Onks digi jo kaapissa odottamassa huomista aamua?
Onks digi jo kaapissa odottamassa huomista aamua?
Ei, mutta mietin Uskallanko ostaa ja tehäOnks digi jo kaapissa odottamassa huomista aamua?
Kiitos Helmi kun jaoit kokemuksesi. Kiva kuulla välillä näitäkin, joilla on heti tärpännyt. Oliko tämä sun eka lapsi?neitonen: Mä tulin vuosien ehkäisyrenkaan käytön jälkeen raskaaksi heti. Ikää oli 38v. Hormonitoimintani ilmeisesti käynnistyi ihan samantein ja kierto olisi ollu varsin lähellä normaalikiertoani. Testasin digillä plussan kiertopäivä 30 päiväpissasta. Mä pidin renkaasta kerran taukoakin ja silloin oli renkaan jälkeinen kierto pari päivää pidempi kuin mitä kierto oli sen jälkeen. Itse silloin ajattelin, että tuskinpa mitään tapahtuu kuukausiin ja laskeskelin saavani äippärahatkin 2014 tulojen perusteella ja että ehdittäis hyvin siinä katella kämppää jne jne... mutta hupsista sentään. Äippäloma alkoikin sit jo elokuussa ja mitään 2014 tulojen mukaan laskettu Uuteen kämppäänkin päästiin vasta ku vauva oli jo syntynyt Ehittiin me kyllä onneks muutoin hankkimaan about kaikki valmiiksi, että ei se ny niin yllättäen sentään syntyny
Ensimmäinen lapsi kyllä. Olen aloittanut yhdistelmäpilleriehkäisyn 14v ja niistä pidin yhden tauon 1998. Sen jälkeen jatkoin ja vaihdoin renkaaseen 2006. Eli tajuttoman pitkä hormonaalinen ehkäisytausta minulla. Yhdistelmäehkäisy sopi minulle hyvin ja varsinkin tuo rengas. Renkaassa ainoat huonot puolet oli se, että menkat kesti 5 päivää vaikkakin olivat suht niukkoja.Kiitos Helmi kun jaoit kokemuksesi. Kiva kuulla välillä näitäkin, joilla on heti tärpännyt. Oliko tämä sun eka lapsi?
Varovaiset onnittelut! Siirrän sinut plussanneisiin kunhan viiva vähän vahvistuu! Laita kuvaa kun testailet taas
No sulla onkin sitten pitkään ollut käytössä. Joten olet kyllä mainio esimerkki siitä, kuinka nopeasti voi raskautua vaikka ikää jo onkin ja ollut hormooniehkäisy käytössä pitempään. Mulla silloin nuorempana ennen tätä pitkää ehkäisymaratonia, oli tosi säännölliset kuukautiset ja siksi kait tulinkin niin nopeasti raskaaksi ehkäisyn pois jätettyäni. Periaatteessa samaa voisi olettaa nytkin, mutta olen silti varovaisen optimistinen sen suhteen.Ensimmäinen lapsi kyllä. Olen aloittanut yhdistelmäpilleriehkäisyn 14v ja niistä pidin yhden tauon 1998. Sen jälkeen jatkoin ja vaihdoin renkaaseen 2006. Eli tajuttoman pitkä hormonaalinen ehkäisytausta minulla. Yhdistelmäehkäisy sopi minulle hyvin ja varsinkin tuo rengas. Renkaassa ainoat huonot puolet oli se, että menkat kesti 5 päivää vaikkakin olivat suht niukkoja.
Jospa se vielä sieltä kuitenkin. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin!Menin sitten ja testasin. Yllätys, yllätys ei näkynyt mitään, vaikka kyllä mä testin kuivuttua olin näkevinäni siinä jotain, mutta luulempa et mun silmät heitteli siihen viivoja silkasta epätoivosta Ei nyt oo ollu mitään sen kummempia oireita ja kk pitäs alkaa aikaisintaan maanantaina, että pitääpä odottaa pari päivää näitten tikkujen uitteluiden kanssa
Joo, mullaki on nyt ku mietin ainakin olevinaan kaikkia oireita kuten väsymys, huimaus, rinnat on oudot , pissattaa. Olikohan vielä jotain Mut sit noi voi kaikki johtuu jostain muustakin, joten en noihin oireisiin juurikaan luota.Jospa se vielä sieltä kuitenkin. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin!
Hahaa, tajusin heti, kun olin kirjoittanut tänne oireettomuudesta, että onhan mua ottanut päähän kaiken maailman pikkujutut eilen ja tänään. Mutta se nyt voi tietty johtua ihan mistä vaan muustakin..
Joo tämä on ihanan aktiivinen ryhmä!Hitsin kiva, kun on näin aktiivista porukkaa täällä! Tosi mukava lukea kuulumisia meillä jätettiin minipillerit kohta jo viikko sitten, eikä mitään vuotoa, alavatsatuntemusta tms.. Aikasemmin tuntu, että jos myöhästy pillerin ottaminen, ni heti viimestään ylihuomenna tuli tuhrua..
Nyt tosiaan melkein viikko jo, eikä mitään. Vajaan vuoden ehdin syödä pillereitä, että en sen pitempään.. Jotain vois jo tapahtua tässä kropassa, ett pääsis taas "sinuiks" itsensä kanssa. Mut sit nää lyhenteet... Dpo ymmärsin, mitäs nää "ya", "yk" ja "kp". Joo kyselen tyhmiä, pieni aavistus noista on, mut jos joku viisaampi valaisis vähän kiitos!