Toista kertaa naimisissa alle 25-vuotiaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
ei täs mitään sairasta oo. ihan normi parisuhde meillä on. ja lapsilla on oikein hyvä olla.

Aijaa :| . Kertomiesi juttujen perusteella mulla on ihan erilainen mielikuva. Mutta sitähän se nimenomaan on: mielikuva, ei totuus arjesta jota elätte :)

oli meillä ongelmia mutta kenellä niitä nyt ei oo. meillä on kaikki paremmin kuin hyvin. :heart:

Aika nopeasti vakavasta masennuksesta,itsemurhayrityksistä onneen mutta hyvä jos se pysyy.

pakko sitä on joskus mennä eteenpäin..eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
ei täs mitään sairasta oo. ihan normi parisuhde meillä on. ja lapsilla on oikein hyvä olla.

Aijaa :| . Kertomiesi juttujen perusteella mulla on ihan erilainen mielikuva. Mutta sitähän se nimenomaan on: mielikuva, ei totuus arjesta jota elätte :)

oli meillä ongelmia mutta kenellä niitä nyt ei oo. meillä on kaikki paremmin kuin hyvin. :heart:

Aika nopeasti vakavasta masennuksesta,itsemurhayrityksistä onneen mutta hyvä jos se pysyy.

pakko sitä on joskus mennä eteenpäin..eikö?

Niin onkin ja toivotan kaikkea hyvää sinulle,pahoittelen että loukkasin.

Valitettavasti on sanottava että täällä lukemien juttujen perusteella helloshitty ei ole kovin onnellinen. Mies ei hyväksy tulevaa lasta jne. Mutta jokainen kokee normaalin eritavalla.

Joskus miehellä kestää vähän aikaa hyväksyä ajatus uudesta vauvasta, etenkin kun raskaus on yllätys. Kokemusta on! Mutta jos ajattelen omaa miestäni ja kuopustamme, niin enempää ei isä voisi poikaansa rakastaa, eikä isän & pojan suhde voisi läheisempi olla, vaikka mies ei hyppinytkään riemusta kun testitikkuun piirtyi kaksi viivaa.

Täällä tulee ehkä helpommin purettua niitä negatiivisia asioita, ja onnelliset asiat pitää taas itsellään, palstalla kun lynkataan jos hehkuttaa onneaan...Siksi asioista muodostuu tietynlainen, yksipuolinen mielikuva, joka ei kerro totuutta kenenkään elämästä. Sitä mä oon yrittänyt itselleni muistuttaa: vaikka moni kertoo täällä asioistaan, niin ei niiden perusteella kuitenkaan voi muodostaa realistista kokonaiskuvaa kenenkään elämästä (tai hyvin harvojen elämästä ainakaan voi).

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Sellaisia että ei taida olla kovinkaan tarkka tavarastaan... tai no. En tiedä, mutta ihmetyttäisi kyllä.

No eihän tuossa ole välttämättä kuin muutama pano. Itse olit varmaan tuohon ikään jyystänyt jo paljon enemmän vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Sellaisia että ei taida olla kovinkaan tarkka tavarastaan... tai no. En tiedä, mutta ihmetyttäisi kyllä.

No eihän tuossa ole välttämättä kuin muutama pano. Itse olit varmaan tuohon ikään jyystänyt jo paljon enemmän vai mitä?

Mäpä en panojeni määrää täällä julkista :D

Ap kysyi mielikuvaa ja mähän kerroin. Miksi mennä naimisiin heti? Mun mielestä se on tyhmää. Antaa kuvan, että nainen ei ole kovin... harkitsevainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Mäpä en panojeni määrää täällä julkista :D

Ap kysyi mielikuvaa ja mähän kerroin. Miksi mennä naimisiin heti? Mun mielestä se on tyhmää. Antaa kuvan, että nainen ei ole kovin... harkitsevainen.

omasta puolestani voin sanoa ettei se naimisiin mikään maailmaa mullistava juttuu oo mulle siis. :whistle: eli ei mikään once in a lifetime juttu.

