Toiveena vauva 2017-2018

Heippa!

Täälläkin vauvakuume ollut päällä jo jonkin aikaa, ja viime kesänä sitten sovittiin miehen kanssa, että jos vuoden vaihteessa vielä ollaan samaa mieltä niin aletaan sitä esikoista yrittämään. Ja mehän oltiin :)

Ollaan siis noin kolme ja puoli vuotta seurusteltu, josta kaksi vuotta asuttu yhdessä. Viimeinen puoli vuotta täällä Espanjassa vaihto-opiskeluiden merkeissä, Suomeen palataan kolmen viikon päästä. Hiukan huolettaa se, että ollaan molemmat vielä opsikelijoita, tosin suht loppuvaiheessa opintoja. Ajateltiin kuintekin, ettei sitä täydellistä hetkeä lapsen hankkimisille tule koskaan, joten miksei nyt , kun molemmat sitä kerran halutaan. Ja meiltä löytyy ihana tukiverkko ympäriltä onneksi :) Onko täällä ryhmässä ketään muita opiskelijoita?

Myös yksi huolenaiheeni on se, että kärsin vulvodyniasta.Tämä voi koitua ongelmaksi, jos jodutaan kamalan pitkään yrittämään, että miten "paikat" sen kestää. Toinen asia, mikä jännittää on itse synnytys. Vulvodyniasta kun ei kamalasti vielä tietoa ole saatavisssa, mutta ainakin googlaamalla löytyvän tiedon mukaan muut synnytyskivut ovat sen verran kovat, ettei vulvodyniasta siinä tilanteessa joutuisi kärsimään, täytyy siis kai vain toivoa että näin on.

Ihanaa on, että molemmat halutaan tätä lasta todella paljon! Mies kyllä vähän koittaa mua toppuutella, etten tässä vaiheessa innostu liikaa vauvanvaatteita jo ostamaan :D Nyt siis kp 13 eli omien laskujen mukaan ovis olisi ihan näinä päivinä! Täytyy kyllä ostaa niitä ovistikkuja heti kun Suomeen takasin kotiudutaan. Osaatteko neuvoa, tuleeko paljonkin halvemmaksi tilata ovis- ja raskaustestit netistä? Ja jos tulee, niin mistä kannattaisi tilata?

Vaikuttaa ihan huippuryhmältä tämä, ihana olla mukana! :)

Sophi4 (24) | kp 13/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee ja -tanjuska
Te
Heippa!

Täälläkin vauvakuume ollut päällä jo jonkin aikaa, ja viime kesänä sitten sovittiin miehen kanssa, että jos vuoden vaihteessa vielä ollaan samaa mieltä niin aletaan sitä esikoista yrittämään. Ja mehän oltiin :)

Ollaan siis noin kolme ja puoli vuotta seurusteltu, josta kaksi vuotta asuttu yhdessä. Viimeinen puoli vuotta täällä Espanjassa vaihto-opiskeluiden merkeissä, Suomeen palataan kolmen viikon päästä. Hiukan huolettaa se, että ollaan molemmat vielä opsikelijoita, tosin suht loppuvaiheessa opintoja. Ajateltiin kuintekin, ettei sitä täydellistä hetkeä lapsen hankkimisille tule koskaan, joten miksei nyt , kun molemmat sitä kerran halutaan. Ja meiltä löytyy ihana tukiverkko ympäriltä onneksi :) Onko täällä ryhmässä ketään muita opiskelijoita?

Myös yksi huolenaiheeni on se, että kärsin vulvodyniasta.Tämä voi koitua ongelmaksi, jos jodutaan kamalan pitkään yrittämään, että miten "paikat" sen kestää. Toinen asia, mikä jännittää on itse synnytys. Vulvodyniasta kun ei kamalasti vielä tietoa ole saatavisssa, mutta ainakin googlaamalla löytyvän tiedon mukaan muut synnytyskivut ovat sen verran kovat, ettei vulvodyniasta siinä tilanteessa joutuisi kärsimään, täytyy siis kai vain toivoa että näin on.

Ihanaa on, että molemmat halutaan tätä lasta todella paljon! Mies kyllä vähän koittaa mua toppuutella, etten tässä vaiheessa innostu liikaa vauvanvaatteita jo ostamaan :D Nyt siis kp 13 eli omien laskujen mukaan ovis olisi ihan näinä päivinä! Täytyy kyllä ostaa niitä ovistikkuja heti kun Suomeen takasin kotiudutaan. Osaatteko neuvoa, tuleeko paljonkin halvemmaksi tilata ovis- ja raskaustestit netistä? Ja jos tulee, niin mistä kannattaisi tilata?

