Eli viis päivää ennen oletettujen menkkojen alkua, hyvin voit plussan tehdä vielä tässä kuussa ainakin alkaa jo haamuilee ennen vahvoja viivoja.
Testiä uittamaan vaanOnnea kaikille plussanneille!
Mulla olis ihan hirvee hinku testata jo. Mulla oli aiemmin kierto 21 päivää ja sillä olis nyt 16/21 ja dpo 9. Sanokaa mulle ettei oo mitään järkee vielä testailla! Tiedän että nega saa kuitenkin pettymään.
Mä tietysti kuvittelenkin jo itelleni oireita. Tissit kipeenä ja inhottaa jos mies koskee, Mielialat heittelee miten sattuu, ällöttää, vatsassa tulee vihlaisuja, itken vauvoille.. Tää on ihan älytöntä miten alkaa heti ittensä tarkkailemaan ku on pienikin mahdollisuus.
Jaksamista kaikille uuteen kieroon päätyneille!
Välillä jaksaa välillä ei, nyt yk ?? En oo ees enää laskenut kun neljäs vuosi yritystä starttasi.Ja aamulla alkoi vuoto, joten saa päivittää kp 1/32. Meinannut olla tänään tunteet pinnassa, kun ei tärpännyt. Mieskin oli pettynyt, vaikka ei ole stressannut asiasta. En tiedä miten te jaksatte kuukaudesta toiseen pettyä, joilla on jo kauan yritystä takana. Vaikka itsellä oli vasta yk2, niin tuntuu raskaalta lähteä taas uuteen yritykseen. Oireita mulla oli taas pitkä lista, mut pitäs oppia et ne ei aina kerro mitään. Toisen raskauden alussakaan mulla ei ollut mitään oireita.....No ei se auta kuin lähteä yrittämään marraskuun vauvaa parin viikon päästä Toivottavasta plussatuulet puhaltaa kaikille!!!
En vielä!! En uskalla joutuu kuitenkin pettymää :/ jos huomenna kun heräänAnu84: joko testasit uudestaan aamupissasta heti?
Tätä oon mäkin miettinyt! Tosin ei oo vielä niin pahasti nuo uudet kierrot nakertaneet mieltä. Pahiten sillon kun ekan kerran tikutin ovista ja niillä päivillä puuhailtiin, eikä tärpännyt. Eniten mua ärsyttää lähipiiriläiset, jotka raskautuu vahingossa tuosta vaan kun ei sillä hetkellä ole käyttänyt ehkäisyä tai ehkäisyn läpi. Ja vaikka olenkin pohjimmiltani onnellinen heidän puolestaan, kyllä se vähän mieltä ärsyttää ja pirut hyppii olkapäällä kun itse ei.En tiedä miten te jaksatte kuukaudesta toiseen pettyä, joilla on jo kauan yritystä takana.