Toiveena vauva 2017-2018

Mulle voi päivittää dpo 3. Oireiden perusteella päätelty tuo ovulaation ajankohta, testit loppu kesken. :confused: viime kierron kemiallisen jälkeen en haluaisi innostua liian ajoissa. Jospa testaisin päivää ennen menkkojen alkua tai samana päivänä kun pitäisi alkaa. Oireita tietty kyttäilen vaikka yritänkin toppuutella itseäni..
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Jotta jännitystä omaankin yritykseen tulis, niin oletan että se ovulaatio oli sillon sunnuntaina.. Mulle siis vois päivittää DPO 4.. :D Solujen luovutuksen jälkeen meni limapäivästä 16pv menkkojen alkuun, eli olettanen, että minun pitäs alkaa menstruoimaan osimoilleen 7.6.. Mutta kuten tuolla aiemmin joku laittelikin tunteesta ennen pissinäytettä, että on varma positiivisesta ja heti perään tuleeki sit se tunne negasta, niin itellä on menkkojen suhteen sama.. Jotenkin välillä tuntuu ettei ne alkaskaan enää, mutta sit taas tulee tunne että tietysti ne alkaa.. Ja ettei ikinä enää tulis raskaaksi jne jne..

Tosin viime kierrossahan mulla ei siis tullu ees mtn limoja ja aattelinkin sen olleen ovuloimaton kiesi.. Silti välillä olevinaan jtn oirettakin oli pinnassa.. :whistle: Nyt yritän olla ajattelematta oireita, kun taisin jo aiemminkin mainita, ettei mulla juuri mitään oireita oo aiemmissakaan raskauksissa ollu.. Ite oon päättäny, etten testaile mitään, ennenku menkat on oikeesti myöhässä.. tai no kp ainaki 30, mikä on keskimääränen kierron pituus.. :D

Vaan edelleen järettömiä plussatuulia meille kaikilleeeee!!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Samaa toivon minäki,mut kattellaa mitä tuleman pitää ;) oireet ainaki on lupaavat ;)
Nii minäkii!!! Ja omaakin haamulaista toivon enemmän ku mitään et vahvistus. Mut jotenkin jo oon sisäistäny et ne menkat sieltä kuitenkin alkaa taas. Mikä sun dpo olikaan nyt?? Mulla kuitenkin jo dpo12 menossa ni olis kuvitellu et selkee plussa näkys jo.. Mut ei ni ei! :cry:
 
Nii minäkii!!! Ja omaakin haamulaista toivon enemmän ku mitään et vahvistus. Mut jotenkin jo oon sisäistäny et ne menkat sieltä kuitenkin alkaa taas. Mikä sun dpo olikaan nyt?? Mulla kuitenkin jo dpo12 menossa ni olis kuvitellu et selkee plussa näkys jo.. Mut ei ni ei! :cry:
Mulla ei oo vielä ees menkat oikeastaa myöhässä joten jännityksellä oitan mitä tapahtuu! Toivottavasti sun viivanen alkais vahvistumaan (y) dpo:eek:sta osaa sanoo ku ei oo mitää hajuu koska ovis ees oli :unsure::LOL:
 
Mikäs kp menossa? Millo pitäs menkat alkaa? Mulla on nyt menossa 27/27-30. Viime kierto oli 30pväö ja sitä edellinen 28
Nyt on kp 28 menossa ja viimeistää sunnuntaina pitäs alkaa..viime kierto kesti 31 päivää, saa nähä miten sit nyt käy..tänäänki on ollu tolkuton väsy ja etova olo ettei mitää rajaa ja rinnat ne vasta arat on hyvä ku liivejä päälle viittii pistää ku nii aristaa :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oon käyny lueskelee teidän juttuja, en hävinnyt. :) Toivottavasti haamut vahvistuu!

Itellä se ovis on varmaan tässä korvilla, en oikein tiedä. Ja kukaan ei jelppiny oviksen tunnistamisessa limajutuista. Jännä....:geek: Se on pe-ti luulisin. Alkukierron halut katos kun tuhka tuuleen, mutta tänään palasivat ja housut märkänä koko ajan. Pitää kohta antaa miehelle etukäteen synttärilahja, josko se johtais johonkin. Otatin itsestäni kuvia. :rolleyes:
 
Tänne ei ihmeempää, tekis mieli testailla, vaikka on DPO7 vasta. Jos nyt pari päivää vielä malttaisi. Itkuherkkyyttä ja tissikipuja, mutta ne johtuu melko varmasti siitä, että lopetin nyt vihdoin esikoisen imettämisen kokonaan, joten hormonitoiminta varmaan nyt sekoilee senkin puolesta. Jomotuksia ja juilimisia tulee ja menee ja posket kuumottaa, mutta mä muistelisin näin olleen loppukierroissa ennenkin, myös negakierroissa. No, josko viikonloppuna testaisi, esikosta oon plussannut ihan todella aikaisin jo ensimmäisen hailuraisen haamun.
 
Tyypillisiä kipuja ollut tänään, alkaa vamasti viimestään huomenna.. :( kurja että just viikonlopun alkaessa, menee pari päivää huonolla mielellä tuntuu että masispäivien määrä lisääntyy yrityskiertojen myötä. Ensi oviksen aikaan ollaan just matkalla ja lapset samassa huonessa joten hiljaseksi jää. Yritän kuitenkin pitää vähän positiivisuutta että ovis on nyt tullut kaksi kertaa joten toivoa on.
Toivotaan aurinkoa viikonloppuun!
 
Keijupölyä joo tuttu tunne!

Tänään oli kyllä niin päin että pissiessä satavarma plussasta, tulosta odottaessa satavarma plussasta ja lopulta vääntelin sitä tikkua kädessä koska jostain syystä se toinen viiva puuttui (n) pitää varmaan koittaa uusiksi huomenna tai ylihuomenna, prkl. No, onhan se vasta dpo 9.

