Toiveena vauva 2017-2018

Näinpä, miksi tosiaan joka päivä tulee laskettua kalenterista päiviä :D

Täällä vatsassa aika samanlaisia tuntemuksia kuin aina ennenkin, mutta silti sitä miettii, jos joku tuntuisikin erilaiselta juuri tässä kierrossa. Mittainen lämpötilojakin ja kun tulee huono tulos, järkeilen että mittari oli varmaan huonosti jne. Dpo 6.
 
Hei kaikille!

Olen 29 -vuotias uusi palstailija, mies kolme vuotta vanhempi ja naimisissa ollaan. Aloin vauvakuumeilemaan keväällä, mies kypsytteli ajatusta ja nyt syksystä ilmoitti, että voidaan alkaa yrittämään ensimmäistä. Eli yk1 on meneillään, joskin kiertopäivä on jo 36/30-32 ja raskausoireita tuntuis heti olevan?! Mm. tolkuton väsymys ja kuvottava ja heikko olo muiden oireiden ohella ihmetyttää suuresti.

Tuntuu uskomattomalta, jos heti ekasta olisi tärpännyt. Etenkin, kun olen ollut siinä uskossa, että alipainoisilla voisi raskautumisessa mennä nelinkertainenkin aika. Pari negatiivista raskaustestiä on tullut jo tehtyä, nyt kai sitten vain odotellaan positiivista tulosta tai menkkoja. Aika hurjaa.
 
Sunnuntaihuomenta kaikille :)

Täällä on lunta satanut ihan valtavasti. Perjantaiaamuna herätessä satoi eikä sen jälkeen ole lopettanut. Ihanaa kun valaisee muuten niin synkkää marraskuuta. Mutta lumiaurat saisi kyllä liikkua vähän ketterämmin, niin pääsisi vaunujen kanssa liikkeellekin.

Paljon on puhuttu oireista, kuvitelluista tai oikeista :D Täällä ei oikeastaan tavallisesta kuukautiskierrosta poikkeavaa ole. Näihin aikoihin maha on aina vähän turvoksissa, tissit kipeät ja mahaa jomottaa. Että tuskinpa on tärpännyt. Onneksi perjantaina oon lähdössä pienimmäisen kanssa pikkureissulle ihan kahteen tyttöön, niin jospa saisi vähän muuta ajattelemisen aihetta sitten.

Uusiakin on tullut, mukava juttu :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Inasofia, joo sain selkoa! Tämä haalea viiva tosiaan hävisi mulla hetkeksi, mutta palasi perjantaina ja eilen lauantaina viivat olivat tasavahvat. Eli eilen ovulaatiotestistä +. Onko nyt siis dpo1? Nyt varmaan olen seuraavat pari viikkoa kun tulisilla hiilillä kun on "oikeaan aikaan" makkarin puolella jotain tapahtunut! :D

Kateellinen teille, joiden pihalle on satanut lunta! Pääkaupunkiseudulla ei ainakaan täällä omalla asuinseudulla ole, hitusen näkyy hiekkalaatikon reunalla jotain valkoista. :( Keski-Suomesta kun on lähtöisin niin vähän aina joulun aikaan kaipaisi lunta!

Niin, ja tervetuloa uusille!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tervetulloo _garnet_ ja Moon Moth! :) Tosi mukava kun tänne tulee uusia kuumeilijoita tasaiseen tahtiin! :love:

Täällä on kanssa lunta jo ihan mukavasti, viime yönä oli tullut taas lisää.
ON: EI kuviteltuja oireita, ei oikeita oireita; ei mitään. Taidan menettää jo toivon, että tässä kierrossa olisi tärpännyt. ( Hätähousu mikä hätähousu :LOL:)

Lämpimiä plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :love:
 
Tervetuloa uusille! :)
Taitaa olla lumi ainoa asia joka täällä valaisee päivää, jotenkin ihmeen ahdistava olo. Ja niinhän siinä kävi kuten arvelin, kp30 = kp1. Voi tosiaan olla, että tämä alkava kierto jää väliin. Mutta palailen asiaan myöhemmin :)
 
Tervetulo toivotukset uusille.

Lunta on kyllä tullut. Vielä kun saatais pikkupakkasia, että lumi kestää maassa. Ärsyttävä käydä metsässä lenkillä kun lumen alla voi olla ihan mutaista. Tulis jo kunnon talvi!

