Lumienkeli79
Ei ku mie lisäsin ne sun tekstin jälkeen Eli voit yhä luottaa siihen mitä silmäsi näyttävät!
Ei ku mie lisäsin ne sun tekstin jälkeen Eli voit yhä luottaa siihen mitä silmäsi näyttävät!
Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja Onnin äiti68:Kenellä lääkärillä mahdoit käydä Kuopiossa? Minä kävin KYSissä ja siellä todettiin niskaturvotus 7.8 mm, lapselta kyllä löytyi omfaloseele, mutta ei muuta, lapsivesinäytteissä kromosomit olivat negatiiviset, onneksi. Joulukuussa sitten tiedämme lisää, kun saamme lapsen maailmaan.
Olen tähän ketjuun aiemmin kirjoittanutkin. Meillä siis oli just nuo samat softmarkerit, yksi plexus-kysta ja golfpallo, 2.5 vuotta sitten rakenneultrassa. Meidän päätös oli olla menemättä punktioon, kun riski oli kumminkin aika pieni. Maailmaan putkahti lopulta terve lapsi. Eiköhän teillekin!! Toivotan rauhallista mieltä punktion tulosten odotteluun!Alkuperäinen kirjoittaja mamti81:plexus cystat ja "golf"- pallo
Tulin sitten juuri rakenneultrasta joissa meidän vauvalta löytyi nuo otsikon mainitsemat asiat Sain huomiselle ajan lapsivesipunktioon. Mua huolestuttaa aivan kamalasti ja pelottaa..en edes halua miettiä mitä jos..
Onko muita "kohtalotovereita"?