Toiveena vauva 2017-2018

Ovulaatiotesteissä taitaa olla niin että yks sopii yhdelle ja toinen toiselle. Mulla on 2 kiertoa ollu käytössä raskauskeijun ovistestit ja ihan ovat toimineet kuin oppikirjassa. Ekassa testauskierrossa kulutin testejä yli 40:D mut ovis oliki vasta kp22. Tokassa kierrossa käytin enää puolet tosta määrästä ja nyt toivottavasti viel vähemmällä selviän.

Oon todennut että paras testausaika on aamun toka pissa eli siinä aamupalan jälkeen tai sitten illalla. Tosin plussa näkyy kyllä melkein mihin kellonaikaan vaan sit ku on sen aika.

Mulla oli viimeks melkein viikon kauheet jomotukset ennen ovista. Nyt on satunnaisia tuikkaisuja. Mut vielä tässä ehtii tilanne muuttua:ROFLMAO:
 
Äkkiä se tilanne siis muuttui @Nelliida (y) osuiko tallettelut kohdilleen?
Niin kyllä muuttui! Kiva, että myös muut oireet osu yhteen noiden testien kanssa, luo uskoa siihen että osaa kuunnella kroppaansa oikein :) Ja tallettelut olis menny aika pyllylle, mikäli ovulaatio olis ollu laskureiden mukainen koska oli tosiaan ne tyhmät vuorot edeltävästi eikä siinä kerkiä mitään. Mutta nyt osu varmasti ihan hyviin ajankohtiin (y)
 
@VauvaHaaveilija89 millos testataan :whistle:
Mie onnistuin välttämään testien oston eilenkin kauppareissulla (y)

Närästää vieläkin.. tosin eilenkin söin superjuustosta lasegnea..
mutta koira vahtii miuta koko ajan.. onhan se miun perässä aina, mut nyt jotenki tuntuu et aina ku käännyt ni meinaat kompastua siihen..
Onko muitten kotieläimet reagoinu raskauteen? Edellisissä raskauksissa oli kissa ja koira, eri koira ku nyt, mut en muista kummaltakaan mitää reaktioo käytöksessä miuta kohtaan.. kissa vihas miuta muutenkin.. ja sitte ku toin esikoisen kotii ni kissa (leikattu tyttö) hävis parix päiväx ja tuli kotii tappelun jäliltä.. mietin sillo et se veti herneet nenää vauvasta :LOL:
 
akupunktiosta piti tulla huutelemaan!:D
Mä kyllä suosittelen koklaamaan. Itse en oo ennättänyt mutta mulla on pari tuttua joilla sattui käymään tärppi parin hoitokerran jälkeen.

Itsellä on akuhoidosta kokemusta vaan synnyttäessä. Toimii siihenkin.(y)
Mulla on istukka aina hiukka itsepäinen, joten Jorvissa kätilö tiesi siihenkin akupisteet. Kun oli lääkkeetön synnytys toiveena ja siihen saakka päästiinkin ilman, niin ajatteli että pitää kokeilla ensin tämä ennen muita konsteja kuten ilokaasupöllyt.:ROFLMAO:
Laittoi akuneulat ja meni muutama minuutti ja tadaa, koko homma ohi. Ekaa kertaa näin aiemmin jouduttu antamaan ilokaasua ja esikosta oksitosiinia, joten tää akuhoito oli sata kertaa kivempi.:)
 
Kaaauhian paljon tekstiä tullut tänne! :) uusille tervetuloa :)

@äiti_82 meidän yks koira reagoi raskauteen pamahtamalla itekki "paksuksi" (leikattu) . Muut elukat ei oo reagoinu mitenkään:D

@viipulainen wau, hienosti toiminu akupunktio sun kohdalla! :) mulle on laitettu maidonnousua vauhdittamaan, mutta en vannoisi neulojen nimeen:giggle: toki sen verran siihen uskoin että tokalla kerralla kysyin synnärillä akupunktiota jo ennen synnytystä:X3: maito ei oo oikein jaksanu nousta meikäläisellä:oops:
 
Kaaauhian paljon tekstiä tullut tänne! :) uusille tervetuloa :)

@äiti_82 meidän yks koira reagoi raskauteen pamahtamalla itekki "paksuksi" (leikattu) . Muut elukat ei oo reagoinu mitenkään:D

@viipulainen wau, hienosti toiminu akupunktio sun kohdalla! :) mulle on laitettu maidonnousua vauhdittamaan, mutta en vannoisi neulojen nimeen:giggle: toki sen verran siihen uskoin että tokalla kerralla kysyin synnärillä akupunktiota jo ennen synnytystä:X3: maito ei oo oikein jaksanu nousta meikäläisellä:oops:
Joo olin kyllä tosi yllättyny että oikeesti autto tohon, olin skeptinen:LOL:
Mulla ei maito nouse sairaalassa. Se on todettu nyt kolme kertaa.:LOL: Heti ku pääsee kotiin, niin pam.
Mulla se sairaalaympäristö ei anna mun rentoutua, joten siitä varmaan johtuu ettei tapahdu mitään ennen ku pääsee kotiin.:D
 
@Wintersun mulla on muuten tuossa listassa vasta dpo 5 menossa tänään. :)

Alaselkäjomotuksia ja lantion alueella puristava tunne. Ehkä siellä jotain tapahtuu. Mullahan on jyrkästi taaksepäin kallistunut kohtu, kolme lääkäriä maininnut tästä, sillähän voi toki olla vaikutusta tuohon alaselkäkipuun.
 
