Toiveena vauva 2017-2018

@Alinah92 onpas kiva, että asiat selvisivät :) ja ei muuta,kun peitto heilumaan (y) toivotaan ettei tässä yrityksessä kestä niin kauan:) se on tosi ihanaa,ku kohdalle sattuu ymmärtävä alan ammattilainen, tulee niin hyvä fiilis, kun uskotaan sun huolta ja kuunnellaan ..:)
 
Ajattelin jo että oireet väistymään päin mutta ei, alavatsassa nippailuja, samoin nivusissa ja häpyluukin muistutti olemassaolostaan. Appelsiinimehu närästää. Alavatsa turvoksissa yhä vaan ja olen sen verran hoikka että sen kyllä huomaa, onneksi on löysiä paitoja niin saa peitettyä. Vähä paremmin saanut nukuttua niin en ole ollut niin väsynyt. Päätä särkee sillee vähän jatkuvasti. Jos sitä alkuviikosta tekis uuden testin josa oireet ei katoa tai menkat ala. Lääkäriin sit jos yhä nega, ettei oo kohtutulehdusta tai muuta ikävää vaivaa. Miehelle en oo sanonut mitään vielä kun sillä muutakin mietittävää just nyt niin ei kaipaa lisää stressin aiheita.

Ihana lukea plussauutisia!

Tsemppiä kaikille yrittäjille, plussatuulia!
 
Täällä alko tänään menkat (sinänsä ei yllättynyt kun näin tyhjän kohdun jo alkuviikosta)
Mutta aamulla kun heti kävin vessassa ja pyyhittäessä huomasin niin jos joku tässä kropassa ylipäätään pelittää niin menkat olleet kyllä 4 kiertoa täysin saman pituset 25 vrk väli ja loppuvuodestakin 2 päivän heitot.

Muutenkin ollut tunnemyrskyssä ja menkka vitutus päälle itkettää,masentaa ja mietin että jos multa poistetaan kohtu enkä ikinä raskaudu.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@Batwoman ne oireet kestävät mulla sellaiset 3-4 päivää. Ja tuosta ikäerosta... Mulla on lapset 14 ja 1v ja sanoisinko, että aivan mahtava ikäero (y)
Aloitin lankutushaasteen. Lähtekääpä kaikki mukaan. Katsotaan kuinka monella on sitten kesällä litteä vatsa ja kuinka monella "turvottaa" :LOL: Sillä kun on niin paljon terveysvaikutuksia, niin jospa se on siitä kiinni.
Jaahah, tyttö heräsi. Toivoin voivani kirjoittaa vielä yhdestä asiasta, mutta palailen heti kun ehdin. Jos joku on kiinnostunut reikihoidosta etänä apuna lapsettomuuteen niin käsi ylös.
 
@Tiituu Toivotaan et huhtikuu tuo iloisia uutisia tullessaan :)

@Piusy Jännän äärellä näköjään, toivotaan ettei menkat ala :D

@tänttähäärää Ei saa luopua toivosta! Onneksi epätoivon hetket on yleensä ohimeneviä. Eteenpäin niinku mummo lumessa!

@Batwoman Mitenkäs sulla tilanne? Ootko testannut uudestaan? (ja hyvä nimimerkki btw :D )

Olkoon huhtikuu hedelmällinen!! (y)

Mulla viiva on vähän vahvistunut keskiviikkoisesta:
https://uppaa.fi/image/hLm
:love:
 
Täällä alko menkat tänään ja päätin että siirryn toistaiseksi taustailijoihin. Keskityn nyt suunnitteleen meidän häitä ja laihduttamaan, ei aiota ehkäistä mutta ei pahemmin yritetä. Palaan kertomaan jos tässä nyt plussa pärähtää, mutta pidän taukoa kierron seuraamisesta. Toivotaan kovasti kaikille plussia :love:
 
Mä alan kyllä kallistuu siihen et tää on taas joku Mirenan aiheuttama valeraskaus. Kaikki oireet joo löytyy, mutta en jotenkin jaksa uskoa että olisi toi kierukka pettänyt. Ei oo kyllä yhtään helpottanut vielä, seistä ei kestä pitkään kun pakottaa tota alavatsaa niin paljon sit heti. Mut ei nää vale oireetkaa näin pitkää oo ikinä kestänyt eikä olleet näin voimakkaita. Mut en tee testiä kyl ennen ens viikonloppua ja uskon et oireet häviäisi ennen sitä.
Miehelle avauduin kyllä fiiliksistä, en kylläkään oikeen raskauden mahdollisuudesta kun jotenkin en jaksa siihen uskoa. Kierukka kuitenkin visusti paikoillaan koska langat tuntuu normisti.
Voihan naiseus ja hormonit, on tää välillä uskomatonta mitä me joudutaan kestämään. Tulisipa raskausoireet vain silloin kun tosi kyseessä, olisi kaikilla helpompaa. Mukavaa viikonloppua kaikille. Helpottaa kun saa täällä kirjoitella ja jännäillä.
 
Mulla on mehiläisestä lähete verikokeisiin, mutta gyne sanoi että voin mennä myös HUSsin labraan ottaa nuo verikokeet kun on vähän halvempaa, mietin voinko vaan kävelä johonkin labraan ja tiskille sanoo et pitäis saada otettua tämmöset ja tämmöset verikokeet vai soitanko ensin..? Pitää ottaa kp3-5 aikavälillä ne.
 
Viikko vietetty piinaillen. Pari testiä oon tehnyt (ti ja to) negaa näyttänyt...oireeton ollut eiliseen,menkkajuilintaa,kiukkupuuskia,etovaa oloa ajoittain...nyt kp27/25 (laskurin mukaan).oon kyllä aavistellut koko kierron,että ovis on saattanut olla myöhemmin ja kierto venyvän...no joo huomenna teen testin jos ei nyt sit tänään ala..pitäkäää peukkuja(y);)
 
Kp 30/26-28 menossa jo ja testi oli nega tänäaamuna.. yliopistonapteekin omalla testillä tein.
Mitehä pitkään sitä kannattas kuunnella että jos ei menkat ala niin testailla sit?
 
Viimeksi muokattu:
@Piusy onpa harmi, että tuli nega:( Mutta voikai se joillain näkyä vasta myöhään? Milloin sulla olikaan ollut ovis, tiedätkö? Mä en osaa kysymykseen kyllä vastata..

@Bea.S täältäkin peukkuja sinne(y)

Täällä ei alkaneet menkat viikonloppuna, ei syytä nostatella toiveita. Alku ja loppukierrosta vaan ois mahdollisuuksia, että ne on nyt vaan ihan myöhässä. Testattu kuitenkin viikonloppuna nega varalta:ROFLMAO: Kp31 eka yrityskierto oli 73 päivää muistaakseni, että alkais nyt ne menkat ennen kiertopäivää 50 niin laskisin voitoksi:D
 
Uuteen kiertoon, kp 1/27-31. Ehkäisy jätetty 07/16. Ei siis tälle vuodelle vauvaa meille. Vetäydyn nyt keräämään positiivisuutta uuteen yritykseen. :( Jokaiselle tänne vielä joulukuun pikkuista toivovalle sylin täydeltä plussatuulia! (y):love:
 

Yhteistyössä