Onkohan mun kaverilla joku läheisriippuvuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ww
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

ww

Vieras
kun sen on PAKKO saada mies.
Oikeesti on ollut naimisissa 3kertaa
Kihloissa ainakin 6 kertaa, menee yleenä kihoihin muutaman viikon seurustelun jälkeen.
Miehiä sillä on yhteensä ollut 8
3 lasta kahdelle eri miehelle ja nyt siis on kihloissa ja menossa naimisiin taas.

Miten tollaseen pitäis suhtautua .... vai ei mitenkään

[QUOTE="vieras";23963232]Tuut tänne palstalle avautumaan? Luultavasti kaverias kehutaan ja sut hyysätään maan alle, koska tulit kertomaan KAVERISTASI tänne tollasta shaissee.[/QUOTE]

En mä tätä kysynny tuossa :)

Tunnetaankohan me sama tyyppi? Kihlojen määrästä en tiedä ja jos nyt on taas kihloissa niin mä en voi muuta kun nauraa ;)

Jokainen tyylillään, mutta tommosen kaverina on pitkän päälle raskasta olla. Koko ajan itkee miehistä, kun aina niissä jotain vikaa on (millon narkkeja, alkkiksia, narsisteja jne). Jos ite pitäis valita niin olisin yksin ja niin olenkin. Mitä tahansa retkua ala lapselle esittelemään...

Tunnetaankohan me sama tyyppi? Kihlojen määrästä en tiedä ja jos nyt on taas kihloissa niin mä en voi muuta kun nauraa ;)

Jokainen tyylillään, mutta tommosen kaverina on pitkän päälle raskasta olla. Koko ajan itkee miehistä, kun aina niissä jotain vikaa on (millon narkkeja, alkkiksia, narsisteja jne). Jos ite pitäis valita niin olisin yksin ja niin olenkin. Mitä tahansa retkua ala lapselle esittelemään...

Aika tutulta kuulostaa, mun on ja hirmun vaikee olla hänen kaveri kun kokoajan mies vaihtuu, eroo ja 2viikon päästä on taas uus.

Yhteistyössä