Mietteitä meidänkin nukkumajärjestelyistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo?!:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mä en saa unta ellei mies ole vieressä.

Häh? Siis täh?! :D
Niin juu, lasten on aina saatava unta yksin omassa sängyssä, jos ei saa niin opetetaan.
Lapsi on hemmoteltu jos otetaan viereen...
Mitä ovat sitten nämä aikuiset jotka ei yksin osaa nukkua??

Hih, samaa aattelin. :D

Kaikille on omat sänkynsä. Meidän sänky on mun ja miehen, pojalla omansa. Nih :snotty:

Niin juu, lasten on aina saatava unta yksin omassa sängyssä, jos ei saa niin opetetaan.

Kaikille on omat sänkynsä. Meidän sänky on mun ja miehen, pojalla omansa. Nih :snotty:

Sithän pitäs olla äiskällä ja iskälläkin erilliset punkat... :whistle: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Sithän pitäs olla äiskällä ja iskälläkin erilliset punkat... :whistle: B)

Älkää saivarrelko :xmas: eiks parisänky-termi jo kerro että se on kahdelle ihmiselle tarkoitettu :D

Meillä parisänky ja vieressä runkopatjasänky.Eli tavallaan kolme sänkyä vierekkäin.Sitten on tytön sänky sivuvaununa...

Mies ja poika nukkuivat vuoden alakerrassa,mä tytön kanssa yläkerrassa...
Meille tuo oli sopiva ratkaisu,nyt ollaan kaikki muutettu yhteen kun poika täytti vuoden.

Ap,jos teille hyvä järjestely niin hienoa.
Musta on upeeta että ihmiset "hakee" oman tapansa eivätkä alistu siihen että "PITÄÄ" nukkua yhessä,jollei se kerran ole se paras mahollinen tapa.

Uni paras lääke on,vaivaan kuin vaivaan.Mä oon ihan sikahullu ainakin ilman unta.Mua ei kattele vanha erkkikään silloin.
:whistle:

idea tämäkin

Esikoisella on omassa huoneessaan oma sänky, mutta en oo pakottanu nukkumaan siinä, kun kuopus kuitenkin nukkuu mun vieressä. Nämä tosiaan kokeili nukkumista omassa huoneessa, mutta joka yö sain hakea kuopuksen viereen ja myöhemmin tuli esikoinen perässä.

Meidän perheessä kellään ei ole valittamista tämän järjestelyn suhteen, mutta muiden mielipiteitä halusinkin kuulla. ;) Ihmisillä kun on tapana vetää hätäisiä johtopäätöksiä joitakin asioita huomatessaan ("niiden on pakko olla eron partaalla, kun eri huoneissa nukkuvat!").

Musta hyvä idea ois kokeilla nukkuisko sisarukset ihan vierekkäin laitetuissa sängyissä omassa huoneessaan tai vaikka siskonpetissä kahdestaan. Toinen antaa toiselle turvaa.
Meillä ainakin toimii tuo sisaruksen lähellä nukkuminen, alussa melkeinpä kylki kyljessä pötköttivät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No musta on aivan ok.Omalle miehelle olen ehdottanut samanlaista järjestelyä koska meillä vauva heräilee yöllä moneen kertaan ja miehen unet sitten kärsii ja kuitenkin joutuu töissä pitkää ja raskasta päivää tekemään.

Sama täälä, mutta toi otti ja melki suuttu, tutkimattomia ovat miesten mielet!

siis mun mies on jopa mennyt saunaan asti nukkumaan ku se kuorsaa! ja mä en itse saa unta jos se tuhisee siinä vieressä kovasti, tosin ei kyllä nuku joka yö saunassa :)
hahahaaa :) vaikka olisihan se mukavaa jos saisi joka yö nukku hiljaisuudessa ja leveästi :) Mutta kyllä on tullut joskus ikävä miestäni, kun raukka mennyt saunaan asti nukkumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
juu hemmotelkaa vaan kakaranne pilalle,,tulos näkyy kyllä tulevaisuudessa.rajat lapsella on se tärkein aisa..

Melkoinen kärjistys ja väärinkäsitys meidän elämästämme.

Meillä lapsilla on kyllä rajat, mutta emme näe nukkumisjärjestelyissämme mitään väärää tai lasten kannalta pahaa.