En aio testata kun aikaisintaan ensi viikolla jos ei menkat ala. Jos maltan odottaa, mutta yritän ainakin (onneksi ei ole kaapissa testejä) Ei ainakaan sitten jää tulos arvailujen varaanCathatinin kanssa samassa mennään.
Tänään mulla dpo 0
Tsemppii uusiin kiertoihin joutuneille ja onnea kaikille plussanneille!
Tanjuska menet jo pitkällä, testiä tekemään nyt!
Meillä on menossa sama kiertopäivä, mutta täällä dpo 5-7. Todennäkösesti dpo 7 Mikä dpo meinasti testata?Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, onnea plussanneille ja toivotaan plussaa piinailijoille!
Mulla tänään kp 21 ja dpo 5! Ja tänään mulla on ollu sellasta menkkajomotusta, että! Luulin jo aamulla että mulla menkat alkaa..
Mulla oli muutama pv ennen viime plussaa sellanen olo vatsassa et menkat alkaa, et toi kyllä kuullostaa hyvälleTsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, onnea plussanneille ja toivotaan plussaa piinailijoille!
Mulla tänään kp 21 ja dpo 5! Ja tänään mulla on ollu sellasta menkkajomotusta, että! Luulin jo aamulla että mulla menkat alkaa..
Ootko antanu suostumuksen sähkösen rekisterin käyttöön? Meinaan siis, että parin viikon sisään saattaa näkyä Kanta.fi:ssä lääkärikäynnin tiedotGynellä käynti takana ja nyt vasta iski mitä ihmettä se siellä oikeen sano. Kohtu on hieno ja ovis on ihan parin päivän sisällä, kehotti tikuttamaan. Mutta se mitä sanon ja mikä nyt vaikuttaa mahdolliseen raskauteen ? on kohdun limakalvon ohuus, Jos oikein ymmmärsin..Pitäis aina pyytää kaikki kirjallisena, kun lähtee aika takki auki ja ohi menneenä pois tollasilta vastaan otoilta. Lähetteet muutamiin verikokeisiin ja kilpirauhas tutkimuksiin, mies sai siittiöiden tutkimuksiin lähetteen.
No mä oon sellanen hätähousu että varmaan jo dpo 8Meillä on menossa sama kiertopäivä, mutta täällä dpo 5-7. Todennäkösesti dpo 7 Mikä dpo meinasti testata?
Voi marrasmai....haleja ja tsemppiä!!!Laitan tännekin että saatiin just tulokset miehen sperma-analyysista. Heikentynyt liikkuvuus ja alentunut määrä. Seuraavaksi tiedossa uudet verikokeet multa ja toinen testi mieheltä. Sen jälkeen päästään toivottavasti pian hoitojonoon. Joka tapauksessa luonnollista kautta hyvin epätodennäköistä onnistua, eli tämän kierron osalta nyt ainakin voin heittää hanskat tiskiin.
Vetäydyn hetkeksi taka-alalle nuolemaan haavojani. Tsemppihalaukset kaikille, toivottavasti teillä menee vähän helpommin. <3