Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!

Haaveilija-31 voimarutistus sinulle! En osaa sanoa mitään lohdullista, ehkä sellaista ei olekaan... Kovasti voimia yrittämisen keskelle.

Sitten omaa napaa. Tänään dpo10, kp 29/28-30. Ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Ei edelleenkään yhtään sellainen olo että olisin raskaana, vaikka sitä kovin toivonkin. Testi polttelee kaapissa mut en oo vielä sortunut. Jos oon järkevä, pissin siihen vasta to aamuna... Jos vähemmän järkevä, niin huomenna aamulla. Pitää vaan olla jo seitsemältä töissä niin se voi ehkä vähän hillitä kun en jaksa varata aamuun ylimääräistä aikaa. Enimmäkseen on melkeen mukavampi haaveilla olevansa raskaana kuin tuijotella pettyneenä sitä yhtä viivaa siinä testissä. :D
 
Juotteko greippimehua heti jo vuodon aikaan, kierron alusta saakka? Minkä merkin ootte todennu parhaimman makuseks?
Entäs foolihappo, ootteko käyttäny?
Mua kyllä niin pännii tämä vuoto, yleensä alkaa ihan kerta linttuulla. Niin nyt ei, ei sitten millään. Pitöisköhän testata huomen aamulla vaiko torstai aamuna?
 
Onnea plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon lähteville :)Mitä testejä käytätte ja mistä tilaatte niitä? Pc ilmeisesti luotettava ja äkkiseltään huomasin että marketissa halvempia kuin netissä, mutta en kehtaa kasapäin ostaa niitä kun nyt jo tullut ostettua monta pakettia viikossa... Mites nuo One Stepit?
mamin testeiltä tilaan, kaupoista ostan myös :) one stepit on saanu tosi huonoa palautetta, ettei näytä mitään vaikka monet muut testit jo plussaa näyttäiskin.
 
Tänään on kyllä huono päivä :( joten skipatkaa jos ette halua lukea valitusta :cool:

Laskin pisteet ammattikorkeen esivalintakokeesta mihin osallistuin, en saanu ees puolta pisteistä. Joten en pääse edes viralliseen valintakokeeseen asti (ei oo onneks kun todella tyhmä olo, jälleen). Tää oli kolmas kerta kun haen ja aina yhtä surkeesti menee :(
Ovulaatiotesti ei muutu miksikään, ei haalene eikä tummene. Tässä vaan mennään ja odotellaan, raskaustesti aamulla taas joku viivanpaikka vaan. Sekin ahdistaa lisää.
Painokaan ei oo kuukauteen pudonnu oikeestaan yhtään.

En siis saa itseäni kouluun, en laihdu, en saa ovulaatiota aikaan enkä tule raskaaksi. Jippii että menee hyvin :confused:
 
Juotteko greippimehua heti jo vuodon aikaan, kierron alusta saakka? Minkä merkin ootte todennu parhaimman makuseks?
Entäs foolihappo, ootteko käyttäny?
Mua kyllä niin pännii tämä vuoto, yleensä alkaa ihan kerta linttuulla. Niin nyt ei, ei sitten millään. Pitöisköhän testata huomen aamulla vaiko torstai aamuna?
Ehkä menkat ei ookaan tulossa...?
(y)
 
Kp.14 jo menossa tästä kierrosta haasteita taas riittänyt ja miehen kanssa hiljaista sen eteen että edes tästä kierrosta olis tärpännyt. Ärsyttävää, halutkin kadonnut jonnekkin. Kp.11 ja 12 sain tummat viivat ovis testiin, voiko olla edes mahdollista..

Joku kyseli greippimehuista mä oon juonut god morgon verigreippimehua, en tiedä ajaako samaa asiaa,mutta musta se on hyvää :LOL:
 
Täällä kp 14, eilen ei ainakaan ovistesti vielä hymiötä näyttänyt vaikka sen kaltaiset limat olikin. Käytän clearbluen, aika luotettavia pitäs olla luulisin? huomisesta testaan joka päivä, viime kierrossa vasta kp 19 tuli. Saa nähdä tuleeko samat kamalat kivut taas.
Mäkin verigreippimehua juon, tiedä sitten hyödystä, mihin sen pitikään vaikuttaa, oviksen tuloonko?
 