Tää mun kierto on kyllä ihmeellinen! Ihan kuin viime perjantai iltapäivänä olis tullut ovislimat!? Tasaseen tahtiin ollaan kyllä talletuksia tehty. Voisko se tuhruvuoto olla kuitenkin menkat? Siitä laskettuna jos limat meinas ovista oli kp 10 ja nyt kp12? Mulla ei kyllä ikinä oo ollut nuin niukkoja menkkoja. En mää enää tiiä missä mennään. Kierto kun on tosi epäsäännöllinen niin aiemmissakin raskauksissa tein testejä noin kerran viikkoon. Luulen, että jatkan samaan malliin. SIttepä sen näkee.
Mitään oloja kuviteltuja tai oikeita ei oo.

Tsemppejä muille ja hirveesti plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa kanssa uusille!:) Täälläkin on tullut lunta ihan kunnolla varmaa sen 20cm:love: Itsekkin oottelen innolla että pääsisin jännäilemään!:LOL: 4.12 on onneks sisäpoli kun sairastan diabetestä, kerkeen lääkärin kanssa jutskailla juuri ennen ovista ja tarvittaessa muutella lääkitystä. :)
 
Täällä päin on kans jo aika talvisen näköstä ulkona! Tykkään :)
Mulla ja miehellä on nyt takana muutama yrityskerta mutta ei oo plussaa kuulunu.. vielä :LOL: Alotin nyt kierron alussa pienen greippimehu-kuurin kun oon kuullu paljo juttuja että se saattais edistää asiaa :) niin katsotaan jos se auttais :love:
 
_garnet_ Me kun alettiin yrittämään esikoista ja huvikseen kokeiltiin yhteen kiertoon miehen kanssa että molemmat juo greippimehua kerranpäivässä ni siinä kierrossa sitten tärppäsi;) Toivotaan että siinä greippimehussa olisi jotain taikaa.:love:
 
Tervetuloa uudet !
Täällähän on monet jo todella pitkällä kierrossa, nyt niitä plussia vaan kehiin:love: ja näkyy olevan ovis ajatkin joillain nyt, testailijat jakakaa kuvia (y)
Mä meinasin jo luovuttaa ku torstain ultrassa folli hyvän kokonen ja gyne ennusteli irtoamista to-pe ja testit mulla ihan värittömiä ja kahdenhormoonin digi ei ees vilku :eek: mutta mutta mitäs sitten pamahtikaan tänään :)
Elikkäs tänään on siis kp12 dpo-1 alkaiskohan mun kierto normalisoituu(y)
Ens kuun alulle ensikäyntiaika varattuna väestöliittoon, sitä ennen simpat labraan. No kai se on jo uskottava et on mentävä järeämpiin toimiin raskauden toiveissa. Vielä en kuitenkaan oo jättäny pois greippii, monivitamiinii, gelee enkä foolihappoo mut vehnänalkioöljykapselit loppu viime kierrosta enkä uusia ostanut. Niin ja käytettiin nyt taas preseediä. Kokeiltiin sitä yks kierto noin muutama kuukaus sit. Kyl varmaan koht kokeiltu kaikilla kotikonsteilla :whistle:
Greipinhän pitäs limoihin ainaki vaikuttaa mut en tiellä oo huomannu mitään muutoksii, paljon ovislimaa ni siittiöiden kulku perille helpottuu.
Nyt on ainakin tää kierto hyvin hyödynnetty paljon talletuksia ja meno vaan jatkukoon kun plussanki nyt sain ovistestiin, tässä vielä kuva teille.

http://aijaa.com/efsUPQ
http://aijaa.com/qnv7OP
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!

Olin loppuviikon esikoisen kanssa reissussa ja tänään kotiuduttiin. Tänään on kp 28 ja ens viikolla varmaan sitten menkat alkaa. Ellei olis käyny niin hyvä säkä, että olis jo raskautunut. Erilaisia tuntemuksia on pitkin loppuviikkoa tuntunut ja mieli tekiskin jo testailemaan, mutta odotellaan nyt vielä.
 
Paljon onnea Elsa 84 :)

Tervetuloa uusille!

Mä täällä vaan piinailen.. Tänään dpo 6! :) Siitä olen iloinen ettei tässä kierrossa oo vielä yhtään tuhruteölut niinkuin viime kierrossa monesti. Joten kroppa taitaa toimia normaalisti! Oireiden kanssa yritän pitää mielen maltillisena etten ala luulosairaaksi :D Hienoa Nonsk että sait ovisplussan!
 

Yhteistyössä