Toiveena vauva 2017-2018

Täällä alko uus kierto! Nyt kp 3 menossa. Kierto taitaa olla sen 28 päivää.. Kännykällä en saa fonttia punaseks :( Ilmeisesti mulla oli rehellinen flunssa ja kaks viikkoa ollu lämmöt koholla.. Outoa kyllä. Ilmeisesti flunssa myös kipeytti tissit, ne kun ei ikinä ole kipeänä :eek:
 
Tänään on kp 13 ja nyt on muutamana päivänä jo talletuksia tehty. Ovistestiin tuli jälleen haaleaa viivaa, ei vaan vahvistu. Tiedä sitten koska virallinen ovispäivä on oikeesti kun vasta kuun alussa jätin pillerit pois ja kierto on ollu niidenkin aikana epäsäännöllinen. Eilisillasta asti on nännit ollu tosi kipeet. Ei pysty ees koskeen niihin kun jo sattuu. Suihkussa sattu sekin kun vesi osu nänneihin. Johtuisko toi mahdollisesti lähestyvästä oviksesta?
 
Tänään on kp 13 ja nyt on muutamana päivänä jo talletuksia tehty. Ovistestiin tuli jälleen haaleaa viivaa, ei vaan vahvistu. Tiedä sitten koska virallinen ovispäivä on oikeesti kun vasta kuun alussa jätin pillerit pois ja kierto on ollu niidenkin aikana epäsäännöllinen. Eilisillasta asti on nännit ollu tosi kipeet. Ei pysty ees koskeen niihin kun jo sattuu. Suihkussa sattu sekin kun vesi osu nänneihin. Johtuisko toi mahdollisesti lähestyvästä oviksesta?
Mulla tulee nännit tosi kipeeks ovis päivänä tai dpo1 viimeistään.
Ootko testannut useammin kuin kerta päivässä? Olisko lh huippu voinu päästä testailulta livahtaa ohi?
 
Eilen en kyllä testannu kun testit loppu kesken ja tänään vasta kävin ostamassa uusia. Mutta melkein päivittäin ollaan kyllä nyt sekstailtu, että toivottavasti jokin näistä talletuksista poikisi sen voiton sieltä. :love:
 
Voisin ilmoittaa itteni tännekin :)
Meidän esikoinen on syntynyt 04/2013, mää oon 27 ja mies 32. Me ollaan kesästä asti oltu semmoisella tjottailuasenteella ja nyt viime kierrossa olin jo lähes varma, että oli tärpännyt, mutta niin vaan tuossa pari päivää sitten (kp 43) alkoi menkat.
Mulla ei yleensä ole mitään pms-oireita (maha kramppaa hetken ennen vuodon alkua), harvoin yhtikäs mitään ovistuntemuksia. Ainoastaan naamasta huomaa, että viikon päästä alkaa :LOL:

Alotin muutama kuukausi sitten vhh-ruokavalion, olo on noin muuten ollut ihan tosi hyvä, mutta nyt vasta aloin miettimään, että se varmaan pidensi mun kierron ja teki ihan hullun herkäksi omille hormoneille... Testasin ties kuinka monesti, kun olin niin varma raskaudesta.

No nyt alkoi uusi kierto, vhh jatkuu kyllä edelleen ja kokeilen ihan huvikseni greippimehua :ROFLMAO: ovistikut pistän hankintaan kans!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tänään dpo 5 ja tein ovistestin, siihen tuli toistakin viivaa?? Aikaisemmissa kierroissa saattanut tulla myös mutta niin hailakkana että just just näkyy.
Mullakin näytti samanlaista, kun itse huvikseni testailin. Tikutin ovisplussan viikko sitten.

Onko muutkin jo joulumielellä? :) Meillä on tänä vuonna laitettu enenmmän kotia jouluiseksi kun yleensä, tarkoitus olisi vielä ostaa joku pikkuinen kuusi pöydälle. Tekisi mieli laitella tonttuja seinille, mutta ei kuulemma tarvita :D lunta kun vielä olisi...!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tervetuloa minlisi! :)
Täällä kierto vetelee viimeisiään, viimeistään huomenna alkaa menkat. Ehkä jopa tänään (En anna itseni ajatella edes muita vaihtoehtoja, minimoin pettymyksen..)

