Toiveena vauva 2017-2018

DPO 6 ja testiin saatu kaksi kertaa haamuinen jota ei kuvaan saa kunnolla kiinni. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen ei ole siis tullut vielä luomukuukautisia. En vain millään voi uskoa, et se tuosta alkaisi vahvistumaan. Onneksi on kasa testejä niin voi testailla huoletta menemään. Aamulla siis uusiksi. (tein tänään siis aamulla ja sit äsken ja äskeinen oli hitusen paremminkin esillä entä aamuinen).

Mie haluaisin saada lapseni alle 35 vuotiaana. Mut kyllä ehkä 38 on sellainen, että sitten ei enää. Neljä lasta oon aina halunnut jostain syystä ja toivottavasti siihen ei kauaa menisi. :D

Millaisia alkuoireita teillä on ollut edellisissä raskauksissa?
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
DPO 6 ja testiin saatu kaksi kertaa haamuinen jota ei kuvaan saa kunnolla kiinni. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen ei ole siis tullut vielä luomukuukautisia. En vain millään voi uskoa, et se tuosta alkaisi vahvistumaan. Onneksi on kasa testejä niin voi testailla huoletta menemään. Aamulla siis uusiksi. (tein tänään siis aamulla ja sit äsken ja äskeinen oli hitusen paremminkin esillä entä aamuinen).

Mie haluaisin saada lapseni alle 35 vuotiaana. Mut kyllä ehkä 38 on sellainen, että sitten ei enää. Neljä lasta oon aina halunnut jostain syystä ja toivottavasti siihen ei kauaa menisi. :D

Millaisia alkuoireita teillä on ollut edellisissä raskauksissa?
Mulla on kaikista raskauksista tullut flunssa ennen plussaa (5 kertaa siis raskautunut) ja nyt mulla on taas flunssa josta sit aloinkin miettiä ja tein aamulla testin. Katotaan lähteekö toi vahvistumaan vai ei!
 
http://aijaa.com/fHdTyK tässä nyt äsken tehty vajaan 2h pidätyksellä. Dpo oli se 10 enkä oo koskaan saanu mitään näkyviin näin aikasin. Saas nähdä vahvistuuko oikeeksi plussaksi vai onko vaan törkee viivanpaikka. Olen kyllä todella hämmentynyt jos heti ekasta kierrosta tärppää km jälkeen!!
En halua mollata sun fiiliksiä, mutta mä sain tollasia viivoja tässä kierrossa eikä lähteny tummenemaan eli oli vaan viivanpaikka, mutta toivotaan että sulla alkaa tummenemaan viiva. Testaa uudestaan parin pv päästä jolloin pitäis olla jo tummepi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
En halua mollata sun fiiliksiä, mutta mä sain tollasia viivoja tässä kierrossa eikä lähteny tummenemaan eli oli vaan viivanpaikka, mutta toivotaan että sulla alkaa tummenemaan viiva. Testaa uudestaan parin pv päästä jolloin pitäis olla jo tummepi :)
Mä en uskalla iloita vielä yhtään kyllä. Valoa vasten kun kattoo ni näkyy punasta, luonnossa näkyy kans punasta. Mut eihän nyt oo vielä ees menkat myöhässä et hyvinkin voi alkaa!
 
DPO 6 ja testiin saatu kaksi kertaa haamuinen jota ei kuvaan saa kunnolla kiinni. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen ei ole siis tullut vielä luomukuukautisia. En vain millään voi uskoa, et se tuosta alkaisi vahvistumaan. Onneksi on kasa testejä niin voi testailla huoletta menemään. Aamulla siis uusiksi. (tein tänään siis aamulla ja sit äsken ja äskeinen oli hitusen paremminkin esillä entä aamuinen).

Mie haluaisin saada lapseni alle 35 vuotiaana. Mut kyllä ehkä 38 on sellainen, että sitten ei enää. Neljä lasta oon aina halunnut jostain syystä ja toivottavasti siihen ei kauaa menisi. :D:confused:

Millaisia alkuoireita teillä on ollut edellisissä raskauksissa?
Ei muuta kuin et nyt ei oo kaikki normaalisti.. 3kk-7kk oliki sit pahoinvointia ja mutkia senkin puolesta :confused::D:D:confused:
 
Palliton (repeen aina sun nimimerkille:LOL: )
saitko oviksen testattua vai menitkö tuntemuksilla?
Kun katoin sen verran taaksepäin että plussaa sait jo dpo 6? Hurjan aikasin sait viivat. Onnea ja olkoon alkio superliimalla varustettu:)
 
Ovis on tikutettu! Tosin se voi heittää päivällä eli voi olla nyt DPO 8 vaikka listassa on 7. Koska kahtena päivänä oli ovisplussa (tai ei kahtena päivänä kokonaisuudessaan vaan illalla sekä seuraavana aamuna niin vahvat viivat etten osannu päättää kumpi on plussa :D).

Oon plussannu myös edelliset tosi aikaisin. Oon tilannu aina tukkupakkauksen testejä niin ihan huoletta saanu tehdä.

Jotenki tosi äkkiä tuli tämä enkä osaa oikein suhtautua. Toivon toki todella sydämestäni että viiva vahvistuisi vahvistumistaan mut silti semmonen APUA olo.