Juotteko greippimehua heti jo vuodon aikaan, kierron alusta saakka? Minkä merkin ootte todennu parhaimman makuseks?
Entäs foolihappo, ootteko käyttäny?
Mua kyllä niin pännii tämä vuoto, yleensä alkaa ihan kerta linttuulla. Niin nyt ei, ei sitten millään. Pitöisköhän testata huomen aamulla vaiko torstai aamuna?
Mä alotin syömään greippejä samoihin aikoihin kun vuoto oli loppunut, mutta kai se suositellaan alkamaan heti kierron ekasta päivästä. Mulla oi reippaasti yli 10 päivää ovikseen vielä siinä vaiheessa ja uskon, että ehti kyllä vaikuttamaan sen minkä vaikutti.
Mä oon syönyt yrityksen alusta asti vaihdellen joko b-vitamiinilisää, jossa on foolihappoa tai sitten niitä raskausvitamiineja. Foolihappoa pitäis kai suositusten mukaan syödä jo 3kk ennen raskautumista että varastot on hyvät raskautuessa. No, mulla on ainakin tuo 3kk tullut täyteen ;):ROFLMAO:
 
ViiruP peukut pystyssä että oliski jotain meneillää! (y)

Ihana kun tulee kesä ja pääsee ulos ja voi hetkeksi keskittyä muuhunkin kun vauvantekoon. Vaikkakin käyn täälä lukemassa monta kertaa päivässä useita keskusteluja niin silti. Ja muuta ajateltavaa tosiaan tarviikin kun ovis antaa odotella itseään täällä niinkuin monella muullakin.. :unsure: Greippimehua tosiaan menny lähes kierron alusta asti ja nyt kp13 ja kolmatta purkillista en kyllä enää hae! :ROFLMAO::ROFLMAO:

Jännä huomata että kun viikot kuluu ja vuosi yritystä alkaa olemaan täynnä niin aina vaan vähemmän haluais lähtee sinne lääkärin puheille.. Joten luomuoplussa ois hyvin toivottu!
 
Juotteko greippimehua heti jo vuodon aikaan, kierron alusta saakka? Minkä merkin ootte todennu parhaimman makuseks?
Entäs foolihappo, ootteko käyttäny?
Mua kyllä niin pännii tämä vuoto, yleensä alkaa ihan kerta linttuulla. Niin nyt ei, ei sitten millään. Pitöisköhän testata huomen aamulla vaiko torstai aamuna?

minul on käytössä joka aamu iso lasi tropicanan greippimehua (NAM:p) jolla huuhtelen teelusikallisen vehnänalkioöljyä kurkusta alas ja lopulla mehulasillisella nielasen foolihapot kitusiini :D tullut oikeen rutiini aamuihin. jännä miten nuo muistaa ottaa joka aamu mutta jos pitäs muistaa jotain muita vitamiineja niin nehän unohtuu yhen päivän jälkeen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Mä kanssa juon Tropicanaa. Se on oikeasti hyvää mut mä olenkin tällainen sitrusihminen :)

Huoh. En muistanutkaan miten ylös alas vuoristorataa tämä yritys onkaan. Melkein kolmessa vuodessa unohtaa aika hyvin nämä odottamisfiilikset. Niin vahva olo raskaantumisesta kuin olikin, olen tämän viikon kylvänyt itseeni yhä enemmän ja enemmän epäilystä. Oireetkin on lieveentyneet. Miten niin vahvat oireilut voikaan ehkä olla kuvitelmaa? Onko ihmismieli NÄIN kiero. Olisi melkein pitänyt jo viime kierrossa huvikseen merkata kaikki nippailut, näkisi varmaan selkeästi miten sitä löytääkään kaikenlaista "oiretta" vain siksi kun kyttää joka napsahduksen.

Vielä pitäisi 2-3 päivää odottaa. Ei turhaan kutsuta piinapäiviksi...
 
Tervetuloa uudet! Ja hyvää viikon keskivaihdetta, paremman puolella ollaan jo! (y)

En tiedä mistä olotila on peräisin, alitajunnasta joka yrittää estää vai tuosta macajauheesta.. Kropassa tuntuu olevan jotenkin ristiriitaisat fiilikset. Tavallaan on tosi rauhallinen ja huoleton olo mutta sitten taas tuntuu että joku pieni osa yrittää taistella vastaan ja käynnistää stressireaktiota. Töissähän siis koen jotenkin stressaavaksi tuon mun tämän hetkisen tiimin ilmapiirin yhden henkilön tuoman olemuksen takia.. Täytyy kuitenkin sanoa, että puhelimesta tuon period trackeriin verratavan sovelluksen poistaminen on jo helpottanut mieltä kun ei oo tullut sitä katseltua päivittäin!
 
