Toiveena vauva 2017-2018

Täällä pidän peukkuja meille kaikille :)

Ellotusolo jatkuu edelleen, varsinkin aamupäivisin. Nyt on tullu myös sellasia mahakipuja että kun äkkinäisen liikkeen tekee niin repäsee oikeeno_O huomenna tai viim ylihuomenna pitäs alkaa menkkojen. Ja viikonloppuna ollaan menossa mun äidin luo ja siellä on ollut tapana hyviä viinejä maistella. Pitää tehä testi ennen sitä ja sit yrittää huijata jotain.

En tiiä aavistaako se jotain kun eilen kertoi etsineensä mun aikaiset äitiys- ja lastenneuvolakortit. Luki niitä mulle puhelimessa ääneen:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Hirvittävästi onnea kaikille plussanneille :)

Itselläni on kierto näiden renkaiden lopetuksien jälkeen napsahtanut heti kohdilleen, muutaman päivän heitoilla. Ikävä kyllä en taida ovuloida silti joka kierrossa, vaikka säännöllisiä ovatkin.

Kp 14 menossa ja nännikipu loistaa poissaolollaan, joten taisi tulla kierto ilman ovista niin kun epäilinkin. Kahtena aamuna on sattunut parin tunnin ajan vasemman munasarjan seudulle ja tottakai sitä hysteerisenä käy mielessään kaikki kauhuskenaariot kohdunulkoisesta syöpään ;) kohdunulkoinen tuskin tosin on, koska tein kuitenkin menkkojen alkamispäivänä ihan puhtaan negan ja menkat itsessään olivat tosi runsaat ja kivuliaat. Ehkä se pitää gynelle raahautua jos tämä jatkuu.
 
Miksei täällä voi antaa viesteille kahta eri "arviota"? Esim. Yunan viestille olis kuulunu alapeukun lisäksi hauska :D Toivottavasti isosta testivarastosta on apua ja tärppi käy niin nopeasti, ettei kaikille tule käyttöä! :)

taaperotx5:n testissä näkyy ehkä jotain pientä hailuraa, mutta ihan varma en ole. Toivotaan, että siellä on jotain ja se jokin vahvistuu.

Tsemppiä niin piinailijoille kuin uuteen kiertoon joutuneillekin!

Omassa navassa ei paljon mitään, dpo12 ja fiilis on vaihteeksi kääntynyt siihen suuntaan, että tuskin on tärppi käynyt. :unsure: Ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa, ei tosin ole mitään varmoja merkkejä niiden tulosta. Mutta eipä mulla sellaisia yleensäkään ole. La aamulla testaan, jollei hanat aukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Moi pitkästä aikaa! Täällä kp 3, yk 5.

Ei ole tullut kirjoiteltua, mutta ketjua olen seurannut päivittäin. Ilmeisesti ovis oli viimeksi vasta kp25 ja vähän mietityttää nää pitkähköt kierrot :/ Mutta niinhän se on, että kaikilla kierto tasottuu yksilöllisesti. Puol vuotta tulee nyt yritystä täyteen.

keijupölyä, kuulostaa lupaavalta :)
 
Täällä kp 15/28 ja ovista ei näy.
Olisin viime kierron perusteella odottanut eilisestä viimeistään mut ei sitten!
O-testejä ei oo joten en oo testannut.
Täytynee tänään ostaa kun kohta lähdetään isompaan kauppaan.


Onnea plussista ja pahoittelut negoista ja uuteen kiertoon joutumisesta!
 
Nyt onki taas paljo piinailijoita! Tsemppiä kaikille.
Täälä kans vielä piinaillaan. Kp 29/26-30 dpo 12 ja hanat on vielä kii. Alaselkä on ihan loppu, tissit ei pahemmasti oireile mutta tuossa kun imuroin ja kyykistelin nii tuli maha kipeeks. Aaltoilevasti vihloo navan vasemmalta puolelta. Huomena taas testiä jollei hanat aukee. Hohhoi näitä oireita..
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Jotenkin tuntuu typerältä se, että (sallinette brutaalin ilmauksen) itseä v***aa kun pientä oravaa millä on käpy jäässä ja hampaat poikki kun ei tärpännyt. Ja kuitenkin VASTA alkoi yk3. Eihän tässä vaiheessa vielä pitäisi, lääkärikin varoitteli että "tässä iässä" menee keskimäärin 6kk ja että kierukan poiston jälkeen voi mennä aikansa ennenkun kohtu on ylipäätään valmis (tai siis limakalvot) raskauteen. Nyt ne, jotka ovat yrittäneet vuoden - ehkä kaksikin puistelevat päätään ja pyörittelevät silmiään, että eihän nyt noin äkkiä pitäisi, odottakoon kun on samoissa lukemissa kuin missä itse on. Mutta silti se ottaa aivoon. Sitä vaan toivoo, odottaa ja pettyy. Huomenna on jo parempi fiilis, mutta tämä ensimmäinen päivä on vähän tämmöinen :poop:
 
Yrittämisestä oon itse sitä mieltä että yhtä pahalta se tuntuu nega tai menkkojen alku oli se sitten ensimmäinen tai 20.kierto. Mutta kiertoja kun alkaa olla enemmän mukaan tulee enemmän katkeruutta ja pessimistisyyttä, luonnollisestikin. :(

