wau hyvännäköisiä plussia
@Sonde ja
@pikkutakkutukka ja muut, onnea matkaan
! ja tervetuloa uudet kuumeilijat
!
@kissaliikeri kyseli parhaita talletuspäiviä, riippuu toki simpoista ovatko nopeita vai hitaita uimareita, mut itse sanoisin että ovispv ja kaksi päiväää (dpo-1 ja dpo-2) sitä ennen on varmaan parhaat mhdolliset. mut kaikki toki on mahdollista viis pvää ennen siihen pvä jälkeen
. mitä mittii hän? toivon kovasti sulle plussaa tästä kierrosta!
mä näin tosi häiritsevää unta, olin joutunut johonkin ihmemökille jossa pidettiin sellaiset murhajuhlat, et oli randomporukka koossa ja pidettiin erilaisia teemapäiviä ja vaikka siinä mun unen aikana ei tapettu onneks ketään ni selvästi se oli tarkoitus et porukkaa niitataan siellä. joku niistä muista osallistujista oli vienyt mun kaikki kortit enkä mä sit voinut lähteä pois. mut sit tuli sellainen kesäjuhlapäivä ja tuli kunnon paniikki et pakko päästä pois täältä ni sit suunnittelin paon ja lähdin karkuu ja mies tuli pelastaa mut. kamalia unia, sit heräsin tos viidelt ihan adrenaliineissani et onneks se oliunta, mut ylläri en saanut enää unta! mut mistä näitä tulee, en ees muista kosla viimeks nähny mitään inta ja sit tollamen ihan hullu
. oisko jotkut sekohormonit
.
tuota ryhmää kannattaa miettiä senkin mukaan onko miten kärsimätön, mulla kun esikoinenn loppukuusta nk oli tosi outoa kun joillain oli vauvat jo 1,5kk siin vaihees kun meidän vasta syntyi, ja tpki ehk 80% vauvoista oli jo syntynyt. en olia ehkä halunnutkaan olla ekojen synnyttäjien joukossa
. mut lähtökohtaisesti suosityelen siihen neuvolan LAn mukaan. ja ne laskee aina kuukautisista kuten viipulqinen sanoikin. ja minust sen heiton pitää tosiaan olla melkein 7vrk ennenku muuttavat LA. eikös se ollut sillai et 1% vauvoista syntyy laskettuna päivänä, joten aika hakuammuntaahan se on joka tapauksessa