Nimimerkistä ei mitään muistikuvaa miksi se on juuri tuo. Huvittaa se hiukan itseänikin!
 
tulen nyt tännekin riemuitsemaan :) Mieheni, joka tosiaan vielä pari kk sitten oli sitä mieltä, että ei enää vauvoja, on selvästi tullut toisiin ajatuksiin, koska eilen ekaa kertaa kierukan poiston jälkeen antoi mennä vaan loppuun asti :) Olisi kyllä halunnut käyttää kortsua, ettei tule jouluvauvaa, koska ei kuulemma ole lapselle kivaa, mutta ei sitten käytetty :) Vähän jännittää, että miten ovis osuu tähän pääsiäisen aikoihin, kun saattaapi olla enemmän actionia peiton alla. Ja sekin, että kun ennen olen tullut raskaaksi suurinpiirtein vain katsomalla miestä silmiin, niin mitenkäs nyt kun ikää on 30 :D
 
Ovis on tikutettu! Tosin se voi heittää päivällä eli voi olla nyt DPO 8 vaikka listassa on 7. Koska kahtena päivänä oli ovisplussa (tai ei kahtena päivänä kokonaisuudessaan vaan illalla sekä seuraavana aamuna niin vahvat viivat etten osannu päättää kumpi on plussa :D).

Oon plussannu myös edelliset tosi aikaisin. Oon tilannu aina tukkupakkauksen testejä niin ihan huoletta saanu tehdä.

Jotenki tosi äkkiä tuli tämä enkä osaa oikein suhtautua. Toivon toki todella sydämestäni että viiva vahvistuisi vahvistumistaan mut silti semmonen APUA olo.

Nimimerkistä ei mitään muistikuvaa miksi se on juuri tuo. Huvittaa se hiukan itseänikin!
Meillä näyttäis samat päivät menossa, mullaki kaks tukkutestii olis odotamassa mut en oo jotenki vielä uskaltanu edes ajatella tikuttamista :whistle: tosin mulla näky esikoisesta toosi myöhään edes digitaalisessa.. Toivottasti vahvistuu sielä ja pyssyy! (y):love:
Täälä oireet samaa epämäärästä mahapistelyä/menkkamaista kipua.. Ehkä vähä jännittää ku lueskelee näitä teijä ihania kommentteja miten sujuu :p
Munarikasta päääsiäistä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Täällä on tänään dpo 11 ja testi näyttää tältä: http://aijaa.com/e6sovl huolestuttaa, koska 3km peräkkäin ollut ja viimisin tosiaan alle kk sitten josta näköjään uudelleen tärpännyt. Hui! :love:
Huimasti vahvistunut eilisestä! :) Ymmärrän että huolestuttaa, ja varmasti turha sanoa että yritä olla huolehtimatta sillä siihen tuskin kukaan pystyy kun on kokenut monta km peräkkäin. Peukut ja varpaat pystyyn vaan :)

Pakko myöntää, että juuri tuollaisesta viivasesta näin taas unta viime yönä ja juoksin miehen luo että näetkö tuossa toisenkin punasen viivan. Ai miten niin toiveajattelua? Onkohan kenties kolmas plussatesti uni..? :rolleyes:
 
Ihania viivoja, onnea ja vahvistumista! :love:
Täällä iski flunssa, onneksi ei ihan kaikkia voimia ole vienyt, ettei jää ovis hyödyntämättä.. Tänään kp12, vielä ei ole pahemmin ollut ovisoloja, mutta ehkä niitä ei näin kipeänä niin helposti huomaakaan. Vielä tietty vois ostaa tikkujakin, kohta kuitenkin menossa kauppaan. :whistle:
Muoks. Paitsi heti tän kirjottamisen jälkeen tuli vessapaperiin pienesti kananmunalimaa. :D Ja pari tuntia sitten talleteltiin. Iik.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki yrittäjät. Liityn uutena jäsenänä, tässä vähän taustoja: olemme yrittäneet reilu parivuotta tuloksetta ja nyt olemme pääseet lapsettomuushoitoihin. Toinen clomifen kierto menossa ja ovis parhaillaan. Clomifenistä ollut apua ainakin sen verran, että sain kierron pituuden normaaliehin eli 31 päivään. Toivo on kova, että lääkeistä olisi apua ja saatais pitkään toivottua perheenlisäystä.
 
Huomenta kaikille!

Täälä ei mitään uutta. Parisen viikkoa tätä kiertoa jäljellä... heikolla toivolla. Mutta meneehän noi viikot niin nopeesti, että sitten ensi kiertoon täytyy taas tsempata enemmän.:)

Tanjuska: Onko sulla ollut aiemmin pidempiä kiertoja? Olin ihan varma plussasta...o_O

Nyt vaan pääsiäisen viettoon. Hyvää pääsisäistä kaikille!!! :love:(y):rolleyes::ROFLMAO:
 
Ugh! Töissä noro, jonka tietty tartutin mieheen. Itselleni oon jo kasvattanut kunnon suojakilven, harvoin saan töistä mitään tautia *koputtaa puuta*. Onneks ovis oli viikko sitten jo (y)

Nyt pitäs malttaa että testailis vasta ens viikon lopulla...mielellään vaikka sunnuntaina. Mutta saa nähä, testit kuumottelee kaapissa:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk

Yhteistyössä