@ijomeo hurjasti onnea!!
@Nasunen87 mulla sama flossa, teki mieli poistaa koko sovellus protestiksi
tänä aamuna yhä nega. Eiköhän ylihuomenna menkat ala
@Nadine88 nyt on jännää!! Toivotaan että koko viiva tulee näkyviin viikon sisällä
Tosiaan. Nega testi aamulla. Samoin ovistesti niin hailakka että tuskin näkyy testiviivaa. Vitutti niin etten ees kuvaa ottanu vaan viskasin testit roskiin . Se siitä "kevyestä tjottailusta"
oon ollu ihan TODELLA kärttyinen, varsinki miehelle. Voi parkaa
mielialat vaihtelee ragesta onnelliseen harmoniaan monta kertaa päivässä
Ainiin ja
@äiti_82 mä huomasin kans et alkaa haiskahtaa jos kauan pitää samaa testikippoa (mullaki kertis juomakuppi). Pitää vaihtaa esim. 3 päivän välein
samoin mietin jaksamista raskaana. Ekassa oli selkävaivat. Selkä oli tulessa melkein puoli raskautta, vikat ööö 7(?) viikkoa ei kestäny seistä / kävellä 5min kauempaa ku tartti istua hetkeks alas. Tokasta ei ollu NIIN kipeä selkä
nyt sit iso erkauma vatsalihaksissa ni selkää särkee perusjututkin kun en pysty lihaskuntoilla (ala)selkään kohdistuvia liikkeitä (saati pinnallisiin vatsoihin!!) koska tuntuu että suolet työntyy pihalle tosta erkaumasta
ei sitä varmaan kannata ainakaan leikkauttamalla alkaa korjaamaan ennen ku lapset on satavarmasti tehtynä..?
mutta "vasta" vajaa 10kk edellisestä synnytyksestä ni en saa julkiselta ainakaan tähän hätään apuja siihen. Jumppaa jumppaa!! - ne sanoo..