Pitäskö yksinhuoltajan jolla lapsi, olla sitten parisuhteettomassa suhteessa ja olla saamatta lapsia loppu elämän ,vaikka löytäskin rakastamansa kumppanin?eikö lapsenkin henkiselle kasvulle ja kehitykselle parempi vakaat ihmis suhteet kuin et vanhempi sinkkuna satunnaisia suhteita harrastas...ja tuo nyt ei tarkottanu et ei sinnkkuna sais olla tai et tuomitsisin satunnaiset suhteet ....

Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
Pitäskö yksinhuoltajan jolla lapsi, olla sitten parisuhteettomassa suhteessa ja olla saamatta lapsia loppu elämän ,vaikka löytäskin rakastamansa kumppanin?eikö lapsenkin henkiselle kasvulle ja kehitykselle parempi vakaat ihmis suhteet kuin et vanhempi sinkkuna satunnaisia suhteita harrastas...ja tuo nyt ei tarkottanu et ei sinnkkuna sais olla tai et tuomitsisin satunnaiset suhteet ....

tätä minäkin mietin. :whistle:
ex:n kaa olin yhdessä 4v (tavattiin kun olin 15v) ja nykyisen kaa ollaan oltu yhessä nyt tasan 4v..eli järkikin sen sanoo ettei mulla oo hirveesti ollu aikaa jakaa tavaraa. :laugh: jos lasken tarkasti niin aika tasan vuos. :xmas:

Kai parisuhteessa voi elää, vaikkei joka kerta naimisiin pamauttaisikaan?

Tulee mieleen, että tämä on tätä nykyaikaa; naimisiin vaan samantien ja sitten kun ei enää olekaan kivaa, niin eikun erotaan.

Ihmetyttää ettei kukaan tunnu enää arvostavan kunnon parisuhdetta, jossa yhdessä toimitaan perheen parhaaksi. Täälläkin kun kaikkia näitä "mun mies on sika ja jätän sen" -aloituksia lukee, ei voi kun ihmetellä maailman menoa. Eikö pariskunnat enää tutustu toisiinsa ennen yhteenmuuttamista/naimisiin menoa? Sitten ihmetellään kun mies juo joka viikonloppu tai onkin väkivaltainen.

Kummallista...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tulee mieleen, että tämä on tätä nykyaikaa; naimisiin vaan samantien ja sitten kun ei enää olekaan kivaa, niin eikun erotaan.

Ihmetyttää ettei kukaan tunnu enää arvostavan kunnon parisuhdetta, jossa yhdessä toimitaan perheen parhaaksi. Täälläkin kun kaikkia näitä "mun mies on sika ja jätän sen" -aloituksia lukee, ei voi kun ihmetellä maailman menoa. Eikö pariskunnat enää tutustu toisiinsa ennen yhteenmuuttamista/naimisiin menoa? Sitten ihmetellään kun mies juo joka viikonloppu tai onkin väkivaltainen.

Kummallista...

mitä se samantien tarkottaa? :whistle:
ex:n kaa oltiin melkein 3v yhessä kun mentiin naimisiin ja nykyisen kaa 3.5v. onko se liian nopeeta? ja molempien kaa oli yhteisiä lapsia sillon jo.

Kummallista...

ex:n kaa oltiin melkein 3v yhessä kun mentiin naimisiin ja nykyisen kaa 3.5v. onko se liian nopeeta? ja molempien kaa oli yhteisiä lapsia sillon jo.

Ihan ok aika tutustua mutta lapsia ei pitäisi tehdä heti.

^kompaan vierasta! Toinen asia mikä itseä ihmetyttää on se, että onko se ehkäisy nyt niin vaikea asia hoitaa, ennemmän toivottuja ja harkittuja lapsia kuin vahinkoja..

Samantien=heti.

Elikkäs nämä puoli vuotta seurustelleet jotka paukkaa naimisiin ja sitten puolen vuoden päästä eroaa. Sama juttu lasten hankinnan kanssa, kolmen kk seurustelun jälkeen raskaaksi vaikkei edes miestä tunneta.