Vaikuttaa ihan huippuryhmältä tämä, ihana olla mukana! :)

Sophi4 (24) | kp 13/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16
Tervetuloa mukaan :)
Itekin vasta liityin mukaan tällä viikolla mutta vaikuttaa olevan tosi kiva ja aktiivinen ryhmä!
https://www.kotitesti.fi tuolta ite tilailin ja oli halvempaa kuin kaupasta ostamani! :)
Tsemppiä ja plussatuulia sulle ja miehellesi ♡♡
 
  • Tykkää
Reactions: Sophi4
http://aijaa.com/zLVhAI

Apua. Toisessa ketjussa jo näitä pohdin, että kuinkahan meillä... Ovistesti hieman haaleampi kuin eilinen (oli aika lailla tasavahva testiviivan kanssa) ja rtesti näyttää omaan silmään hyvin haaleaa viivaa! Kuvasta näkyy tai ei näy, oma silmä kotona tiiraili aika lailla jotain väriä havaitsi. Toissapäivänä rtesti ollut ihan puhdas nega. Nyt siis olisi kp34/30-32. Digiä lähdössä ostelemaan :whistle:
 
Moonmoth, onnea!!

Tervetuloa uusille, Sophi4 ainakin ja tais olla vielä joku muukin.
ON: 23/28 veemäiset pms-oireet. Mahan juilimista, närästystä, kiihtymistä 0-100 sekunnin sadasosissa :( Uutena verensokerin lasku kuntosalikäyntien yhteydessä. Tai sitten syömiset on munillaan.
Viime yönä näin unta, että mulla oli ihan hillitön niska, trapezius oli kasvanu kun kunnon bodarille konsanaan :LOL: melkein kuin olis pistetty cyntholia sinne... hohhoh. Muistin sen salilla ihan yhtäkkiä ja olin kerta kaikkiaan revetä nauruun :D

Ulkona aivan ihana ilma, kirpeä pakkanen ja aurinko paistaa, aijai... pitäiskö sitä lähteä katsomaan oven toiselle puolelle? :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille
 
cherrytomato varovaisesti onnea, kuulostaa lupaavalle!

Täällä sitä mennään kp10/24-26. Tikutellaan ja odottelen että joskos jotain viivaa rupeis pukkaamaan. olen myös nyt greippimehua litkinyt pari päivää, ja en tiedä johtuuko siitä vai mistä niin eilen oli ihan järkyt ilmavaivat ja maha inhan tuntuinen:censored:. Huh..
onko kellään muilla maha reagoinnut greippimehuun?

Anu84
Kirjoittelen kolme vuotta sitten tosi kivassa kuumeiluryhmässä "pikkukakkosen kuumeilijat, vol 26-28.", juolahti sitten että etsimpä kyseisen ketjun ja katson mitä on tullut kirjoiteltua:D. Voi että olikin hauskaa selata ketjua läpi, siellä oli monta aktiivista kirjoittajaa ja tsempattiin kanssa kovasti toisiamme. Meilläkin tärppäsi vasta yk 10, että kirjoitella ehti. sieltä löysin myös sinut Anu84, tuntuikin nimimerkki tutulta:). Olet ehtinyt tässä välissä näköjään jo yhden lisääkin pyöräyttää:LOL:. itsehän olin ihan varma että meille kaksi lasta riittää hyvin, tosin kun tämä toinen saatiin maailmaan niin se tunne hävisi kyllä sitten heti:ROFLMAO:.

Meaminnis kp 10/24-26.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Plussatuulia odottavat:


-tanjuska (21) | kp 16/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

inasofia (26) | kp 11/29-30 | 2.lapsi

Darni73 | kp 13/25 | 4.lapsi | ya -12

taaperotx5 (33) | kp ?/32-46 | 6.lapsi

susanmaaria | kp 15/23-26 | 3.lapsi | yk 7

mama? (24) | kp 1/28-30 | 1.lapsi | ya -13

Nonsk | kp 35/34 | 1. lapsi | yk 4

Vuorikristalli | kp 23/27-28 | 6.lapsi | yk 6

kunnon kinttaat (30) | kp 28/28 | 2.lapsi | ya-15

Selkkis (36) | kp 13/30 | 3.lapsi | yk 2

Juliet86 (29) | kp 8/26-28 | 2.lapsi | yk 3

Chuislean (22) | kp 23/38 | 1.lapsi | ya-14

Mandee (22) | kp 22/28-31 | 1. lapsi | ya 11/-15

_garnet_ (24) | kp 24/27-30 | 1. lapsi

mirajalapset | kp 18/28 | 4. lapsi | ya 12/-15

Mintzuli (32) | kp 18/26-30 | 2. lapsi | yk 3

jenna91 (24) | kp 14/33 | 3. lapsi | yk 3

haaveet-89 | kp 85/28 | ya -15

Pjawla (25) | kp 25/28 | 1.lapsi | ya -15

Unelmia2016 (32) | kp 15/28 | 2. lapsi | yk 4

Autumnn | kp 5/27 | 1. lapsi | yk 9

jenetsu (27) | kp 5/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

MeaMinnis (37) | kp 10/24-26 | 3. lapsi | ya 6/15 (km 9/15)

