Toiveena vauva 2017-2018

Oi Oi Oi onnea plussista ja eiköhän ne haamutkin sieltä vahvisti.

Ovis lähestyy ja en malta odottaa että saan mieheni huomenna kotiin. Hellekkin taitaa pistää hormoonit hyrrää

Miten ei ole vielä huhtikuun odottajien ryhmää pystyssä? Miten niin malttamaton haluis käydä vähän kurkkimassa ja haaveilemassa.

Kp10/28 jes ja listoillekkin oltiin päästy.
Plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
tänään olis dpo 13 ja tänään tein aamupissasta testin ja vaikka kuinka yritin tihrustaa niin kyllä se ihan selkeä nega oli :notworthy: ja töihin päästessä alkoikin sitten vuoto (tai ei sitä kai mulla voi vuodoksi oikein kutsua... pikkuhousun suojilla pärjää kaikki 2-3 päivää mitä "vuoto" kestää) :unsure: mutta uuteen kiertoon... plaah.. tuli siis menkat taas päivän etuajassa,(viime kieroon nähden) toki kierukan poiston jälkeen ei ole ihan nii tarkka ollutkaan... mutta ei mua toisaalta haittaa toi lyhyempi kierto, pääsee nopeemmin tosi toimiin :love:
eihän tässä nyt montaa kiertoa ole vielä takana, mutta kun ennen tulin raskaaksi ennen kuin ehdin edes lapsi alkaa tekemällä tekemään, ja nyt ei, kai se ikäkin jo painaa, vaikkei sitäkään hirmusti liikaa mielestäni ole... :sneaky:
eli mulle voi päivittää kp1 yk3 :barefoot:
 
tänään olis dpo 13 ja tänään tein aamupissasta testin ja vaikka kuinka yritin tihrustaa niin kyllä se ihan selkeä nega oli :notworthy: ja töihin päästessä alkoikin sitten vuoto (tai ei sitä kai mulla voi vuodoksi oikein kutsua... pikkuhousun suojilla pärjää kaikki 2-3 päivää mitä "vuoto" kestää) :unsure: mutta uuteen kiertoon... plaah.. tuli siis menkat taas päivän etuajassa,(viime kieroon nähden) toki kierukan poiston jälkeen ei ole ihan nii tarkka ollutkaan... mutta ei mua toisaalta haittaa toi lyhyempi kierto, pääsee nopeemmin tosi toimiin :love:
eihän tässä nyt montaa kiertoa ole vielä takana, mutta kun ennen tulin raskaaksi ennen kuin ehdin edes lapsi alkaa tekemällä tekemään, ja nyt ei, kai se ikäkin jo painaa, vaikkei sitäkään hirmusti liikaa mielestäni ole... :sneaky:
eli mulle voi päivittää kp1 yk3 :barefoot:
30 on tosi hyvä ikä tehdä lapsia ;):D Ja tsempit plussalle sit tästä kierrosta.

Onkohoan kaikki huhtikuiset vielä epävarmoja raskaudestaan?

Tänään kp 6/? yk1 ja menkat alkoi eilen hiipumaan kun toivoin :LOL: Sen kunniaks kellistin miehen, sillä ehdolla et tänään uusiksi :geek:. Sit vois ehkä noudattaa sitä jokatoinenpäivä- tahtia .Vähän vielä tuhruttaa pikkusen ni nyt toivonki, että loppuu kokonaan ihan justhetikohta. Su alan tikuttaa ovista! Jee! Can't wait! Ens to alotanki uudessa haastavammassa työssä, joten ehkä se jouduttaa piinailuajan kulumista :)

Tsemppiä ja plussia kaikille!
 
Voisinpa hypätä yritystä odottavista plussaa odottaviin.:X3: Kesän tjottailut eivät tuottaneet tulosta ja nyt kesäloman loppu häämöttelee jo nurkan takana. Kiertoa olen seuraillut Glow-sovelluksen avulla ehkäisyrenkaan lopettamisesta lähtien ja nyt otin ovulaatiotikut apuun. Lasketaanko yritys alkaneeksi mistä kierrosta? Ovulaatioplussa tuli kuitenkin tänään, joten...:D

Qia (28) | kp15/27-28 |1.lapsi | ya 7/-16. Dpo -1.
Mä laskin siitä kun tiputin pilerit, mut menkat tuli vasta pari viikkoa sen jälkeen, joten lasken olevani edelleen samalla yrityskierrolla, mutta yleensä lasken uuden yrityskerran alkavan aina kp1 eli siitä kun kuukautiset alkaa. Toivottavasti en ollut liian epäselvä :)
 
