K
Kipuileva
Vieras
Muuten ei koske ollenkaan ja kipu tuntuu tuolla alempana kurkussa. Mitään nuhaa tai flunssaa ei ole päällä. Kipu on jatkunut nyt viikon. Pitäsikö jo soittaa lääkäriin? Mistä tuo voisi johtua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko tsekannut ettei oo proppuja? Niitä saattaa olla vaan toisella puolella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käy nieluviljelyssä, niin asia selviää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Nielurisoissa on koloja ja onteloita, joihin kertyy rauhasen limakalvolta poistuvaa kuollutta kudosta ja pieniä ruoan jätteitä."
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Nielurisoissa on koloja ja onteloita, joihin kertyy rauhasen limakalvolta poistuvaa kuollutta kudosta ja pieniä ruoan jätteitä."
miten ne saa pois sieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja S:Nielutulehdus. Mulla oli kaks peräkkäin. Toispuoleinen kipu, molemmilla kerroilla vasemmalla.. ei ollut kuumetta, ei nuhaa yms. tulehdusarvot toisella kerralla 8 ja toisella vajaa 40. Mee ihmeessä jo lääkäriin, en saanut terv.keskuksesta antib.kuuria toiseen nielutulehdukseen, vaikka kerroin ettei ehtinyt parantua ekalla kuurilla. No, olo paheni kolmessa päivässä, menin yksityiselle näyttään kurkkua ja sain antib.kuurin, mutta liian myöhään. Sain iriitin toiseen silmään pitkittyneen flunssan seurauksena. Ja täytyy sanoa että inhottavaa oli elää tuon iriitin kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja S:Nielutulehdus. Mulla oli kaks peräkkäin. Toispuoleinen kipu, molemmilla kerroilla vasemmalla.. ei ollut kuumetta, ei nuhaa yms. tulehdusarvot toisella kerralla 8 ja toisella vajaa 40. Mee ihmeessä jo lääkäriin, en saanut terv.keskuksesta antib.kuuria toiseen nielutulehdukseen, vaikka kerroin ettei ehtinyt parantua ekalla kuurilla. No, olo paheni kolmessa päivässä, menin yksityiselle näyttään kurkkua ja sain antib.kuurin, mutta liian myöhään. Sain iriitin toiseen silmään pitkittyneen flunssan seurauksena. Ja täytyy sanoa että inhottavaa oli elää tuon iriitin kanssa![]()
Olin oksennustaudissa toissaviikon lopulla ja sen jälkeen tämä alkoi. Kipu on juuri vasemmalla puolella. Mikä on iriitti?!?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja S:Nielutulehdus. Mulla oli kaks peräkkäin. Toispuoleinen kipu, molemmilla kerroilla vasemmalla.. ei ollut kuumetta, ei nuhaa yms. tulehdusarvot toisella kerralla 8 ja toisella vajaa 40. Mee ihmeessä jo lääkäriin, en saanut terv.keskuksesta antib.kuuria toiseen nielutulehdukseen, vaikka kerroin ettei ehtinyt parantua ekalla kuurilla. No, olo paheni kolmessa päivässä, menin yksityiselle näyttään kurkkua ja sain antib.kuurin, mutta liian myöhään. Sain iriitin toiseen silmään pitkittyneen flunssan seurauksena. Ja täytyy sanoa että inhottavaa oli elää tuon iriitin kanssa![]()
Olin oksennustaudissa toissaviikon lopulla ja sen jälkeen tämä alkoi. Kipu on juuri vasemmalla puolella. Mikä on iriitti?!?
Silmän värikalvon tulehdus.. Et varmaan joutunut tunkeen sormia kurkkuun jos oli kerta mahatauti. Muuten oisin veikannu, et kynsi on raapassu pienen haavan sinne ja ny siellä on ns. afta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:TUntuuko kurkku olevan turvoksissa siltä puolelta missä kipu on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Angiina oireili pojalla 12v just noin. Toisella puolella ja haukotellessa kipu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:TUntuuko kurkku olevan turvoksissa siltä puolelta missä kipu on?
vähäsen tuntuu turvonneelta.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:TUntuuko kurkku olevan turvoksissa siltä puolelta missä kipu on?
vähäsen tuntuu turvonneelta.
Katsopa kielen alle näkyykö siellä mitään erikoista. :xmas: