalea haamu tähän mennessä kiertoa. Sit vaan arpomaan ovistestejä.

Ja eilen oli niin flunssa olo. Kurkkua kaihersi, aivastelin yms.mutta nyt ei taas mitään. Nukkumaan mennessä tuli kauheana vilunväreitä ja olin varma, että kuume nousee. Näin myös unta että menkat alkoi.:D
Noh, nyt ei taas mitään flunssa oloja.
Aamulämpö oli 37,2 ja ylös nousun jälkeen 37,5 (n) Mä sitä lämmön dippausta yritän metsästää.
Pitäisi ennen menkkoja tipahtaa nopeasti joko lähelle normilämpöä tai normilämpöön, joka mulla on sen 36,4-36,6.

Mutta joo, kaikki luotto nyt niihin puikkomallisiin herkkiin testeihin. Toi eilinen one stepin liuska oli tosiaan naarmuinen ja kontrolliviivan kohdalla puuttui jopa pieni pala, ei siis luonut kovin luotettavaa ajatusta että toimisi moitteettomasti.:p
 
Joo, voi olla että ostettava huomenna joku. Tosi rankkaa tämmöselle testi-addiktille olla kriittisillä hetkillä täysin ilman tikkuja.:ROFLMAO:
Siis olettaen ettei menkat ala ennen kuin kauppaan menen.:D

Niin ja lisäys..ihan on sellanen fiilis että hanat aukeaa hetkenä minä hyvänsä. Painetta tai mitä lie alavatsalla. Vain jäätävä vidutus puuttuu.:D
 
Viimeksi muokattu:
Jep jep! Ostin ainoita marketissa olleita pc:n testejä, jotka joo sanoo, että näyttää 1pv kun kuukautiset myöhässä ja joo, pystyin pidättämään vain 2h..mutta miksi oi miksi viivanpaikka. Kuultaa valossa koholla, ilman mitään väriä. Eikö tota ongelmaa saada kitkettyä? Kun ei ole ennen mihinkään mun tekemiin testeihin tommosia tullu. Se on ollu täysin blancko ja tasanen tai sitten hento haamuplussa joka sit vahvistuu.
Oli siinä paketissa toinenkin, illalla teen ja toivon hartaasti että jos ei yön/aamun aikana ala menkat, niin se pahuksen testikuori olis siellä laatikossa kun sinne menen.:rolleyes:
Ja nyt alko se flunssakin, mulla menee tosi kivasti.:ROFLMAO:
Ja mun tuurilla imetyksen äkkistoppi varmaan sekoittaa kierron niin, että menkat ei ala kuin joskus 50vrk päästä..epätoivo kun ei ole enään itsellä toivoa raskauden suhteen.:cautious:
Kp29/29-31 mut lämmöt on ja pysyy yli 37..kiitos flunssan mitä ilmeisimmin.
 
fnn
Eiköhän testit jo huomenna oo sulla loovassa. Eikös ne yleensä tuu aika nooopeeta! Mullaki kotona pc testit.. kiva ei munkaan niitä kannata siis vielä tehdä:(

Mulla kp 24/28, ja tänään alavatsalla ollu koko päivän vähän outoja tuntemuksia. Mietin voiko nää oikeasti olla kuvitelmaa:rolleyes: oon kyllä juossu koko päivän kiireessä töissä enkä oo kerenny kuvitellakkaan:LOL:
 
Eiköhän testit jo huomenna oo sulla loovassa. Eikös ne yleensä tuu aika nooopeeta! Mullaki kotona pc testit.. kiva ei munkaan niitä kannata siis vielä tehdä:(

Mulla kp 24/28, ja tänään alavatsalla ollu koko päivän vähän outoja tuntemuksia. Mietin voiko nää oikeasti olla kuvitelmaa:rolleyes: oon kyllä juossu koko päivän kiireessä töissä enkä oo kerenny kuvitellakkaan:LOL:
Oon yleensä tilannu raskauskeijusta, jos on tehny tilauksen ennen klo.12 niin postittaneet samana päivänä ja max.2 postipäivää mennyt, yleensä aina jo seuraavana päivänä laatikossa.

