Oon kans miettinyt että ottaisin kaikki vippaskonstit pikkuhiljaa käyttöön. Viime yönä aukes hanat ihan kunnolla ja tunnin ajan itkin ja huusin kivusta ennen särkylääkkeen tehoa, näköjään letrot vetää menkkakivut ihan uuteen potenssiin.. Mitenhän se gyne ajatteli että pärjään tupla-annoksella :S
Huomenna jatkuu letroilut ja pitkin hampain tuplaan annoksen ja katsellaan pimahtaako vintti
Royal geleet tilattu, ihan lifestä tulee jotta saan nopeasti - seuraavan satsin tilaan kyllä vahvempia iherbistä. Mieskin lupasi niitä alkaa syömään.
Oon miettinyt josko vähentäisin kahvin max 2-3 kuppiin päivässä, muut kofeiinit nollaan, alko nollaan (nytkin olen ottanut ihan minimaalisesti 1-2 annosta joskus) vaikka mieliala kehottaa vetämään perseet. Greippimehua en taida tähän kiertoon jaksaa käydä hakemassa, niitä saa täältä vain yhdestä kaupasta joka on keskustassa. Meillä mies meinasi ensin lopettaa tupakoinnin, mutta lopetusyritys tyssäsi mutta kuulema nytten taas polttelee paljon vähemmän ovikseen saakka. Harmittaa vähän kun hän ei oikein sisäistä miksi minä pyydän häntä vähentämään polttamista/alkoa "kun muutkin onnistuu hyvin vaikka räkäkännissä", joo..
Kyllä tää taas vaan laittaa miettimään mikä järki tässäkin on. Ja entistä enempi kauhistuttaa se peikko mielen perukoilla jos nämä lääkkeet ei riitäkkään avuksi vaan täytyy lähteä "järeämpiin" hoitoihin.. Ne on meille sijainnin/töiden/aikataulujen puolesta jo hankalia ja oon henkisesti tosi loppu tilanteeseen jo nykyiselläänkin
Kumpa pääsis vaan juttelemaan tunniksi tai pariksi jonkun asiantuntijan kanssa.