toista lasta suunnittelevat tai odottavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cccc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cccc

Vieras
tuli tuosta jessica albasta mieleen että toivotteko lapsen olevan samaa sukupuolta kun esikoinen vai eri? vai onko kenties niin että ihan sama..joillakin tuntuu olevan se käsitys ettei miehille kelpaisi tytöt vaan poika on pakko saada..tai sit äiti haluaa välttämättä oman "prinsessa nuken":D

Meillä mies haluaisi kovasti pikku prinsessan, itse halusin ensimmäisestä lapsesta pojan. Ja poika nyt 1v. Toisen kohdalla itselleni ei ollut mitään väliä, kunhan tulee jompi kumpi. Ultran mukaan toinenkin on poika.
Mies on tietysti onnellinen pojistaan mutta haluaisi vielä sen tytönkin, joten hän jo nyt yrittää suostutella minua kolmanteen lapseen.

ja hyvähän se on miesten sanoa et yritetään vielä tyttöä/poikaa kun ne ei itse joudu synnyttämään:D mä itse toivoin esikoisesta tyttöä ja mies poikaa..nyt se on siinä ja tässä..pojalle olis valmiina kaikkea mutta olis tyttökin kiva..

meillä tyttö ja poika, ihan sama oli mulle kumpi sieltä tulee. Rahallisesti on isompi säästö, kun olisi olleet molemmat samaa sukupuolta. Mutta tähän on hyvä lopettaa, kun on molempia, näkeepähän kummankin sukupuolen metkut.