Olen yrittänyt pysyä täältäkin poissa, mutta olen kyllä silti päivittäin käyny lueskelemassa teidän juttuja.. :whistle: Minulle ei oikein ole joulumieltä vielä ilmaantunut, lumetkin suli lähes kokonaan pois. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minlisi ja Darni73
Ollaan aloitettu lapsettomuus hoidot noin vuosi sitten, en ihan tarkkaa muista. On annettu hormonilääkitystä ovulaation varmaksi aikaansaanniksi. Tehty kaksi inseminaatiota. Siemenneste todettu niinkin huonoksi, että heti kun tutkittiin puhuttiin koeputkihedelmöityksestä. Silti laitettiin inseminaatihoitoihin. Nyt odotetaan IVF hoitoa, eli koeputkihedelmöitystä. Aika ensivuoden puolella.. olemme hoidoissa julkisellapuolella.

Ja tuskaa vaan lisää ystävien ja tuttavien raskausuutiset. Ja se että veli alkaa kohta yrittämään lasta puolisonsa kanssa. Haluisin iloita muiden puolesta, mutta en pysty. Tuntuu epäreilulta, että joku muu saa raskauden tosta noin vain. En tiedä kestänkö vierestä seurata veljen ja hänen puolison raskautta. Kyseessä olisi meidän suvun eka lapsenlapsi. Me ollaan tehty tätä tulevaisuuden lastamme yli kaksi vuotta. Ja mun mielestä on epäreilua, jos he saavatkin kokea sen ensin.
 
Onko muutkin jo joulumielellä? :) Meillä on tänä vuonna laitettu enenmmän kotia jouluiseksi kun yleensä, tarkoitus olisi vielä ostaa joku pikkuinen kuusi pöydälle. Tekisi mieli laitella tonttuja seinille, mutta ei kuulemma tarvita :D lunta kun vielä olisi...!
Me laitettiin eilen jo joulukuusi! :D Muovinen kylläkin... Oikeastaan ensimmäistä kertaa vietetään joulua ihan vaan kolmestaan omassa kotona ja laitetaan oma joulu, aina ollaan vaan juostu pitkin suomea sukulaisissa.

Just tuossa laskeskelin, että mun ovis varmaan tulee just siinä joulun alla :geek: Ehkä pukki tois tärppilahjan :LOL:
 
Viikonlopun reissusta vieläkin väsymys päällä :sleep:

Joulumieli on hieman hakusessa, kun kaikki lumet sulivat. Koristelaatikot otin esille, mutta siihenpä se sitten jäikin. Täytyy tällä viikolla koettaa saada itsestään irti...

Kp 4 tai 5 ja en voi ymmärtää miten alavatsaa "venyttää" niin kummallisesti. heijastuuko sitten alaselkäkipu tuonne puolelle. Eilen sanoin miehelle, että jos en tietäis niin kuvittelisin olevani raskaana.

Mukavaa viikkoa!
 
Täälä taitaa olla kp25 kun nyt ollut sen kp23 muutama kierto. Valkovuotoa havaittavissa, maha turvoksissa, mutta muuten ei olo mihinkään suuntaan. En uskalla testa pettymys myrskyn edessä.. (n)

Ensuäimmäistä Joulua täälläkin vietetään ihan oman perheen kesken, pientä joulumieltä havaittavissa kun lapset laskee koska saa luukkuja avata ja oma mies sanoo että joulua voisi laittaa kotiin :love::love:
 
Täällä alkaakin näköjään muutamilla olla jännät päivät edessä, pidän peukkuja että tulis plussia!(y)

Meillä on greippimehua kulunu kiitettävästi, ovista ei aikomuksista huolimatta olla tikutettu. Kai me kuvitellaan, et tää muka ois stressittömämpää ilman :D Ihan näinä päivinä pitäs "tärppien" olla, laskelmien ja ns.oireiden mukaan joten toiveet on taas korkealla.

