Tääl alkaa itselläkin olla jännät päivät! Kp 27/28-30
Onks sulla aina testi havainnu oviksen? Mä en tiiä niistä testeistä mitään, ku en ole koskaan kokeillut.Negaa negaa o-testi. Kyllä sen nyt pitäs jo tulla jos on tullakseen. Kp 16/28. Tai sit tulee pitkä kierto.
Mulla on ihan samat fiilikset. Pc:n testiin tuli jo tiistaina semmonen haaleen haalee viiva jossa selvästi väriä. Sen jälkeen kaikki negaa. Nyt sitten koko ajan mietin miks millon mihinki koskee. Onks nä nyt menkkaoireet vai jotain muuta. No maanantaina viimestään pitäs menkkojen tulla jos kierto jatkuu säännöllisenä. Eka pilleritön kierto siis menossa.Ihan tyhmää tää menkkojen venailu. Koko aika yrittää tunnustella, mitä mahassa tuntuu..... onks tää menkkakipuu vai jotain muuta kipuilua. Mikä toi nipistys oli. Nyt polttelee nivuseen. Kauhee viilto. Paineen tunne vatsassa. Pissattaa taas. Mitä tää jatkuva nälkä on. Päätä särkee. Lämmöt vielki 37. Oho nyt tuli taas pieru... Miksi?? Miksi oi miksi..
Hajoo pää. Ha hah.
Mä oon kieroutuneesti ajatellut niin, että kaikki mitä tähän mennessä on hankkinut on säästöä sitten kun vauva joskus ilmoittaa tuostaanMustakin olisi niin ihana ostella ihan vaan vaikka vauvan vaatteita. Mutta jotenki sen ajattelee rahan menona vielä tässä kohtaa. Tulis se plussa niin saisi huoletta ostaa kaikkea ihanaa.. mulla olis kauhee pesänrakennusviettikin meneillään koko aika mut en kehtaa miehelle vielä ehottaa. Toki huoneen seinät vois maalata ja haluisin noi melkein koko seinän kaapit purkaa pois. Pitäis varmaa sitte laittaa uusi laminaatti. Vaatteita varten haluaisin ihan vaan pari isoa lipastoa. Noi isot kaapit tuntuu kamalan tilaa vieviltä, kun huonekkaan ei ole järin iso. Eikä lasten vaatteet tarvi noin syviä kaappeja ja kun puolet kaapeista vielä hengarikaappeja... olisi kyllä kaikkea mitä haluaisi tehdä.