Täällä taas kammostuttamassa teitä viivanpaikoilla yms heti aamutuimaan :geek: http://aijaa.com/wLJOyX
First response purettuna osiin. Pc näytti samalta kuin eilen, mutta se ei suostunut yhteistyöhön. En tosiaan tiedä tuosta testistä juurikaan, eikä tosiaan myöskään tullut eteen mitään keskusteluita missä olisi kommentoitu kyseistä testiä
 
Onko tää haalentunut tuo viiva..? Eilen tein tosin päivällä testin ja nyt aamusta. Muutenkin oli tämän aamuinen outo kun eilen muuttui testi kokonaan vaaleanpunaiseksi ja hiljalleen hävis punaisuus viivoihin ja tänään vaan toiselle puolelle tuli alkuun väriä, lähes violetti. Hankala selittää :confused: no tilasin raskauskeijulta testejä jotka toivottavasti huomiseksi saapuu.
 

Attachments

Onnea maisa93 ja avantasia! Toivottavasti viivat vaan vahvistuu. avantasia muistaisin että jotkut saaneet päiväpissistä vahvemmat viivat ku aamusta, toivon todella että sullaki näin ja kaikki hyvin. Uutta testiä vaan! Nonsk eilisessä pc:ssä mielestäni näkyi paremmin kuin tuossa herkässä testissä.

Oispa ihanaa päästä huhtikuisten odottajiin, itsekkin huhtuikuun lapsena. <3

Otimpa sitte härkää sarvista ja varasin sinne gynelle ajan. Jouduin jonottaanki hetken puhelimessa vaikka yksityiselle oliki. Monesti teki mieli lyyä luuri kiinni ja siirtää soitto vaikka huomiseen. Nyt se on pakko kohdata totuus.. Voihan se olla ettei oo mikään vialla tai vaan pikkujuttu, pari tablettia naamaan ja menoks. Mut kun ihmismieli on semmonen että varautuu pahimpaan. Nii aika on viikon päästä! :ROFLMAO:
 
-dino- Tsemppiä, tieto lisää tuskaa,mutta jos jotain on niin usein asialle voidaan tehdä jotain :)

Sinuna ehkä avantasia tekisin digin ja viikon päästä uusiksi, jotta näkee et hormoni lisääntyy, mut en usko et tarttee tosta huolestua, eihän noi testitkään ole aina varmaan tasalaatusia :)

Nonsk, taas jotain erota, mutten osaa seleästi sanoa. Kyllä nyt pidetään jännityksessä!
Tuosta first responsesta ei o mullakaan kokemuksia.
 
Ei tule vauvaa,ei. :cry: r-testi näytti haaleaa plussaa,mutta vielä samana päivänä aukesi hanat ja olen joutunut syömään kunnolla särkylääkkeitä,kun on niin hiton kipeä olo.
Eilen oli vielä niin mahtava päivä muutenkin, esikoinen alkoi oksentamaan ja sitten vielä suuri kriisi miehen kanssa iski päälle.
Miestä ei oo nyt näkynyt pariin päivään, mutta onneksi esikoisen oksentaminen loppui jo ja mun vuotaminenkin hallinnassa.

Voiko suuri shokki/stressi keskeyttää raskauden? Vai onko se vain " kukaan ei tiedä tai voi tehdä sille mitään" ?
Ja pitäiskö mun käydä lääkärissä,kun se testi kuitenkin oli positiivinen? Mä en oikeasti ole jaksanut edes ajatella,olin maailman onnellisin nainen muutaman tunnin ja aika korkeelta tipuin alas.

Paljon onnea plussanneille!!:love: Olen vilpittömästi onnellinen toisten puolesta,vaikka oma tilanne on aika..:poop:

edit. Siis nyt 2/27 ja yk 14 ( jos nyt enää yritetään..katsotaan. )
 
Viimeksi muokattu:
Nonsk, taas jotain erota, mutten osaa seleästi sanoa. Kyllä nyt pidetään jännityksessä!
Tuosta first responsesta ei o mullakaan kokemuksia.
No aijaa. Nyt vaan ei ois oikein aikaa olla jännityksessä! :cautious: Oon yrittänyt verrata eilisen ja aamuisen pc-tikkuja. Mieli on jo saanut sävyeron :eek: Mutta miten sitä nyt sanoa kaverille, jonka kyydillä pitäs yllätyksenä lähteä mökille (mies siis luulee että jään kotin), että en uskalla lähteä kun tikussa ehkä on ja ehkä ei ole viivoja. -.-
Tämän parempaan en pystynyt, ja kameran näytöllä kuvat näytti paremmilta:censored: ylempi aamun, alempi eilen http://aijaa.com/T3bZUJ . negaksi luen kunnes toisin todistetaan!
 