Siis oonkohan mä laskenut mun kierron väärin.. Mulla tuli just päivää ennen menkkoja vähän kirkasta vuotoa, siis hyyyvin vähän ja seuraavana päivänä vasta alkoi kunnon vuoto. Oon nyt laskenut kiertoa alkaneeksi tuosta kunnollisesta vuodosta, mutta olisko pitänyt aloittaa siitä edellisestä päivästä jo..? Mulla on nyt kaks kiertoa alkanut näin, että edellisenä päivänä tulee ihan minimaalisesti verensekaista vuotoa ja sit seuraavana päivänä aukeaa hanat. Miten te muut laskisitte kierron tai laskette, jos samaa vaivaa?

Mulla on muutenkin sellainen olo kuin ovis olis lähestymässä eli sehän tarkoittais sitten sitä että mun kiertokin olisi lyhentymässä järkeviin mittoihin! Edellisessä kierrossa ei tässä vaiheessa ollut mitään tuntemuksia, nyt nippailee vatsanseutua kovastikin. Olisin niin onnellinen lyhentyvästä kierrosta että negakiertokaan ei tuntuis niin pahalta!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Maria82
kkrise: Naisen kroppa on kovin ihmeellinen. Oletko vielä testaillut, josko olisikin toivottu ylläri käynyt?
naeli: Itse lasken kierron alkaneeksi myös ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä.

Minulla ei ole yhtään semmoinen olo, että olisi ovis edes tulossa. Eilen muistin jopa tikuttaa, mutta eipä juuri raportoitavaa. Mahdollista toki on että meni jo ohi, tai että on vielä tulossa. Itse epäilen jälkimmäistä. Ahkerasti tässä on koitettu peittoja heilutella, joten yrityksen puutteesta se ei jää ainakaan kiinni ;).

Tämä akka hiljenee nyt reiluksi viikoksi ja suuntaa tarkalleen ottaen 1 päivän ja 23 tunnin päästä häämatkalle rakkaansa kanssa :love: Tsemppiä piinailijoille, ja toivon moooonta plussaa mistä saan palattuani onnitella :X3:
 
Naeli, lasken ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä.

Kai se pitäisi huomenna uskaltautua testaamaan, jos ei ennen sitä hanat aukea. Aamulla ollut menkkakipumaisia tuntemuksia vatsassa ja vasemmalla puolella alaselkää.
 
Haaveilijalle paljon voimia raskaaseen tilanteeseen <3
Akkuporakoneelle oikein ihanaa ja rentouttavaa häämatkaa :love:

Pidetään Euroviisuvalvojaisia kavereiden kanssa lauantaina, joten pakko kait se on testata silloin aamulla, että tietää uskaltaako ottaa alkoholia. Alunperin kun ajattelin testata vasta jos menkkoja ei ala kuulua ajallaan. Ärsyttää kyllä muutenkin tässä meidän kulttuurissa se, kun suurin osa ihmisistä ei osaa viettää iltaa porukalla, ilman että alkoholia on mukana (n) Itse voisin kyllä ihan hyvin istua iltaa aamuun asti sellaisessa porukassa, missä kaikki ovat selvinpäin. Sellaista vain on melko turha toivoa... En tiedä sitten, voisiko testissä edes näkyä mitään silloin lauantaina, ovista kun en bongannut. Oletettavasti se kuitenkin oli kp14-17 välillä, lauantaina on kp26. Edellinen kierto oli 28 päivää, mutta sitä edellinen olikin 36 ja sitä edellinen 26 päivää, joten heittoa on ollut useita päiviä viime aikoina. Mutta jos tämä kierto olisi taas hyvällä tuurilla tuon 28, niin ehkä testissä jo kp26 saattaisi jotain näkyä jos on näkyäkseen :rolleyes: Oireista en oikein osaa sanoa, enhän minä tiedä miltä mahdolliset raskausoireet tuntuu, kun en ole koskaan raskaana ollut :D Jotain pientä kipuilua välillä tuntuu, mutta se nyt voi olla ihan tavallista loppukierron oireilua, mitä en aiemmin ole sen kummemmin huomioinut. Niin ja ehkä olen vähän useammin aivastellut parina päivänä, se ei ainakaan ole kuviteltua :ROFLMAO: Mutta todennäköisesti olen vain ollut liian vähillä vaatteilla :LOL:

Plussia taisi olla iloksemme taas lisää, onnea! :love:
Ja uusille tervetuloa mukaan :giggle:
 