Nyt tilasin kotitestistä. En alkanut katsomaan postitusvaihtoehtoja kun vaan painoin seuraavaa että saan maksettua.
No heillä se normi aika saapumiselle on 2-4 arkipäivää. Perjantaina lähetetty, eli vain ehkä huomenna perillä.:oops:

Mut katotaan ny mitä toi toinen pc mulle lurisee. Kuudelta teen. Sillon oon ollu lirittelemättä 5h. Sen kauempaa ei edes yöllä hyvissä olosuhteissa tule oltua pissimättä.:LOL:
 
Hah, taas hailu viivanpaikka. Tulispa ne testit huomenna. Jos ei herkkä testi löydä mitään, niin pääsis vaan asennoitumaan kierron loppumiseen. Tai jos nyt ees tarvii testata. Yleensä kun menkat alkaa, niin alkavat ennen puolta päivää, kierron pituudesta piittaamatta.
Katellaanpa huomenna taas.

Ja tervetuloa @miimuski@gmail :)
 
Tervetuloa @miimuski@gmail!
Vitsit että oikein odotan sitä hetkeä illasta, kun ehtii teidän juttuja lukemaan. Nyt jännittää erityisesti viipulaisen puolesta.
Täällä kp 17/28-32. Eilen oli kamala turvotus ja tänään arat nännit. Pakko kyllä ostaa niitä ovistestejä, että tietää, mikä on se oikea ovispäivä, kun oireet jakautuu niin monelle päivälle. Kun limat taas tuntui kp 12, eikä enää sen jälkeen.
 
fnn
On kyllä tosiaan kiva käydä täällä lueskelee samassa tilanteessa olevien juttuja ja jännätä yhessä! Mullakaan ei kavereilla ole vauvoja vielä, enkä ehkä muutenkaan haluaisi yritysvaiheesta huudella julkisesti edes ystäville :sneaky:

Huippua @Alinah92 että hommat alkaa etenee:)

kpt 25/28 ja aamulla testasin, nega oli :( kai sieltä nyt jo joku haamu ois tullu jos ois tullakseen.. höh. Sellanen tunne että ois vti, pissa ei kyllä kirvele, mutta muuten jotenki inhottava tunne tuolla alhaallao_O:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@Alinah92 tsemppiä! Toivotaan että tuloksia ei tarvitse pitkään enää odottaa.:love:

@fnn mullakaan ei voivanpaikkoja ihmeempää näy. Turhauttavaa.

Mä kävin jo tunti sit malttamattomana postilaatikolla. Tyhjää täynnä. :cautious:
Puoliltapäivin kun esikoinen tulee koulusta, laitan herran katsomaan. Alan varmaan itkeä jos ne testit ei oo vieläkään tulleet.:cry:
Onneks tälle ja huomiselle on puuhaa. Pieni projekti kasviterran kanssa, jonka haen tänään. Kivaa puuhaa ja saa ajatukset ainakin muualle.
Tänään on kp30/29-31.
Flunssaolo hieman helpottanut, outoa kyllä. Makuaistia ei ole, mutta se kamala keuhkotukosfiilis katosi yön aikana.
Lämpö oli aamulla 37.3. Ei siis merkittävää muutosta vieläkään, mutta nyt en uskalla ihan kamalasti luottaa tuohon, koska tämä flunssanpoikanen saattaa vääristää.
Noh, tuossa tunnin päästä tietää pääseekö testaamaan. En aio ostaa yhtäkään muuta testiä tässä välissä.
Sit jos menkat ei ala ja JOS ne testit tällä viikolla tulee ja JOS herkkässä jotain näkyy, niin sit menen ja ostan digin.:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Hei, ihanaa lukea plussaus uutisia täällä, onnea
Tänne rantautui kuukautiset kellontarkasti. Nyt alkoi sitten tässä kierrossa letrozoli+terolut kombolla yrittäminen ja jos ei tällä saada 3kk tulosta niin seuraavaksi ois sitten inseminaatiota tiedossa. Mulla siis toi pcos, joka vaikeuttaa meidän yrittämistä. Ja meidän Tausta kun otettiin huomioon, niin heti saatiin nyt sitten apua, vaikka imettämisen lopettamisesta onkin vasta muutama kk ja esikoinen 1v2kk. Esikoistakin yritettiin siis se 2v hormoonihoidoilla, ja hän saikin sitten yllättäen alkunsa hoitotauolla. Tänään menossa kp 4 ja eilen kävin siis lääkärissä ja aloitin letrozolit. Niitä syödään nyt siis 5pv ja ensi viikolla ultraan kattoo onko johtofolliikkeli kypsymässä. Toivon todella että on! :)
 