Viimeksi muokattu:
No aijaa. Nyt vaan ei ois oikein kaa olla jännityksessä! :cautious: Oon yrittänyt verrata eilisen ja aamuisen pc-tikkuja. Mieli on jo saanut sävyeron :eek: Mutta miten sitä nyt sanoa kaverille, jonka kyydillä pitäs yllätyksenä lähteä mökille (mies siis luulee että jään kotin), että en uskalla lähteä kun tikussa ehkä on ja ehkä ei ole viivoja. -.-
Tämän parempaan en pystynyt, ja kameran näytöllä kuvat näytti paremmilta:censored: ylempi aamun, alempi eilen http://aijaa.com/T3bZUJ . negaksi luen kunnes toisin todistetaan!

On tuossa ylemmässä viivaa, ei tarvitse edes zoomailla tai tiirailla. Ainakin mun kännykällä näkyy suht selvästi.
 
No aijaa. Nyt vaan ei ois oikein aikaa olla jännityksessä! :cautious: Oon yrittänyt verrata eilisen ja aamuisen pc-tikkuja. Mieli on jo saanut sävyeron :eek: Mutta miten sitä nyt sanoa kaverille, jonka kyydillä pitäs yllätyksenä lähteä mökille (mies siis luulee että jään kotin), että en uskalla lähteä kun tikussa ehkä on ja ehkä ei ole viivoja. -.-
Tämän parempaan en pystynyt, ja kameran näytöllä kuvat näytti paremmilta:censored: ylempi aamun, alempi eilen http://aijaa.com/T3bZUJ . negaksi luen kunnes toisin todistetaan!
Jos meette huomenna ni jätä asian ratkasu aamuun. Tai mene mökille ja unohat koko asian siihen asti kunnes tuut takasin, jolloin teet niin selkeän plussatestn et oksat pois ;). Tosi helppoa :ROFLMAO:

Pidän sulle peukkuja!
 
Jos meette huomenna ni jätä asian ratkasu aamuun. Tai mene mökille ja unohat koko asian siihen asti kunnes tuut takasin, jolloin teet niin selkeän plussatestn et oksat pois ;). Tosi helppoa :ROFLMAO:

Pidän sulle peukkuja!
Onneksi on joku joka tekee päätöksiä mun puolesta :ROFLMAO: No ei, olin kyllä itsekin lähdössä. Ottaa vaan rauhallisemmin. Tulen sit kotiin jonkun kyydillä jos olo yhtäkkiä huononee. ;) Panttaan tässä nyt enkä ole juonut kuin "aamukahvin" ja teen vielä sitten ennen lähtöä. En toki käynyt aamusta heti prismassa niin ei tarvi noita "first" responsseja tuhlailla :whistle:

Ihanan kauheaa, olispa tämä vihdoin totta. Oon jo alkuviikon kokenut kauheaa masennusta että eikö meille koskaan suoda vauvaonnea. Mikä tuntuu kauhealta ajatella, kun on joitain jotka oikeasti joutuvat yrittämään pitkäänkin.

Yhtä asiaa olen kuitenkin pohtinut.. Mies ei ole siis saanut musta hetken rauhaa tässä viikon aikana, ja olen lähes yhtä märkä kuin oviksen aikoihin. Yleensä ennen menkkoja ei tee juuri mieli seksiä, eikä aina riitä kyllä liukkautta ihan noin paljoa (silti ilman liukkaria onnistuu).

Nalkuttaja, tsemppiä sinulle! Toivottavasti mies ilmaantuu takaisin, saatte selvitettyä asiat ja teillä yritys vielä jatkuu. Itse varmaan soittaisin että onko tarvetta tulla näytille. Ei kai noille keskenmenoille kukaan mitään mahda, ei kai ehkä sokki tms kuitenkaan saa sitä aikaiseksi? En osaa sanoa:confused:
 
Ei tule vauvaa,ei. :cry: r-testi näytti haaleaa plussaa,mutta vielä samana päivänä aukesi hanat ja olen joutunut syömään kunnolla särkylääkkeitä,kun on niin hiton kipeä olo.
Eilen oli vielä niin mahtava päivä muutenkin, esikoinen alkoi oksentamaan ja sitten vielä suuri kriisi miehen kanssa iski päälle.
Miestä ei oo nyt näkynyt pariin päivään, mutta onneksi esikoisen oksentaminen loppui jo ja mun vuotaminenkin hallinnassa.