Joulua on pikkuhiljaa alettu täälläkin laitella, joskaan ulkona ei kovin jouluista ole mut eiköhän se lumikin vielä sieltä tule :)
 
Elsalle hirmuisesti Onnea plussasta!
Mama?lle paljon tsemppiä. Ei oo elämä reilua, koskaan. Puhumisapuja kannattaa hakea jos yhtään siltä tuntuu. Mielenterveydellä (jos muullakaan terveydellä) ei kannata leikkiä. Tsemppiä!!
Pahoittelut myös tanjuskalle uuteen kiertoon joutumisesta.

En ole kovinkaan jouluihmisiä. Joulua ei sen kummemmin laitella kuin lapsia varten jotain pientä. Jouluksi kuitenkin mennään mun sukulaisten luo niin ei tartte kotona laitella.

Testasin perjantaina negan. :( Ei oo oloja suuntaan eikä toiseen. Varmaan tulossa piiiitkä ja tyhjä kierto. Luultavasti pidetään pieni tauko sitten kun mun raskaudet on riskiraskauksi. Menee pian liian vaikeaksi omalle päälle. (n)
 
Moikka!

Täällä jännitellään kauheesti. 12.10 lopetettu minipillerit jonka jälkeen 6.11 ekat menkat nyt kovasti laskeskeltu ja ovistestiin plussattu kp19 Oireita on kauheesti kuviteltuina Itse en kauheesti usko että mitään olisi oon vaan sellanen ressailija et varmasti ajatuksen voimalla Nyt menossa kp25, saas nähä jäiskö menkat tulematta :) tänään aamulla ihan törkee turvotus! Tuntu että maha repee aamulla kun ylös nousi
 
Täällä alkoi tänään kp1..
Sulla ja tanjuskalla on kyllä hienon täsmälliset kierrot ja se on kyllä positiivinen juttu, itellä kun saattaa olla useammankin päivän heittoja. Joskus ollu kiertoja mitkä kestäny vaivaset 19 päivää ja joskus on ollutkin normin 28 päivän kestosia. Mut nyt on aika hyvin ollu sen 24-25, kiitos terojen vissiin. Tsemppii uuteen kiertoon (y)
 
  • Tykkää
Reactions: inasofia
Tää kaikki vaan sattuu niin helvetisti. En jaksais enää itkeä ja itkeä ja itkeä. Mua pelottaa IVF ihan sikanaa ja koko ajan toivon jotain ihmettä.

Välillä mä toivon, etten haluaisi lasta. Loppuisi itku ja sureminen. Ja sit taas ajattelen, kuinka paljon sitä tahdon, enhän mä muuten olisi näin rikki.
 
Olis jo dpo 9 ja testit täysin negat, joo siis tein taas kummatki raskaus- ja ovistestin. Ovistestiin hädin tuskin tuli viivanpaikka näkyviin ja rtesti täysin valkonen. On se kyllä kumma ettei millään opi näistä joka kierron oireista ettei ne ole raskausoireita. Aina sama.. rinnat arat, kaikenlaista tuntemusta vatsassa, selkä kipeenä, päätä särkee ja hirvee ummetus. Enkö vois toteuttaa omaa käskyäni olla yhdistämättä näitä muuhun kuin loppukierron oireisiin ennen menkkoja :confused:
Tää on niin väsyttävää oireiden tutkailua ja etsimistä että saan aina hirveen väsymyksenkin tähän oireiden kirjoon mukaan. Lämmöt on alhaalla. Sunnuntainkin tuhruttelin koko päivän ja tietty se oli dpo7 eli varma kiinnittymisen oire, eikö??:notworthy:
On tää hullua ja silti aina kp1 (järjettömästi ostaa testejä) alan odottaa oviksen tikuttelun aikaa taas ja jos sen saan, sit laskee depoja koska voin alkaa törsäilee r-testeihin. Juu eiköhän täs ollu taas tälle kertaa tarpeeksi ruikutusta.
 

Yhteistyössä