Toiveena vauva 2017-2018

Onnea mippis plussasta :) Me muut tullaan perässä, eiks niin? :)

Malttamattomuuden malttamattomuus!!! Tä kierto tuntuu kestäneen kohta vuoden! No tyhmänä testailin tänään ja veikkaan että oli hailakka kontrolliviiva minkä näin ja mieskin näki.. lauantaina ois pakko katsoa uudelleen, vaikka järki sanookin, ettei siellä edes vielä mitään voisi näkyä jos ovis oli silloin viime viikon ke. Hirmusesti ois vaan kaikkia oireita :D
 
Täällä ovistestit näyttää negaa...eilen ja toissapäivänä mahassa mahdollisesti kuitenkin ovistuntemuksia tai ainakin jotain kipuja. Rinnat kans hiljalleen heräämässä jomottelemaan kuten joka kierron puolivälistä mekkoihin asti.
Talletteluja on tehty aika huolella.. :p
Nyt kp 18/28-32 menossa..
Pitkiä on nämä kierrot kyllä :mad:
Ens viikolla ajattelin mennä kilppariarvot kontrolloimaan...nyt seurataan niitä kk välein että milloin löytyy tasapaino.

Teen vielä tulevina päivinä pari ovistestiä...tuskin niihin mitään tulee.
Mulle vois päivittää dpo 1 kun oireiden perusteella ovis ois voinut olla eilen.
 
Tänään sain haettua testin, kun menkat kaksi päivää myöhässä. Ruutuun pärähti raskaana 1-2 viikkoa!! :love: Ei tätä kyllä vielä usko todeksi. YK 6 siis tuotti tulosta. Käytössä oli myös Royal Geleet ja greippimehu. Tiedä sitten oliko niistä hyötyä. Nyt sitten toivon vaan parasta, että pieni kyytiläinen pysyy matkassa. :love:

Kaikille hurjasti tsemppiä! (y) Käyn varmasti vielä täälllä lukemassa teidän kuulumisia.
 
Onnea vielä plussaajat!:love: ja tsemppiä piinailijat... katsotaan jos minä ehtisin vielä mukaan! Lämmöt ovat pysyneet matalalla eli ovis ei onnistunut yrityksestä huolimatta. Olen jatkanut testailua kerran päivässä ja tänään kp16 alkoi taas viivaa näkyä tikussa, uuteen yritykseen siis jahka vahvistuu :)
 
Onpa täällä jänniä paikkoja, tsemppiä ja onnea jo plussanneille!

Ihana katsella testejä, joissa jotain näkyy :)

Täällä kp13 ja ovistestin viiva vahvistumassa, muttei vielä plussalla. Ihana jo nähdä ovistestissäkin ees toista viivaa, toivottavasti ei hirveesti ovis venähdä, kun olisi sillon 20.8 kosteat ilta tiedossa, ni et tietäs mahdollisen raskauden jo sillon.

Kauanko muilla on ovistesti näyttäny jotain ennen plussaa?
 
Onnea plussailijat! :)

Täällä menkat alkaa olla selätetty, olihan siinä taas parin päivän kivut.. Yhden särkylääkkeenkin sai popsia (ainiin, en taaskaan muistanut hakea apteekista lisää..!). Kovasti jo odotan uutta ovista, mutta siihen on vielä aikaa pari viikkoa.. :unsure: Kovasti on myös pyörinyt mielessä viime päivät, että muutamaa viikkoa vajaa vuosi on kulunut siitä kun söin vikat pillerit ja oli tyhjennysvuoto. Mutta silti vasta yk10, kun kierrot on mitä on..
 
Qia
Kauanko muilla on ovistesti näyttäny jotain ennen plussaa?
Mä kokeilin ovistestejä tässä kierrossa ja aloitin kuusi päivää ennen ovista (kp 9) ja kaikissa näkyi viiva, ensin hyvin haalea ja sitten vähän vahvempi. Kp 15 aamun viiva oli jo niin paljon vahvempi, että testasin iltapäivästä uudelleen ja silloin testi jo suorastaan huusi. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja felessa
Nohö nyt ilta ovistesti on haaleampi ku päiväinen. Päivälläkään ei ollu tasavahva. Kyl vasta kp13 eikai se voinu päivällä olla? Ääh! Ihan sama tänään on seksi-ilta, edellinen oli ti-iltana. Joka toinen päivätaktiikalla siis mennään. Jotenkin tuntuu et ois ovis vasta huomenna tai lauantaina. Onko muilla laskenu toi hormooni, ennenku taas nousee?
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Nohö nyt ilta ovistesti on haaleampi ku päiväinen. Päivälläkään ei ollu tasavahva. Kyl vasta kp13 eikai se voinu päivällä olla? Ääh! Ihan sama tänään on seksi-ilta, edellinen oli ti-iltana. Joka toinen päivätaktiikalla siis mennään. Jotenkin tuntuu et ois ovis vasta huomenna tai lauantaina. Onko muilla laskenu toi hormooni, ennenku taas nousee?
Mulla oli aluksi haaleita viivoja, sit muutama päivä ennen ovista ihan tyhjää valkoista pariin testiin ja sit taas vahvistui ja plussa tuli kp 14.
 