Voiko suuri shokki/stressi keskeyttää raskauden? Vai onko se vain " kukaan ei tiedä tai voi tehdä sille mitään" ?
Ja pitäiskö mun käydä lääkärissä,kun se testi kuitenkin oli positiivinen? Mä en oikeasti ole jaksanut edes ajatella,olin maailman onnellisin nainen muutaman tunnin ja aika korkeelta tipuin alas.

Paljon onnea plussanneille!!:love: Olen vilpittömästi onnellinen toisten puolesta,vaikka oma tilanne on aika..:poop:

edit. Siis nyt 2/27 ja yk 14 ( jos nyt enää yritetään..katsotaan. )
Minun käsittääkseni jos shokki on tarpeeksi suuri niin et elimistö heittää häränpyllyä, varmaan voi. Ainakin olen nähnyt mielen ja stressin vaikuttavan isosti elimistössä ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta semmosia ei voi varmaksi tietää tai varautua mitenkään joten se myös on ettei kukaan tiedä tai voi sille mitään, oli niin tai näin olen pahoillani tilanteestasi kaikenkaikkiaan :(

Sinuna testaisin uudestaan lähiaikoina ja jos edelleen on positiivinen raskaustesti menisin lääkäriin tsekkamaan tilanteen.
 
Onneksi on joku joka tekee päätöksiä mun puolesta :ROFLMAO: No ei, olin kyllä itsekin lähdössä. Ottaa vaan rauhallisemmin. Tulen sit kotiin jonkun kyydillä jos olo yhtäkkiä huononee. ;) Panttaan tässä nyt enkä ole juonut kuin "aamukahvin" ja teen vielä sitten ennen lähtöä. En toki käynyt aamusta heti prismassa niin ei tarvi noita "first" responsseja tuhlailla :whistle:

Ihanan kauheaa, olispa tämä vihdoin totta. Oon jo alkuviikon kokenut kauheaa masennusta että eikö meille koskaan suoda vauvaonnea. Mikä tuntuu kauhealta ajatella, kun on joitain jotka oikeasti joutuvat yrittämään pitkäänkin.

Yhtä asiaa olen kuitenkin pohtinut.. Mies ei ole siis saanut musta hetken rauhaa tässä viikon aikana, ja olen lähes yhtä märkä kuin oviksen aikoihin. Yleensä ennen menkkoja ei tee juuri mieli seksiä, eikä aina riitä kyllä liukkautta ihan noin paljoa (silti ilman liukkaria onnistuu).

Mulla ei aikanaan ollut mitään muita raskausoireita kun se et tuntu sille et menkat alkaa sit kun tuntu et nyt holahti märkää ja oli et nyt ne alko ja meni tarkistamaan se olikin vain valkkaria, joten kosteus on hyvä merkki :) En muista oliko ennen vai jälkeen plussan, mutta niilä main alkoi sit pissitys. Yhden yön nukuin koko raskausaikana, jolloin en käynyt vessassa.

Lisäksi musta kaikki tunteet on sallittuja, eipä tässä vauvalotossa ikinä tiedä ketä onnistaa, mutta ihan yhtä isona sen pettymyksen voi tuntea oli yrityksiä takana 2 vai 20 kiertoa. Joskin pitkään yrittäneitä tietävänä se tuntuu niin kovin vieläkin epäreilummalle pitkän yrityksen jälkeen.

Itsekkin epäilen, et jos ei plussa tule jo tästä kierrosta nyt (vaikka olen jo niin päättänyt) niin onhan sitä pettynyt, vaikkei ole vasta ku yk 1 :ROFLMAO:
 
Hienoa, Avantasia! Onnea myös Akkuporakone ja Lilaviolet! :love:Ja kyllä minä tuossa Nonskin testissä olen viivan näkevinäni, toivotaan, että vahvistuu!

Nalkuttajalle kovasti tsemppiä, toivotaan, että pikaisesti tulee käänne parempaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Kirsikka90
Ihana kattoa noita plussia :love:

Täällä siis dpo2, ei paljon lopputulos jännitä kun nyt näin meni ovis. Positiivista kuitenkin oli, että sain polille yhteyden ja sovittiin, et kun kuukautiset alkaa niin varaillaan ultraan aikaa pipettihommia varten :) Anto hoitaja kyllä ohjeeksi peittojen heiluttelun mutta rehellisesti totesi, ettei mahdollisuudet näin aikaisessa ovulaatiossa häävit ole. Mukava kuitenkin, että tutkimusten alusta saakka ollaan selkeästi saatu sovittua minkä aikaa mitäkin yritetään.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja Nonsk

Yhteistyössä