toisilla tuntuu rahaa olevan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kateellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kateellinen

Vieras
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110033112

jos tollasia pystyy huutelemaan.. en mä vaan vois laittaa mukiin satoja euroja, vaiks kuinka tekis mieli =/

Mua vähän hirvittää. Mulla huuto meneillään kolmesta senkistä, enkä mä tiedä, mihin mä ne tungen, jos ne kaikki itselleni voitan!!! Pepsi Maxista voi saada kännit. MOT.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mua vähän hirvittää. Mulla huuto meneillään kolmesta senkistä, enkä mä tiedä, mihin mä ne tungen, jos ne kaikki itselleni voitan!!! Pepsi Maxista voi saada kännit. MOT.

mites sä ny kolmea oot huutanu? :laugh:

ja todellakaan en ikimaailmassa maksais yhdestä mukista noin paljoa vaikka olis kuinka muumi tai vanha tai harvinainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

mites sä ny kolmea oot huutanu? :laugh:

ja todellakaan en ikimaailmassa maksais yhdestä mukista noin paljoa vaikka olis kuinka muumi tai vanha tai harvinainen :D

Ku ajattelin sillai jotenki järkevästi, että ne oli niin edullisia. :snotty:

No tohonhan on ilmiselvä ratkaisu. Eikun vahingonkorvaushaaste vaan Pepsi Maxin valmistajalle. Pitäs olla pullon kyljessä varoitusteksti. =) :laugh:

Ja hertsileijaa, sinä päivänä, kun mä tommosen summan pistän muumimukiin, valkotakkiset tulkoon ja vieköön. =)

Voisin hyvinkin kuvitella tilanteen, jossa maksaisin kymmenkertaisen summan vaikkapa signeeratusta kirjasta, harvinaisesta kolikosta tai postimerkistä tms. Toivottavasti raha tuli myyjälle tarpeeseen ja ostaja tuli tyytyväiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei toipuis ikinä:
mitäs ku tippuu lattialle 1000e muki.. kääk

Eiköhän noita keräilyharvinaisuuksia säilytetä visusti tallessa. Ja mitä se kenellekään kuuluu mihin joku rahansa laittaa. Mieluummin tonni muumimukiin, kuin esim. tupakkana savuna ilmaan.

Yhteistyössä