Mä oon nyt lukenut kovasti tätä ketjua ja päätin nyt itsekin kirjotella. Eli mä jäin myös seuloista kiinni, nt-ultrassa kaikki oli just niinkun pitääkin, vastasi viikkoja ja nenäluu näkyi. Mitään poikkeavaa ei näkynyt. Turvotus oli kolmella mittauksella 1,1mm, 1,3mm ja 2,1mm. Papereihin tietenkin laitettiin tuo isoin 2,1mm. Täällä rajana on se 3mm, joten siitä en osannut olla huolissani. Verikokeista sen sijaan olen, mulla pappamom on 0,47 ja hcgm 2,69. Ja niiden perusteella tosiaan seula hälytti ja downin riski mulla 1:75. Ylihuomenna menen labraan ottamaan niptin ja todella toivon et saadaan terveet kromosomit sieltä. En osaa ajatella nyt mitään muuta kun tätä asiaa, mieliala heittelee edestakas, et olen seota. Vaikka tiedän, et meillä on hyvät mahikset ni mulla vaan on niin huono tuuri aina kaikessa ni oon sen takia niin pessimisti. Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut myrkytys ja istukat olleet pieniä. Tää on ensimmäinen kerta kun seulat hälyttää itsellä, mietin et jos lapsi on terve niin onkohan sit taas istukassa vikaa. Kovin stressaavaa tämä on! Huomenna viikkoja 14+0.