  • Tykkää
Reactions: felessa ja Maria82
Ette kuulkaas tiedä mitä olen tässä illan aika ehtinyt spekuloida. :D Tein eilen ovistestin, johon sain vähän kontrolliviivaa vaaleamman viivan. Siitä innostuneena kävin tänään ostamassa raskaustestin, jonka pitäisi näyttää raskaus jo ennen menkkojen poisjääntiä, se oli kuitenkin nega. (n) Nyt siis menossa kp28. Viimeiset kierrot on kestänyt 30 päivää. Oviksen ajankohdasta en ole täysin varma, nyt voisi olla joko dpo12 tai 15 tai sitten jotain ihan muuta. Olen tässä miettinyt mahdollisia erilaisia vaihtoehtoja:

1) Ovistesti näyttäisikin mahdollisen lähestyvän oviksen, joka tässä kierrossa on jostain syystä myöhässä. Itse epäilen tätä, koska mulla on ollut lämmöt koholla koko viikon, tosin käväisi alhaalla, mutta nousi takaisin ylös.
2) Jostain luin, että joillakin ovistesti saattaa näyttää loppukierrosta plussaa/viivaa, koska sitä testin mittaamaa hormonia on veressä. Tämä täysin mahdollista, en ole koskaan ennen tehnyt ovistestiä loppukierrosta.
3) Ovistesti reagoi raskaushormoniin, mutta r-testi näytti negatiivista, koska tein sen iltapäivällä ja olin käynyt ennen testin tekoa tunti sitten vessassa eli pissa oli laimeaa (ovistestin tein ekasta aamupissasta). Ehkä epätodennäköistä, mutta silti pieni toivo, josko voisi pitää paikkaansa.

Mulla on yleensä ennen menkkoja tiputteluvuotoa, mitä ei siis nyt ole ollut ja vaikka tissit on nyt aika samallalailla kipeät kuin normaalisti, sellainen pingotus/pakotus ei ole normaali PMS-oire. Tänään siis tuntui että tissit kohta räjähtää.

Ei varmaan kannata testailla uudestaan ennen kuin menkat on reilusti myöhässä? o_O
 
Mulla oli aluksi haaleita viivoja, sit muutama päivä ennen ovista ihan tyhjää valkoista pariin testiin ja sit taas vahvistui ja plussa tuli kp 14.
No hyvä sit vielä oottelen ja testailen vielä hetken, jotenkin semmonen fiilis ettei se ollu vielä. Kuitenki jos oliki ni hyödynnetty on, mut lähinnä ajankohta on tärkeä millon voi alkaa tuloksia jännäämään :ROFLMAO: Mulla ei esikoinenkaan näkyny testeissä ku aika myöhään ni tuskin nytkään.

Jokos sulla jännäilyä (y)?
 
Ette kuulkaas tiedä mitä olen tässä illan aika ehtinyt spekuloida. :D Tein eilen ovistestin, johon sain vähän kontrolliviivaa vaaleamman viivan. Siitä innostuneena kävin tänään ostamassa raskaustestin, jonka pitäisi näyttää raskaus jo ennen menkkojen poisjääntiä, se oli kuitenkin nega. (n) Nyt siis menossa kp28. Viimeiset kierrot on kestänyt 30 päivää. Oviksen ajankohdasta en ole täysin varma, nyt voisi olla joko dpo12 tai 15 tai sitten jotain ihan muuta. Olen tässä miettinyt mahdollisia erilaisia vaihtoehtoja:

1) Ovistesti näyttäisikin mahdollisen lähestyvän oviksen, joka tässä kierrossa on jostain syystä myöhässä. Itse epäilen tätä, koska mulla on ollut lämmöt koholla koko viikon, tosin käväisi alhaalla, mutta nousi takaisin ylös.
2) Jostain luin, että joillakin ovistesti saattaa näyttää loppukierrosta plussaa/viivaa, koska sitä testin mittaamaa hormonia on veressä. Tämä täysin mahdollista, en ole koskaan ennen tehnyt ovistestiä loppukierrosta.
3) Ovistesti reagoi raskaushormoniin, mutta r-testi näytti negatiivista, koska tein sen iltapäivällä ja olin käynyt ennen testin tekoa tunti sitten vessassa eli pissa oli laimeaa (ovistestin tein ekasta aamupissasta). Ehkä epätodennäköistä, mutta silti pieni toivo, josko voisi pitää paikkaansa.

