Toiveena vauva 2017-2018

Onneksi olkoon Tiituu!
Mä varmaan seurailisin eka liuskoilla vahvistuuko kun tulee halvemmaksi. Tai siis eihän siinä mitään tietenkään varsinaisesti tartte seurata, ja jos tekee digin reilun viikon päästä niin pitäis näkyä se 2-3. Mut en varmaan malttais :)

Mä oon muuten silloin joskus ilmoittanut kiertopäivät väärin, nyt oikeesti kp 34/?
Eipä silti että tolla ois mitään muuta väliä kuin mun oman henkilökohtaisen ennätyksen tavoittelu :LOL: joten ei kiirettä korjata...

Täällä ei tapahdu mitään eli eiköhän olleet kuvittelua ne ovisoireet. No, sitähän ei koskaan tiedä vaikka ois ollut huomaamatta myöhemminkin.

Tosta itsensä tuntemisesta - mulla ei oo niin mitään kiertotuntemusta ja syynä se että oon lähes koko aikuisikäni ollut jollain hormoneilla tai raskaana. Kun kierto on palautunut, oon tullut raskaaksi aika lailla heti. Tosin se palautuminen kesti viimeksi puoli vuotta. Eli mitään normaalin kierron kokemusta ei oo mihin verrata. Jotkut osaa kyllä tosi hyvin seurata ja heti tietää mikä vaihe itsellä menossa, hienoa varmasti! Ehkä tässä vähitellen oppii.
Ja Lumille onnea oviksesta ja kestävää keltarauhasta (y)
 
Moikka!

En ole selannut ketjua enkä kirjoitellut ties millon viimeksi. Kaikki on ollut niin sekaisin. Kävin lääkärissä silloin syyskuun alussa enkä saanut teroluteja tai mitään muutakaan. Sisätutkimuksessa kaikki ok ja verikokeissa kävin mm. kilpirauhaset testaamassa. Kaikki arvot normaalit. Hetken jo toivoin että ehkäpä kaikki on sitten kunnossa.

No väärässä olin jälleen kerran. Tämä kierto on edelleen se sama kuin viimeksi kirjoittaessani. Elikkä Kp 67 on tällä hetkellä menossa mikä on 20 päivää pidempi kun pisin kierto tähän mennessä.

Muutenkin oon kyllä tosi ahdistunut ja esikoisen kanssa ongelmia. Ja tämä työttömyys ja parisuhdekin kärsii. Niin kyllä ahdistaa kun ei tiedä mikä kroppaa vaivaa... :cry:
 
Onnea tiituu!
Mun piti aamulla testata kp 27/dpo13, mut huomasin ettei mulla ole testejä :ROFLMAO:

Taidan jättää kokonaan testaamatta. Su iltana haen testin jos ei ala tiputtamaan. Ei mitään uskoa et raskaana oisin. Ei kyl ahista tai harmita. Tulee kun on tullakseen :)

Tsemppiä muille piinailijoille ja plussaonea!

Tsemppiä myös Aurorahhille, en osaa asiassa neuvoa, mutta toivon että kaikki muuttuu iloksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Onneksi olkoon Tiituu!
Mä varmaan seurailisin eka liuskoilla vahvistuuko kun tulee halvemmaksi. Tai siis eihän siinä mitään tietenkään varsinaisesti tartte seurata, ja jos tekee digin reilun viikon päästä niin pitäis näkyä se 2-3. Mut en varmaan malttais :)
Kiitos Sokeripala . Täytyy ehkä testailla liuskoilla että näkisi miten kehittyy. Viime raskaudessa en testannut liuskoilla vaan digillä suoraan ja ekan kerran vasta kun menkat viikon myöhässä. Luulen et mulla ehkä hormoonitasot nousee sieltä hitaimmasta päästä kun silloin sain ton 1-2 vkoa viikkoa myöhemmin kuin tällä kertaa.
 
Moikka!

En ole selannut ketjua enkä kirjoitellut ties millon viimeksi. Kaikki on ollut niin sekaisin. Kävin lääkärissä silloin syyskuun alussa enkä saanut teroluteja tai mitään muutakaan. Sisätutkimuksessa kaikki ok ja verikokeissa kävin mm. kilpirauhaset testaamassa. Kaikki arvot normaalit. Hetken jo toivoin että ehkäpä kaikki on sitten kunnossa.

No väärässä olin jälleen kerran. Tämä kierto on edelleen se sama kuin viimeksi kirjoittaessani. Elikkä Kp 67 on tällä hetkellä menossa mikä on 20 päivää pidempi kun pisin kierto tähän mennessä.

Muutenkin oon kyllä tosi ahdistunut ja esikoisen kanssa ongelmia. Ja tämä työttömyys ja parisuhdekin kärsii. Niin kyllä ahdistaa kun ei tiedä mikä kroppaa vaivaa... :cry:
Onko sun munasarjat ultrattu? Soita lääkärille, kyllä noilla kiertopäivillä pitäs jo jatkotutkimuksiin päästä. Mulla aikoinaan kierrot lähti pidentymään ja lopulta menkat loppui kokonaan. Ultrassa näkyi pco ja kierto käynnistettiin teroluteilla ja clomit sain heti. Tiedän kuinka raskasta tuo on, koita jaksaa.
 