Enhän mä kenellekään henk.koht. tuota edellistä kommenttia laittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
niin ja ite menin ekan kerran naimisiin kun olin 18v, erosin vuos sen jälkeen. 2 lasta ekan aviomiehen kaa. uuden miehen kaa saimme ekan lapsen kesäkuussa 2006. menimme naimisiin kesällä 2008. nyt oon 24v ja ootan neljättä. hui kauheeta! :o :laugh:

Susta se on roskasakki tavalla romanttista ja huikeaa kun voi kohahduttaa. Mutta lapsia varmasti hävettää myöhemmin tollanen touhu. Ja olethan itse kertonut miten sairas teidän suhtenne on joten turha.

Minun 15v tyttöni on kommentoinut näin....äiti on fiksu kun haluaa lapsilleen mahdollisimman hyvät geenit...huomasi nopeasti et mies nro.1 ei ollut hyvä niin vaihtoi nro2. joka sekin oli huono....nro.3 sitten olikin jo niin hyvä, että kannatti ihan ottaa sama sukunimikin....
Ei tämän ajan nuoret ajattele samoin kuin me vanhemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
^kompaan vierasta! Toinen asia mikä itseä ihmetyttää on se, että onko se ehkäisy nyt niin vaikea asia hoitaa, ennemmän toivottuja ja harkittuja lapsia kuin vahinkoja..

et pikkasen meni asian vierestä. ;)

Kummallista...

Mäkään en ymmärrä sitä, että joku ajattelee avioliiton olevan jotain muuta kuin elinikäinen juttu. Joo, pääseehän siitä irti jos homma ei toimikaan, mutta mulle itselleni ainakin naimisiinmeno ON kerran elämässä- juttu. En osaa kuvitella, että avioituisin useamman kerran muutaman vuoden aikana, tai että hakisin eroa jo parin kk:n jälkeen. Seurustella voi ilman sormuksiakin, ja avoliittokin on ihan jees (tosin en siihenkään lähtisi ihan heppoisin perustein), mutta avioliiton mä otan vakavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja +:

Minun kohdallani ei nuo ehkäisyt toimi....silloin ne on vahinkoja ja kaksi vahinkoa sitten on saatu loppuun asti, yksi vahinko nyt yritetään saada myös tässä loppuun.

no huh...luulis et pääasja olis et kaikki osapuolet ois onnellisia..ja lapsilla turvallinen ja taspainonen ympäristö kasvaa..? Entä sitten perheet jotka sinnittelee "lasten takia..ni kuka sillon takaa ja turvaa lapsen ja tasapainosen kasvun henkisellä tasolla ..vai eikö lapset vaistoa että vanhemmat "väkisin "suhdetta ylläpitävät jopa vuosikausia?....ja mitä eroa loppujen lopuxsi on avoliitolla ja naimisissa olemisella kun vuosista puhutaan samakaton alla ja arjesta..kärsiikö lapset jotenkin vähemmän ku vanhempien ei ole avioliittoon "siunattu"...ja avoliitossa olevien lapset vähemmän ..jaah.......

no huh...luulis et pääasja olis et kaikki osapuolet ois onnellisia..ja lapsilla turvallinen ja taspainonen ympäristö kasvaa..? Entä sitten perheet jotka sinnittelee "lasten takia..ni kuka sillon takaa ja turvaa lapsen ja tasapainosen kasvun henkisellä tasolla ..vai eikö lapset vaistoa että vanhemmat "väkisin "suhdetta ylläpitävät jopa vuosikausia?....ja mitä eroa loppujen lopuxsi on avoliitolla ja naimisissa olemisella kun vuosista puhutaan samakaton alla ja arjesta..kärsiikö lapset jotenkin vähemmän ku vanhempien ei ole avioliittoon "siunattu"...ja avoliitossa olevien lapset vähemmän ..jaah.......

Sinusta näkee jo kirjoituksen perusteella että olet juuri niitä naisia. Lapsia jokaiselle miehelle ja naimisiin vaan! :X

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

Sinusta näkee jo kirjoituksen perusteella että olet juuri niitä naisia. Lapsia jokaiselle miehelle ja naimisiin vaan! :X

Mitäs minusta näkee?

Yhteistyössä