kairan (29) | kp 29/28 | 5. lapsi | yk 1

Illuminated (26) | kp 12/29-31 | 1. lapsi | yk 3

anu84 (32) | kp ?/? | 4. lapsi | ya 1/-16

Kotikiss@ (30) | kp 14/28 | 4. lapsi | ya 10/-15

Minmar83 (32) | kp ?/? | ya 3/-15

elokuuvauva09 (29) | kp ?/? | 2. lapsi | yk 1

aprikoosi85 (30) | kp 87/? | 3. lapsi | ya 1/-16

Sophi4 (24) | kp 13/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16


Spukka (23) | kp 18/23-55+ | 1. lapsi | ya 4/-14


Hetken vielä taustalla kuumeilevat:

s4nnn (30) | 2. lapsi | ya 2/-16
Helmi1234 (39) | 2. lapsi | ya 4/-16
diadora (28) | 2. lapsi | ya 4/-16



Plussanneet: :love:


♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 16.11.2015 Nessu87 (28) | 2.lapsi | ya 6/-15
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15

03.01.2016 Moon Moth | 1. lapsi | yk 2
10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2



Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!


Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnittelut plussasta cherrytomato! :love: Siirrän sinut plussanneisiin jos kerrot vähän lisäinfoa; monesko lapsi teillä ja kauanko meni ennen kuin tärppäsi :) Tuossa on myös linkki tuonne meidän jatkoryhmään, onnea odotukseen! :)

MeaMinnis minä kokeilin greippimehua parin kierron ajan, tai siis söin ihan greippejä siltäänsä (1per päivä) kierron alusta ovikseen asti. Minulle se ei sopinut, aiheutti todella kovat menkkakivut (mitä minulla ei yleensä ole) ja koko kierron ajan päivittäin oli menkkamaista vihlontaa. Lopetin greippien popsimisen ja kivut hävisi :)

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille ♥
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut cherrytomato! :)

Joko _garnet_ on testaillu? Vai meinasitko odotella vielä? Tänne ei ihmeempiä, aloin leipomaan ruisleipää taikinajuureen ja autoa kokeiltu laittaa käyntiin, heikolla tuloksella (n)

Menkat loppuivat ja ens viikolla alkaa oviksen tikuttelu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Mama?n kans samaa mieltä testeistä. Kyllä sen positiivisen liuskoilla näkee ihan hyvin.
Pahoittelut menkoista :( olikos teillä jotain hoito suunnitelmia tulevaksi?

IVF eli koeputkihedelmöitys. Ensi kuussa helsinkiin juttelemaan hoidosta ja kai siellä sitten saan reseptit hormopiikkeihin ja muihin. Alkaa taas stressata noi piikit. Viimeksi oli kamala itsensä psyykkaaminen, että uskalsin pistää neuloja itseeni. Mulle on siis kaksi kertaa tehty inseminaatio. Yritystä takana 2v5kk
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
IVF eli koeputkihedelmöitys. Ensi kuussa helsinkiin juttelemaan hoidosta ja kai siellä sitten saan reseptit hormopiikkeihin ja muihin. Alkaa taas stressata noi piikit. Viimeksi oli kamala itsensä psyykkaaminen, että uskalsin pistää neuloja itseeni. Mulle on siis kaksi kertaa tehty inseminaatio. Yritystä takana 2v5kk
Meillä nyt eka icsi ja siirto huomenna maanantaina. Ei saatu ku yks hedelmöittynyt aikaiseksi.
 
Uusi vuosi ja uudet kujeet.. Aattelin ilmottautua kuumeilemaan pitkästä aikaa. Oon tuolla lapsettomuuspuolella kirjoitellut enempi tuossa hetki sitten muttamutta... Toivo on nostanut päätään ja kovasti toivotaan että josko nyt olisi meidän vuoro.

23v. vaimo kuumeilee ensimmäistä lasta. Lapselle annettu lupa tulla 04/14, ei oo kuulunu. Lokakuussa aloitettu hedelmöityshoidot. Lapsettomuus minusta johtuvaa. Nyt toivotaan parasta eikä mietitä pahinta.

Toivon että tähän porukkaan mahtuu mukaan?

Spukka (23) - kp 18/23-55+ - 1. lapsi - ya 04/14
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet ja onnea plussanneet!

Täällä kierron päivä 14 eli huomenna laskurin mukaan olisi ovulaatio. Tilasin ne testitkin, mutta aikaisintaan keskiviikkona ovat postissa.
Otettiin varaslähtö miehen kanssa ja oltiin aktiivisia jo nyt viikonloppuna. Muistan edellisestä projektista, että ovulaatio heitti aina pari päivää siitä laskennallisesta (en enää muistanut kumpaanko suuntaan).
Nyt vaan ne ovulaatiota enteilevät tuntemukset (jos niitä minulla yleensä onkaan) on tuolla vasemmalla puolella; olisiko toiveajattelua kuitenkin...

Nyt vaan tsempattava itsensä niin, että pää pysyy kylmänä ja syli kuumana tämän viikon. :) Sit saa alkaa jännittämään...
 

Yhteistyössä