Jotta jännitystä omaankin yritykseen tulis, niin oletan että se ovulaatio oli sillon sunnuntaina.. Mulle siis vois päivittää
DPO 4..
Solujen luovutuksen jälkeen meni limapäivästä 16pv menkkojen alkuun, eli olettanen, että minun pitäs alkaa menstruoimaan osimoilleen 7.6.. Mutta kuten tuolla aiemmin joku laittelikin tunteesta ennen pissinäytettä, että on varma positiivisesta ja heti perään tuleeki sit se tunne negasta, niin itellä on menkkojen suhteen sama.. Jotenkin välillä tuntuu ettei ne alkaskaan enää, mutta sit taas tulee tunne että tietysti ne alkaa.. Ja ettei ikinä enää tulis raskaaksi jne jne..
Tosin viime kierrossahan mulla ei siis tullu ees mtn limoja ja aattelinkin sen olleen ovuloimaton kiesi.. Silti välillä olevinaan jtn oirettakin oli pinnassa..
Nyt yritän olla ajattelematta oireita, kun taisin jo aiemminkin mainita, ettei mulla juuri mitään oireita oo aiemmissakaan raskauksissa ollu.. Ite oon päättäny, etten testaile mitään, ennenku menkat on oikeesti myöhässä.. tai no kp ainaki 30, mikä on keskimääränen kierron pituus..
Vaan edelleen järettömiä plussatuulia meille kaikilleeeee!!!