Onnea plussasta Tiituu ja uusille!

Sanoinkin vitsit mitä tietämystä,puoliksi oudoksuen ja puoliksi "kateellisena".oma mielipiteeni itsensä tuntemiseen. Itse en koe tarpeelliseksi selvittää jalkovälini muotoa kierron erivaiheissa...teen sen hieman erityylillä ajankohtaa tarkastelematta ;) mutta ok jos jollekkin hyvä näin itsensä tutkiskeluun.

Nautitaan viikonlopusta naiset!
 
Tuon tuntuman etsimisen voisin kyllä ottaa tähän oviksen etsimisen oheistuotteeksi. Sen normiolemuksen kuitenkin tiedän, siis tämän nenäolomuodon. Onko se "muhju vähän niinku puolimätä omena vai millanen?
Tavallaan. Sieltä ei pysty oikein erottamaan mitään "rakennetta", vain märkää pehmeää höttöä (juuri tuosta syystä en osaisi kyllä onko se auki vai kiinni, kai sen auki pitäisi tuohon aikaan olla :p ) Ei pysty kyllä mitenkään olemaan huomaamatta eroa tuohon normiolemukseen (y)

Yleisesti aiheesta niin ei tosiaan ole salatiedettä tämä, mutta tokikaan kaikki eivät tykkää itseään ronkkia ja se on ok. Sote-alan opiskelijana kaikki ihmisen fysiologia ja anatomia on sydäntä lähellä joten koen luonnollisesti tarvetta tuntea oma kroppani mahdollisimman hyvin :LOL:
 
Ääh, tää on yks niitä päiviä kun kaikki on sieltä ja syvältä.. :poop:
Olin aivan päättäny, että tää on mun kuukausi ja saan haluamani työn ja tuun raskaaksi jne jne. Ei oo perkele! :mad:

Olin jotenkin aivan varma, että nyt on tärpänny mut näin kp 24 (dpo10) on hyvä alottaa kevyellä verenvuodolla. Eka pyyhittäessä ihan kirkasta verta ja sit vielä pikkusen rusehtavaa siteeseen asti, eli aikalailla meni usko tähän kiertoon. Pc anto jotain hailuraa mut veikkaan viivanpaikkaa, eikös ne niitä herkästi antele?

Enkä saanu ees sitä työtä, tänään elämä on ihan kakkaa :poop::cry:
Mut eiköhän tässä päivän masistelun jälkeen herää taas se sisällä uinuva Justiina ja päätä, että leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :LOL:

Anteeksi omanapaisuus!

Onnea Tiituulle! Ja piinailijoille tsemppiä ja pitkää pinnaa! :)
 
Vähän Outo tilanne omalla kohdalla:
Täällä oli muutama jotka aloitti/ jo käytti Royal Geleetä. Itse olen nyt viikon käyttänyt, alotin oikeastaan aika tasan tämän kierron kp1:nä. Menkat tuli ja kestivät sen normiaikansa (3-4pv.) mutta päälle jäi sellanen pyyhittäessä tuleva ruskeavuoto. Sitä tulee todella minimaalisesti enkä edes välttämättä huomais sitä ellen olisi niin tarkkaileva. Tätä ei ennen ollut, (lopetin pillerit 5kk sitten), mietin että johtuukohan nyt näistä Royal Gelee-pillereistä. :unsure:(n)
Onko kukaan kuullut tai olisi jollain ollut vastaavaa..?
Mietin vaan että onkohan vaan vanhaa verta jota vielä valuu pois pelkästään... :confused:
Siis mulla on myös tullut sama juttu gelee royalen aloittamisen jälkeen! o_O
 
Ollu kyllä niin outo ja sekava kierto, että voin kerrankin ihan onnellisena todeta että mulle saa päivittää kp1. Tässä kierrossa sitte kaikki keinot käyttöön, jääkaapissa on jo kaks tölkkiä greippimehua ja tilasin geleetäkin lisää! En malta odottaa että pääsee taas vauvantekohommiin :love:
 
Tänään dpo ehkä jotain 12, aamulla testattu herkällä puhdas nega. Pari päivää vielä uuteen kiertoon. Tekis mieli käydä ostamassa parempia testejä, eikä noita jotka näyttävät vaan yhtä viivaa! :ROFLMAO:
Mä oon kanssa kovasti näitä kaivannut. :ROFLMAO:

Vaikka totta puhuen boikotoin hetken niitä ovistestejä jotka ei ikinä näyttäneet mitään - eihän se nyt VOINUT olla mikään ovuloimaton kierto vaan testeissä oli PAKKO olla vikaa. Tai ainakin siinä erässä, oon meinaa nyt ostanut kuitenkin niitä samoja ja saanut ovisplussan :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Reirei85
Kiitos onnitteluista! Vasta toista päivää menkat myöhässä, dpo:sta ei oikein tarkkaa tietoa. Viiva liuskatestissä onneksi vahvistunut, vaikka ei kovin vahva ole vieläkään, mutta näkyy nyt ainakin selvästi. Kuvaa en osannut lisätä testikuvia himoitsevien iloksi
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
Tekeekö kukaan huvikseen raskauslaskuria vai olenko ainoa hölmö? en vaan ymmärrä että ovulaatiosta on reilu viikko eli kiinnittymisen aikaa vasta olisi, mutta jos kierron laittaa sen mukaan että ovulaatio olisi ollut silloin kun testi näytti niin raskaus pitäisi jo olla testinäkyvä (4vkoa)..en sitten tiedä jos ei ovistesteihin voikaan luottaa koska meillä toiminta on nyt jo jonkin aikaa keskittynyt vain ovis päivään, yritys näkyy kovana stressinä ja alan epäillä pitäisikö koko touhu lopettaa. Muutenkin tuntuu tekevän hulluksi tämä homma.
Tosin clomit käytössä vasta ekaa kiertoa joten olisi ikävä jättää käyttämättä tai sitten niistä ei edes ole apua.
Tämä nyt tälläistä vuodatusta.. :(
 
Mä oon kanssa kovasti näitä kaivannut. :ROFLMAO:

Vaikka totta puhuen boikotoin hetken niitä ovistestejä jotka ei ikinä näyttäneet mitään - eihän se nyt VOINUT olla mikään ovuloimaton kierto vaan testeissä oli PAKKO olla vikaa. Tai ainakin siinä erässä, oon meinaa nyt ostanut kuitenkin niitä samoja ja saanut ovisplussan :LOL:
Ehdottomasti testien vika! On se kumma, kun ne ei osaa kunnollisia testejä tehdä! :cautious::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
Hei mä tuun mukaan testireklamaatioon!
Taas on kuluttajaa viety kuin pässiä narussa :mad: Mullakin varmaan 10 testiä palanut yk1 aikana ja kaikki viallisia!

Ja yllätys! Täällä kp 1/34 yk 2!
Olin ihan ihmeissäni kun menkat alkoivat jo nyt, olin varautunut johonkin 50 + kiertoon aluksi. Mut hyvä näin. Ja kuka tietää jos tässä ois jotain oviksen yritystäkin ollut.
Huomenna ostan pinon Pregcheckin ovistestejä jotta voin taas muutaman päivän päästä aloittaa testailun :LOL:

Aurorahh , oliko sulla jo pitempään ollut tuollaisia kiertoja vai onko hormonaalinen ehkäisy just jätetty? Jos pitempään niin kyllä pitäis mun mielestä jo saada gynelle lähete. Hormoneista toipuessa joku puoli vuotta kai ainakin kannattaa odottaa mut muuten pco aika mahdollinen ja siihenhän on hyviä hoitoja joten kannattaa yrittää sitkeästi lähetettä!
 
Tiituu onnea ja mukavaa odotusta!

Auroorahh ompa kurja tilanne, samaa sanon ku sokeripala , eli jos on pidempään ollu jo tuollasta niin kyllä sun kuuluis saada apua pitkiin kiertoihin :(

Täälläpä se kuukauden masentavin päivä eli kp 1. Teroilla hyvin tasaantunu sinne 28 päivään kierto. Onneks alko heti aamusta nii ei tarvi koko päivää jännätä.

Mukavaa viikonloppua <3
 
Tekeekö kukaan huvikseen raskauslaskuria vai olenko ainoa hölmö? en vaan ymmärrä että ovulaatiosta on reilu viikko eli kiinnittymisen aikaa vasta olisi, mutta jos kierron laittaa sen mukaan että ovulaatio olisi ollut silloin kun testi näytti niin raskaus pitäisi jo olla testinäkyvä (4vkoa)..en sitten tiedä jos ei ovistesteihin voikaan luottaa koska meillä toiminta on nyt jo jonkin aikaa keskittynyt vain ovis päivään, yritys näkyy kovana stressinä ja alan epäillä pitäisikö koko touhu lopettaa. Muutenkin tuntuu tekevän hulluksi tämä homma.
Tosin clomit käytössä vasta ekaa kiertoa joten olisi ikävä jättää käyttämättä tai sitten niistä ei edes ole apua.
Tämä nyt tälläistä vuodatusta.. :(
Raskausviikot tarkottaa vaan montako viikkoa edellisten menkkojen alkamisesta on 28 päivän kierron mukaan. Ovis tulee eri ihmisillä niin eri aikaan että raskausviikoista ei voi oikeen päätellä, millon testissä pitäis näkyä jotain ja millon ei. Raskaus voi näkyä testissä aikasintaan noin puoltoista viikkoa ovulaation jälkeen, riippumatta siitä mikä rv sillon on.
 

Yhteistyössä