Täällä olisi kp28/30-32 ja edelleen tuhruttaa. Kaiken lisäksi kurkku kipeä ja paleltaa,tissejä särkee ja poskia kuumottaa. Varmaan siis kipeäksi tulossa:confused: pieni toive vielä että tuhru loppuisi ja tuliskin plussa mutta tuskin niin hyvää tuuria on:D (armoton vatutus ja siivousinto puuttuu tästä kierrosta) Odotellaan siis rauhassa pari päivää vuodon alkamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Akkuporakone: Ymmärrän hyvin, oon itekin aina niin hajalla ekana vuotopäivänä. :poop: Eikä meilläkään vielä kauaa ole yritystä takana.. Ja aina tosiaan myös ajattelen, että mitä mä tästä valitan, kun jotkut on niin kauan yrittäneet. Mutta eiköhän kaikki sen tiedä ja muista, miltä menkkojen alku tuntuu. Niinkuin avantasia hyvin sanoi, yhtä inhottavaa se on yrityskierron luvusta huolimatta.

Mutta huomenna on uusi päivä ja nurkan takana uusi plussamahdollisuus! :)
 
Jotenkin tuntuu typerältä se, että (sallinette brutaalin ilmauksen) itseä v***aa kun pientä oravaa millä on käpy jäässä ja hampaat poikki kun ei tärpännyt. Ja kuitenkin VASTA alkoi yk3. Eihän tässä vaiheessa vielä pitäisi, lääkärikin varoitteli että "tässä iässä" menee keskimäärin 6kk ja että kierukan poiston jälkeen voi mennä aikansa ennenkun kohtu on ylipäätään valmis (tai siis limakalvot) raskauteen. Nyt ne, jotka ovat yrittäneet vuoden - ehkä kaksikin puistelevat päätään ja pyörittelevät silmiään, että eihän nyt noin äkkiä pitäisi, odottakoon kun on samoissa lukemissa kuin missä itse on. Mutta silti se ottaa aivoon. Sitä vaan toivoo, odottaa ja pettyy. Huomenna on jo parempi fiilis, mutta tämä ensimmäinen päivä on vähän tämmöinen :poop:
Mä voin sulle kertoa että meillä on yritystä kohta 4 vuotta takana ja aina vaan niin paska fiilis uuden kierron alkaessa. Ei se katso onko yk nro 1 vai 60 niin aina sattuu. Yritys kun on päällä on myös toiveet aina korkealla yrityksen kestosta riippumatta.
Tsemppiä uuteen kiertoon(y)
 
Kyllä mullakin käy mielessä, kun neljättä tässä odotellaan ja yk on vasta neljäs, että voinko purnata tätä pahaa oloa tänne. Mutta tää on keskustelupalsta eli voin. En mie oikeestaan menis kaverille, jonka tiedän odottaneen kauan, purnaamaan näin kuin tänne. Tää on jokaiselle ihmiselle, jokaiselle kierrolle, jokaiselle pettymykselle ja plussalle, jokaiselle piinailijalle ja jokaiselle yrittäjälle tarkoitettu. Kyllä ne kuukautiset tuntuu pahalle sillon, kun yritys on päällä. Oli ne sit ekat eli ei. Se tunne vaan tosiaan varmasti muuttuu ajan myötä ja kuluessa. Minä toivon plussia kaikille, ihan kaikille. Erityistsempit silti pitkään yrittäneille! Ja kukanenkin saa itse määritellä mikä on pitkän määritelmä. ;)
 
Odottavan aika on pitkä. Kylläpäs oon alkanut jaella sananlaskuja ym :ROFLMAO:

Töissä olen ja lämpöä pukkaa. Äklöttää ja ihan kun ois krapula. Realistina ajattelen että johtuu vaan tästä flunssasta. Mutta sit toisaalta myös ajattelee että ois oviksen jälkeinen aika. Ja joku pidemmälle mennyt ajatus yrittää myös lähteä lentoon. :whistle::rolleyes::oops: Eiköhän se tästä flunssasta kuitenkin johdu.
 
Mulla @Akkuporakone ainakin vaihtelee millon tuntuu tosi paskalta ja millon vähän vähemmän paskalta. Joinakin kiertoina on muka niin selvät raskausoireet niin menkkojen alkaminen tuntuu melkeen kun ois keskenmenon saanu, kun usko omaan raskauteen on niin suuri. Sit taas on näitä kiertoja, kun jotenkin alusta asti selvää että nyt ei tärppää. Että mun mielestä ihan hyvin saa vituttaa ja valittaa jo heti yk1 jälkeenkin jos siltä tuntuu <3

Inhoon näitä paria päivää ennen menkkoja kun tietää jo ettei oo raskaana mutta elättelee silti salaa jotain turhaa toivoa, että jos vaikka sittenkin oisin. Alkais jo menkat niin sais tänkin kierron pois päiväjärjestyksestä!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heippa taas. :) Vähä on tän alkukierron myötä kirjottelu jääny. Tai puolessa välissähän tässä jo ollaan. (y)
Mulle voi päivittää DPO1, kiitos. :love:

Joku tuolla kirjotteli tuosta HUOMAAMATTOMASTA OVIKSESTA, mä testasin iltapäivällä, illalla ja seuraavana päivänä. Yhtä vahvat viivat oli joka testissä. Eilen aamulla töissä alamaha oli kun tulessa ja tuntu että oikean puolen munasarjaa revitään irti. Se se oli varmaan sitten se ovis. :geek: Yhtään ovis- tai raskaustestiä ei oo missään jemmassa. Malttaiskohan olla ostamatta? :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska

Yhteistyössä