Joo toi on kyllä niin ärsyttävää, että aina saa olla selittelemässä, jos ei juokaan alkoholia... Olen juonut tässä kevään aikana tosi vähän, vauvayrityksenkin takia mutta oikeastaan pääasiassa siksi, ettei vaan maistu/tee mieli. Pian on tulossa firman kesäjuhlat, ja kauhee mietttiminen, mitä siellä sitten sanoo, jos ei juo. Kun jotenkin epäilen, ettei toi mee monelta läpi, että ei nyt vaan viina maistu yhtään. :sick:

Tsempit negan saaneille ja piinailijoille ja kaikille muillekin! (y) Ja ihanaa häämatkaa, Akkuporakone! :love:
 
Mä en ymmärrä tätä kroppaa. Sanokaa nyt naiset oonko mä ihan luulosairas? Oireita ollut viikon sisällä ainakin seuraavat: menkkajomoa, rintakipua sivusta, maidon nousun tunnetta/rintaa pakottaa jostain kohtaa, aivastelua, kevyestä liikunnasta hengästystä ja outoa oloa vatsaan ja tunne kuin iso vatsalihastreeni tehty, nyt vielä vähän huono ja heikko olo tuon pyöräilyn jälkeen. Ja mä testaan jatkuvasti negaa. Ei kai sekään että oireilee näin välillä dpo3-9 (viimeinen järkevä ajankohta ovikselle viime ma) ole oikein todennäköistä? Siis noin aikaisin saada kaikenlaista oiretta.
 
Aamulla testattu nega ja iltapäivällä aukes hanat. Kaks päivää tullu tuhrua sillon tällön.. Samaa mietin kun Naeli että onko tää nyt se kp1 vaiko kp3? Hei, ja sitten.. Mulle on määrätty runsaisiin vuotoihin hormooneja ja kipuihin tujakammat särkylääkkeet. Uskallanko noita nyt käyttää, voiko ne vaikuttaa ovikseen ja mahdolliseen raskautumiseen? Burana myös vähentää vuotoo jonkun verran, olisko sen käyttö parempi vaihtoehto? Huomenna greippimehu kauppaan. Sitä sitten hampaat irvessä litkitään. :censored:(y) Ja taidan myös hommata ovistestejä, näkee miten oma kroppa toimii. :) Mistä ootte testejä tilanneet tai ostaneet? Mikä merkki on luotettavin? Oliko ovistestille joku ihanne aika testin tekoo?
Mulla on nyt hyvä tunne tästä kierrosta ja luottavaisin mielin mennään. :love::love: Mikähän mua vaivaa kun yleensä tähän aikaa kierrosta mieli on kaikkee muuta kun kukkia ja sydämiä? :ROFLMAO:
 
ViiruP, mä oon ostanut ihan perusprismasta rfsu:n testejä ja oon tykännyt. En kyllä enää muista mitä ne maksoi, vajaan 8e? Oisko paketissa ollut 14kpl testejä? Testailin kerta päivään ja vaihtelevasti työajan takia joko aamupäivällä tai iltapäivällä tai illalla, riitti ainakin mulle sillä aina sain oviksesta kiinni. :) 10-20 välillä taisi olla ihanneaika, kun sitä hormoonia on eniten kehossa sillä välillä. Mutta joskus oon kyllä kerran kaks testaillut tuon ajan ulkopuolella ja ei oo vaikuttanut testitulokseen. Vielä on harkinnassa haenko nyt taas testejä vai en, kun kierron vai kaks mennyt nyt ilman. :)
 
Akkuporakoneelle ihanaa häämatkaa!:love:

Noista raskausoireista mä oon ajatellut niin, että periaatteessahan sitä raskaushormonia alkaa erittymään vasta kun alkio on kiinnittynyt eli noin viikon kuluttua oviksesta. Ylipäätään raskausoireet ja pms-oireet on niin samanlaisia, että oon luovuttanut näiden yrityskuukausien yrityksen ottaa selkoa, mikä nippailu liittyy mihinkin. Sitä on kai vaan niin herkillä kun odottaa raskautta, että tulee joka tunne kropassa huomattua.

Mä olin just niin tyhmä, että pissin siihen testiin ja vielä iltapäivällä. :mad: Ja siihen tuli joku todella :poop: haamujen haamu joten nyt en oo sitten yhtään viisaampi vaan joudun vaan piinailemaan lisää...:unsure: Siihen tuli semmoinen juuri ja juuri silmiin erottuva hailakka viiva, todennäköisesti siis vaan joku viivanpaikka. Menkat pitäis alkaa huomenna, ei edelleenkään normikiertoa kummempia oireita. Tänään kp 30/28.-30 eli dpo 11.
 

Yhteistyössä