[URL]http://aijaa.com/gNeXMT tällänen himotestaaja täällä... [/URL]
Onks 26v sulla semmonen "ois kiva että ois ainakin yksi lapsi ennen sitä"? Mulla se on 30v, vielä ois 4v aikaa.Mulle voi muuten laittaa tonne et kp:t on yleensä 29-30 ja ikä 25 toivottavasti sais sen pysyvän plussan ennen kun täytän 26 kesällä
Siis on mulla jo onneks kaks lasta, täyttävät pian 6 ja 4 mä en saa tehdä lapsia yli 30v munuaissairauden takia kun riskit kasvaa kokoajan mitä enemmän ikää tulee. Mut siis joo, mä haluan pois töistä ja lapsille tulee jo paljon isompi ikäero mitä ajattelin itse, mut eihän sille mitään voiOnks 26v sulla semmonen "ois kiva että ois ainakin yksi lapsi ennen sitä"? Mulla se on 30v, vielä ois 4v aikaa.
No nyt olis dpo6 ja jännäillään mitä tulee tänään pääsee reissustaki kotsaa niin tuun tänne huuteleen tuleeko mitää oireen tynkää vai kuvittelenko vainPampuli olikos sulla nyt dpo5? Kohtahan olis kiinnittymisen aika oireitahan voi tulla heti kiinnittymisen jälkeen piankin jos hormoni arvo nousee heti nopeasti niin kyllähän siihen väkisinkin keho reagoi. Normi aikahan kiinnittymiselle on dpo6-8. Tsemppiä piinailuun mulla menossa nyt dpo8/pp5.
AaaivanSiis on mulla jo onneks kaks lasta, täyttävät pian 6 ja 4 mä en saa tehdä lapsia yli 30v munuaissairauden takia kun riskit kasvaa kokoajan mitä enemmän ikää tulee. Mut siis joo, mä haluan pois töistä ja lapsille tulee jo paljon isompi ikäero mitä ajattelin itse, mut eihän sille mitään voi
Kunnon vuodosta ja jos vuoto alkaa klo18->Tuli tässä mieleen että aletaanko menkat laskemaan tuhrusta vai ihan kunnon vuodosta?
Mulla on ollut aina ajatuksena, että lapset ois hyvä tehdä nuorena. Sain esikoisen ollessani 23. Kuumeielin jo aiemmin, mutota silloinen mies oli tiukkana, että koulu käytävä loppuun (fiksua!)Aaaivan
Mulla se oli kans joskus 30 v. mutta nyt siihen on enää kolmisen kuukautta. Mutta minkä sille mahtaa, että ennen oli väärä mies lastenhankintaan ja muutenkin huono aika.. Nyt toivon, että saisin edes plussan ennen kuin kolmekymppiä pamahtaa lasiin.Onks 26v sulla semmonen "ois kiva että ois ainakin yksi lapsi ennen sitä"? Mulla se on 30v, vielä ois 4v aikaa.
Samaten, eli en myöskään halua saada iltatähteä enää nelikymppisenä. Itse tulin ekaa kertaa äidiksi tosi nuorena. Olin myös 23 v. kuopuksen saadessani. Itsekin pitkään ajattelin että haluan kolme lasta, mutta onneksi ei tehty sitä kolmatta ex-miehen kanssa ja nyt haluan todellakin lapsen uuden mieheni kanssa. Mulla tulee 34 täyteen parin viikon päästä, iiks!Mulla on ollut aina ajatuksena, että lapset ois hyvä tehdä nuorena. Sain esikoisen ollessani 23. Olen aina halunnut enemmän kuin kaksi lasta ja todella onnellinen siitä, että olen löytänyt ihanan miehen ja vielä on vähän aikaa haaveilla lapsista. Itselläni on ollut takaraivossa aina lastensaanti takarajana 35 vuotta. Täytän loppuvuodesta 34. Haluan elää uskossa, että raskaudun pian. Toisaalta, löin miehelle aiemmin faktat pöytään, etten ole enää parhaassa lastensaanti-iässä. Siitä viisastuneena, sain siunauksen jättää pillerit pois hieman aiottua aiemmin
Sittenhän voi käydä vielä, että halutalan lisää yhteisiä lapsia.
Mun piti alunalkaen viitata catharinan tekstiin, mut en näköjään saanut liitettyälä tähän
Mä olen kanssa halunnut ainakin kolme lasta, ennen kun kolkyt täynnä. No kolkyt tuli ja menikin! Olen myös saanut nuorena ensimmäiset lapset 20 ja 22v. Onneksi löysin miehen joka vielä haluaa lapsia Ja vihdoin viime kesänä antio luvan kierukan poistoon. Itse luulin raskautumista helpoksi, mutta kroppa tehnyt tepposet ja tässä yritys vaiheessa vieläkin ollaan.Mulla on ollut aina ajatuksena, että lapset ois hyvä tehdä nuorena. Sain esikoisen ollessani 23. Kuumeielin jo aiemmin, mutota silloinen mies oli tiukkana, että koulu käytävä loppuun (fiksua!)
Olen aina halunnut enemmän kuin kaksi lasta ja todella onnellinen siitä, että olen löytänyt ihanan miehen ja vielä on vähän aikaa haaveilla lapsista. Itselläni on ollut takaraivossa aina lastensaanti takarajana 35 vuotta. Täytän loppuvuodesta 34. Haluan elää uskossa, että raskaudun pian. Toisaalta, löin miehelle aiemmin faktat pöytään, etten ole enää parhaassa lastensaanti-iässä. Siitä viisastuneena, sain siunauksen jättää pillerit pois hieman aiottua aiemmin
Sittenhän voi käydä vielä, että halutalan lisää yhteisiä lapsia.
Mun piti alunalkaen viitata catharinan tekstiin, mut en näköjään saanut liitettyälä tähän