Mulla on yleensä ennen menkkoja tiputteluvuotoa, mitä ei siis nyt ole ollut ja vaikka tissit on nyt aika samallalailla kipeät kuin normaalisti, sellainen pingotus/pakotus ei ole normaali PMS-oire. Tänään siis tuntui että tissit kohta räjähtää.

Ei varmaan kannata testailla uudestaan ennen kuin menkat on reilusti myöhässä? o_O
Varmaan ei, mut mä varmaan kuitenki testaisin aamulla mahdollisimman pian, pidän peukkuja!
 
Jokos sulla jännäilyä (y)?
Huomenna pitäis menkkojen alkaa, mutta ei oo kovin kova luotto siihen, että mitään olis tapahtunut, joten eiköhän ne sieltä ihan ajallaan ala. Testaan kuitenkin vasta huomenna. Mitään oireita ei ole ja kuviteltu kiinnittymisvuotokin oli jotain ihan muuta... (n)

Meni vähän suunnitelmat penkin alle oviksen hyödyntämisen suhteen, enkä oo viittinyt täällä siitä edes puhua, kun harmitti niin paljon... :( Talletukset siis tehtiin varmaan liian aikaisin ja liian myöhään ovikseen nähden, että enpä usko tärpin käyneen...

No mut ei auta, ehkä ens kerralla paremmalla tuurilla. Ja onhan tässä nyt tietty mahdollisuus vielä olemassa. Täytyy odottaa huomiseen...
 
Täällä olen jo eilen itsekseni hämmästellyt.. Vatsa ei tunnu palautuvan nyt ollenkaan noista menkoista, turvottaa ja tuntuu kummalliselta. Lisäksi vieläkin vuodan himpun verran, vaikka illalla ei enää tullut mitään. Tissitkin tuntuu oudoilta. Ja olo on ihan uupunut ja "rikki" vaikka en ole mitään liikunnallista tehnyt. Huono olokin olisi vähän. Ajatukset on ihan tinditinditin! Vai onko tää vaan tätä kuuluisaa loma lähenee loppuaan-oloa? :D

Te pidempään yrittäneet, miten olette avanneet keskustelun sen kuuluisan vuoden yrittämisen jälkeen, että pitäisikö asiaa lähteä tutkimaan? Vai odottelitteko pidempään kuin vuoden ennen hakeutumista?
 
Te pidempään yrittäneet, miten olette avanneet keskustelun sen kuuluisan vuoden yrittämisen jälkeen, että pitäisikö asiaa lähteä tutkimaan? Vai odottelitteko pidempään kuin vuoden ennen hakeutumista?
Meillä on alusta asti ollut puhetta että vuoden jälkeen hoitoon, niin ei varsinaisesti oo tarvinnu keskustelua "avata" ainakaan vielä. Sitä en tiedä miten saan ton laukeemaan kuppiin, mun mies on aika jännittäjä ja stressaaja enkä tiedä saako hän edes vehjettä toimintakuntoon jos on ihan lääkärin määräämänä pakko :confused: pitänee ottaa tän kierron jälkeen taas puheeksi.

Omaa napaa: mulla on tässä ja viime kierrossa ollu ihan älyttömät ovulaatio-oireet! Kunnon kivut jotka jatkuu pari-kolme päivää, limat ja nyt on ruvennu naamakin kukkimaan. Aamulla sain vahvemman ovisplussan kun tyyliin koskaan ennen. Voikohan nää oireet johtua teroluteista tai jostain lisäravinteista mitä syön? Vai ottaako kroppa jotain loppukiriä ja antaa mulle superoviksia vielä nää vikat kierrot ennen hoitoihin hakeutumista? :cautious:

Mulle voi päivittää dpo -1
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Hei onko kukaan teistä käyttäny alkuraskaudessa fluconazol orion hiivalääkettä... Sain pari päivää sitten positiivisen tuloksen ja laskurin mukaan olisin rv 4+4 ja menin ottamaan sen hiivalääkkeen tajusin kattoo sen jälkeen selosteen ja sielä on että ei suositella raskauden aikana pitää keskustella lääkärin kanssa ennen käyttöä... Oon täällä nyt aika paniikissa että oonko Tosta jotain vakavia seuraamuksia :cry::(
 

Yhteistyössä