Toista lasta ei taida tulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yhden äiti

Vieras
Hei!

Onko täällä ketään, joka toivoisi toista lasta, mutta jostakin syystä ei kuulu. Minulla on tytär, josta olen äärettömän onnellinen. Tottakai tämä on suuri valtava lahja saada lapsi,eikä hänkään tullut tuosta vaan kun toivottiin. =)

Aurinkoista kesää kaikille! :D

Hei älähän menetä toivoasi! Meillä erittäin hyvä esimerkki täällä toivottomasta tapauksesta... Poika syntyi -91 hormoonihoitojen avulla. Hoitoja saatiin 5 vuotta ennenkuin tärppäsi! Nyt Joulukuussa syntyi sitten vihdoin toinen poika aivan luomusti! Siis melkein 15 vuoden työn tuloksena!!! Emme todellakaan osanneet enää edes toivoa lasta. Nyt meillä sitten kaikkien yhteinen lemmikki täällä paijattavana. Tsemppiä!!!

Minä kanssa toivon toista lasta. Onni sai alkunsa kuuden vuoden jälkeen hoidoilla ja toista on nyt "yritetty" 1.5v. Hoitoihin ei enää mennä ja mulla alkaa ikä tulla vastaan. Olen joka päivä onnellinen siitä, että yksi saatiin. Voi kun kaikki saisivat.

Täälä kanssa toista toivotaan. Eka sai hoitojen jälkeen alkunsa 8 vuotta sitten ja toista on yritetty tosissaan. ei tärppää ja ikä alkaa tulla vastaan. Tuntuu tosi kovalta ja henkisesti olen tällä hetkellä ihan down. Olen kyllä tosi iloinen tästä yhdestäkin, mutta jotain puuttuu...

Meillä on kans iui hoidon avulla saatu kohta 3v tytär. Nyt haluttais saada vielä toinen. Tuntuu kauhean ristiriitaiselta kun pitäis olla kiitollinen ku on saatu edes yksi mutta ku tuntuu että vielä jotain puuttuu.
Olemmekin nyt ivf hoidossa ja kaksi passia on takana ja vielä ois 4 alkiota pakkasessa, jospa siitä vielä tärppäis.

Me ollaan kanssa toivottu toista jo yli vuosi. Esikoinen täyttää 2-v heinäkuussa ja hänet aikaansaimme hormonihoitojen (clomifen) avustuksella. Nyt olen syönyt 5 kk clomeja ja viime kuussa tehtiin hssg, jossa todettiin kaiken olevan ok. Ainoana vaivana on pco, elikkä munasoluja ei vaan irtoa. Nyt vaiva on näköjään vielä ärhäkämpi kuin viimeksi. Tämä kevät onkin ollut odella masentava. Laitoin vauvan turvakaukalonkin myyntiin... Syksyllä olisi tarkoitus aloittaa piikityshoidot. Vähän on kyllä pessimistinen olo niittenkin suhteen. :( Täytyy vaan koittaa yrittää nauttia tuosta esikoisesta ja toivoa, että ei hemmottele sitä pilalle tai peitä pumpulilla (välillä tekisi kyllä mieli... on se semmoinen rasavilli. :D :heart: ).

Meillä on sikäli erilainen tilanne muihin kirjoittajiin nähden että meille ensimmäinen tuli aikas nopeasti ( alle vuoden yrittäminen), mutta nyt ei ole toista lasta kuulunut yli 2 vuoteen. Toivoisimme kans kovasti lisää lapsia.

Yhteistyössä