Ja alinah92 tsemppiä hoitojen aloittamiseen! Se on ihan huippu tunne kun pääsee sinne ja hommat alkaa etenemään. Vaikka tottakai sitä toivoisi ettei kenenkään tarvitsisi sinne mennä, mutta sieltä saa moni apua. Yleensä se voi olla joku ihan pieni juttu mikä on pielessä ja se saadaan helposti korjattua.
Meillä miehessä ei oo mitään vikaa ja mullakin kaikki muuten rakenteellisesti kunnossa, mutta kunnon ovulaatiot puuttuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Voihan *tähän vapaa valintainen kirosana*.
Taas viivanpaikka. Ei siitä ees kuvaa saa mutta tossa se möllöttää ilman värin hiventäkään. Onneks noita tuli se 5 puikkoa ja 2 liuskaa. Talletin siis aamulirut että joo, ei ehkä jääkaapissa olon jälkeen täysin kuranttia, mutta toiminut aiemminkin moitteetta. Illalla viimeistään toinen jos ei vuoto ala. Vaikka liuskalla ettei elämä toista itseään. Rasittavaa tämmönen.:confused:
 
"Mukava" kun täällä on kohtalotoveri, Elmoa tarkoitan :)

Ollaan samassa veneessä. Minulla myös pcos. En tiedä mihin olisin kirjoitellut kun tuo lapsettomuuspuoli on melko hiljainen näissä kevyemmissä hoidoissa. Minä tulen perässä hieman, nyt on terolutit menossa ja seuraavasta kierrosta aloitetaan myös letrozol.

Luulin jo ovuloineeni luomusti kun hoidonsuunnittelureissulla näkyikin kp 15 20m folli, tuikkasin pregnylin mutta eipä tapahtunut mitään. Raskaustestit negaa (olen tehnyt niitä tässä n.20 ), miten niin himotestaaja.. eikä menkkoja kuulu, joten eipä ollutkaan luomuovis. Tuokin kierto oli sinänsä ihme, koska menkat tulee hyvä jos kerran vuodessa itsestään.

Joten jään seurailemaan miten menee :)

Muiden viivoja olen täällä taustalla hetken jo seuraillutkin
 
Kirpsakka, jos tarviit vertaistukea (itse voisin myös tarvita välillä), niin olisi hauska puhua ihan enemmänkin jossain. On nää hoidot nimittäin välillä semmosia että... :/ Mutta toivotaan että molemmat plussataan pian <3
 
Oho, ihan 20m folli oli mulla, no joo.. ehkä kaikki kumminki ymmärsi

Mä toivon että todella selvitään taas vain ovulaation induktiolla, koska kävin yksityisellä tällä kertaa kun kunnallinen puoli on sitä mieltä että lapsimäärä riittää, mutta kun ei riitä. Toiveissa on viides pirpana, kolme ensimmäistä ivf/icsi hoidoilla ja neljäs niinkin helposti kuin OI.

Todellakin peukut plussien puolesta pystyyn :)
 
Kp31/29-31 ja aamulirusta vain viivanpaikka herkkään testiin. Että eiköhän tää oo tällä taputeltu.:D Ja tämäkin päivä ehtii hyvin muuttua vielä kp1:si, mutta eiköhän huomenna viimeistään ala jos ei tänään. Tosi harvoin kierto on 30pv, ei ainakaan tänä vuonna kertaakaan. 29 ja 31 likimain tasamäärä. (y)
Onneks mulla on nyt toi projekti tossa niin ei jaksa ees harmittaa kun on super kivaa tekemistä.:)
 

Yhteistyössä