Parempaa plussaonnea muille! Josko huomiseksi tulisi pari oikein kirkuvan räikeää plussaviivaa! Tai ainakin haamuja... :rolleyes:
 
Ja kukaan ei jelppiny oviksen tunnistamisessa limajutuista.
Multa on mennyt ihan ohi ovislimakysymys :eek: Mutta siis ovislima on yleensä sellaista kananmunanvalkuaisen tyyppistä, eli venyvää ja paksua. En tosin ole ihan selvillä, onko liman ilmestyessä munasolu jo hollilla odottamassa vai vasta irtoamassa.. Ja tietty nää limajututkin vaihtelee eri ihmisillä ja myös eri kierroissa, itsellä on vaan pari kertaa ollut ihan selkeät ovislimat. Ja noi halut usein myös kertoo oviksesta. ;) Kivaa iltaa sinne ja tärppionnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Aurorahh
Ovislimoista oli puhetta. Mulla itsellä kestää monta päivää tuo märkyys. Ensin vähäistä vaaleaa mutta muuttuu jossain vaiheessa just tuollaiseks kananmunanvalkuaista muistuttavaks jota ei vessassa käydessä tahdo saada pyyhittyä ja venyy lähes veteen asti mutta ei irtoa:confused: tätä kestää muutaman päivän ja luulen että ovis on silloin kun loppuu tuo. Jossain oli että jos limoja tulee useampi päivä niin oviksen tietää olleen kun on ollut kaksi päivää kuivempaa. Tiedä sitten onko tuossa perää.
 
Kiitos -tanjuska kun jaksat päivittää listaa, mut voi nyt siirtää hetkeksi joksikin tonne mappi Ö:n. Luovutus käynyt niin vahvasti mielessä ja täältä kun tiettyjä juttuja lukee niin voi että.. Palaan ehkä tai sitten en. Aika näyttää, saadaanko edes toivoa vaikka koskaan ei voisi luovuttaa. Pitää olla onnellinen siitä mitä jo on!
Tsemppiä kaikille ja ihanaa,aurinkoista ja lämmintä kesän odotusta, ehkä ensi kesänä kaikilla asiat toisin!
 
Ohoo johtihan se makkariin. Mut nyt luulen et tunsin ovisjuttuja! Vasemmalla puoliskolla alavatsalla nippaili hieman kipeästi. Oisko munasolu sitten? Mitäs se meinaa oviksen kannalta, että tää hommailu oli nyt jes jes ajoitettu vai et on pakko ottaa huomenna uusiks? Tai la-su? :)
 
Tässä linkissä mun mielestä aika hyvin selitetty noista limoista ja oviksesta: http://kutri.net/naiseus/kuukautiskierto/
Tuosta saa yleiskatsauksen ja sitten omaa kiertoa tarkkailemalla oppii soveltamaan tiedon omaan kroppaan.

Petipuuhat pitää olla ennen ovista tai sen aikana, jos ovis on tänään niin huomenna ei enää auta heilutella peittoa. Harjoituksen kannalta toki hyvä mutta hedelmöitystä ei enää tapahdu. Eli sitten kun oman kierron kulku on jokseenkin tiedossa, kannattaa lemmiskelyt ajoittaa muutamista päivistä (siittiöt säilyvät elinkelpoisina joitain päiviä) ennen ovista aina siihen ovikseen saakka.

Kaikilla homma ei tietenkään ole niin simppeli. Kierron suhteen siis.
 
Onnea bejbi! :>

Nega tuli taas aamulla. Iltapäivällä tosiaan oli kamalan huono olo. Sit ilta meni hyvin ku oli vieraita mutta nukkumaan mennessä teki pahaa ja koko huone pyöri. Aamulla normisti aamupala, vähän etova olo mut ei pahasti. Viluttaa. Ovulaatio tosin tuli myöhenmin joten menkat voi hyvinki alkaa viikonloppuna. Taitaa vaan olla kovat paineet raskautua ku tietää että ens kierto menee hukkaan :D
 
Itselläni tulee siis lähinnä huono omatunto siitä kun ottaa näin aivoon, ei pitäisi. Kun takana on kuitenkin vasta pari yritystä. Jotenkin tulee olo, että ei ole oikeutta siihen koska on niitäkin jotka ovat yrittäneet paljon kauemmin ja joilla ei ole vielä lapsia, itselläni on jo kuitenkin kaksi, miehelläni ei yhtään (Ainakaan yhtään isänpäiväkorttia ei ole postilaatikkoon vielä kolahtanut). Kyllä tää taas tästä, se menkkojen ensimmäinen päivä on vaan aina yhtä v-mäinen. Siihen kun lisättiin vielä kiireinen työpäivä, edes ruokista en ehtinyt pitämään, ja kylässä oleva appiukko niin yhdistelmä oli illalla aina bueno :ninja:. Hän vielä mitään tietämättömänä alkoi minulle juttelemaan miten elämä on ihmeellista, jollakin hänen ystävällään ei ole omia lapsia mutta emännällään on. Niin ne emännän lapset sitten perivät tämän hänenkin ystävänsä. Appiukon tietäen kyse ei ollut mistään "sattumasta" vaan hän nyt halusi nimenomaan minulle asian kertoa... Voin kertoa että hammasta piti purra etten vastannut mitä oikeasti ajattelin juuri sillä hetkellä...

Onnea Bejbi!

Aurorahh
itselläni on sama tilanne, ennen tunsin koska ovis oli. Nykyään ei ole mitään käsitystä missä mennään. Tai jos jotain kuvitteleekin, se menee taatusti väärin :D
 

Yhteistyössä