@äiti_82 tänään alkoi testaus! :ROFLMAO: eihän tässä mitään järkeä ole mutta pakko. Tässä kuva josta en tiedä onko edes se kuuluisa viivanpaikka vai onko mulla vauvalasit päässä (y) Koska menet ostamaan testejä? :whistle:
Hitti ku miel tekis mut en haluis pettyy :geek: haaveilen odottavani viikonloppuun asti.. saa nyt nähä.. :whistle:
Missä kohtaa sen viivan pitäs olla tossa? Mie ehkä näin häivähdyksen mut se oli aika lähel sitä toista viivaa..
 
@Wintersun Noi on One stepin testejä. Noi ovistestit on toiminut tosi hyvin. Mutta niitä r-testejä en enää ikinä tilaa tai suosittele kenellekään. Ne antoi viivanpaikkaa mulla viime kierrossa.
Ja jos tää on ovis niin ainakin on talletettu,ettei siitä jää kiinni.
Mulla ei siis oo mitään tuntemuksia nyt. Kp 6 oli paljonkin ovistuntemuksia, mutta testi näytti ihan haaleeta. Mä en oikeen osaa tätä mun kroppaa kuunnella, kun tuntuu että mä osaan kuvitella kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet.
 
Täällä alkaa ovis kolkuttelemaan ovella. Veikkaan että huomenna on jo tasavahvat viivat (y)
@Nadine88 mikäs sulla tilanne?
Oho, sulla taitaa tänää tulla plussa kun toi on jo ihan hilkulla. Täällä lupaavasti punertava testi tänäänkin. Nyt täytyy testata 2 kertaa päivässä. Aamulla tuli myös limaa ekaa kertaa pyyhkiessä. Aamulämpö sahailee miten tykkää. Veikkaan että plussa tulee to-la ellei viiva yhtäkkiä ala haalenemaan
IMG_20180220_120957.jpg
 
On kyllä hyvät viivat! Ootko noilla testeillä ennen testannut? Tuo vois mulla olla jo ovisplussa.

@Nadine88 kiitos! Kyllähän ne hommat Saa hoidettua kun on "pakko" ;)
Miehen flunssa on tässä suhteessa pahempi. Toissa kierrossa meillä jäi ovisplussapäivän talletukset tyngäksi eikä onnistunu ku miehellä oli voimat ihan loppu. Nyt toivon että tää flunssa ei vie nii paljon voimia
 
@Nadine88 täytyy tosiaan viel illalla testaa jos se olis sit jo tasavahva.

Tää on lohdullista tietää että ainakin ovuloin. Musta tuntuu että mä oon viimeisten about viiden vuoden aikana pitäny itsestäni niin huonosti huolta,että mulla varmasti on kaikki mahdolliset esteet raskautumiseen. :unsure: Perus pessimisti taas pukkaa päälle.:D
Mut todellakin toivon, että plussaa alkais pärähtelemään kaikille, muutakin kuin ovistesteihin.(y)
 
Hahaa, @ahmis <3 oot mun suosikkitsemittäjä, KIITOS!

Taas on tänään testailtu varhain aamulla tyylipuhdas NEGA. Kyllä vähän meinaa sylettää, kun talletuksia oli (taas) paljon, ne tehtiin oikeaan aikaan koska ovulaatio oli testattu ja todettu, limat oli hyvät ja silti on näin hiljaista. Ja AI NIIN, siellähän oli vieläpä ultrattu KAKSI munarakkulaa... Mutta ei sit kuitenkaan harmita, olen varautunut että tämmöistä tämä mun kohdalla nyt on, kun ikää on se 37 vuotta, takana ei aiemmin yhtään raskautta ja hormonit tasolla "uhkaava munasarjojen hiipuminen". No, niin kauan kuin on kuukautiset ja munarakkuloita, on toivoa! VAIN YKSI MUNASOLU RIITTÄÄ :)

Mulla on nyt meneillään dpo 11, kiertopäivä 25 ja menkkojen alkuun kolme päivää. Juonpahan nyt ainakin rauhassakahvia, kun olen vältellyt sitä raskaustoive mielessäni :)
 

Yhteistyössä