elossa vielä ollaan! ensimmäiseksi pahoittelut Lumi-Marjalle; kävi kuten pelättiin, mutta meistä vahvimmille ainoastaan nämä vastoinkäymiset annetaan! joku on ollut varma, että te olette niin vahvoja, että jaksatte sen käydä läpi! :hug: :hug: parempaa jatkoa teille!
xxy: sinuna en olisi mistään tuon istukkatutkimuksen tuloksesta huolissani vielä; en edes siitä xxy:stä! koko tutkimus joutaa roskakoriin. odota lapsivesipunktiota rauhassa ja vasta sen tuloksista ole huolissasi! kokemusta on ja löytyy tästä pinosta aiemmin.... :hug:
miks ees pitää tehdä tollaista, joka sitten tuurillaan pitää varmistaa lapsivesipunktiolla??????
nemika: mul oli se neuvola 23.1 ja oma terkkari ei sit enää töihin päästäny. yritin et oisin sen viikon loppuun käyny ja vasta seuraavan viikon lekurin vastaanotolta jääny saikulla, mutta ei kuulemma käynyt! eli putosin nettipimentoon ihan kertalinttuusta!
paineet oli koholla; tosin väsymys niin kovaa että itku tuli jo kysymyksestä, et no kuinka menee.... :ashamed:
otimme samalla näytteet sen supistelun vuoksi ja kuurillehan sitä sitten joutui. joku bakteeritulehdus. meikä neuvolan jälkeen alkoi viettämään saikkua ja asensin kaks tuntia sitä koiraverkkoa, heh... tuloksena lähes kahden tunnin supistelut 2-3 minsan välein! sitten kun terkkari soitti et alustava tulos näytteestä tullut ja tarviis kuuria hakemaan mennä, niin kylläpä säikäytti! olin ihan varma et pukkaan muksun pellolle!
no kuurilla asettui vähän, mut viime ti oli sit lääkäri joka kirjoitti sen pitemmän saikun. sen mielestä olisi jo sentin auki ja pehmennyt
meinas kysiin saman tien laittaa. sain puhuttua sen ympäri koska huomenna mulla on se kontrolli istukan toiminnasta ja kasvusta. sanoi et pitää pyytää siellä ultralla kattomaan oikea tilanne.
ittee vähän hirvittää noi supistelut; on kyllä oikeesti pitäny rauhottua. paineet on nyt ok, kun saa lepoa tarpeeks. mutta töihin ei kuulemma menoja enää. tulin nyt äitin luo et isäntä saa nukkua yövuoron päälle ja oli kyllä kiire tännekin kirjoittaan. meillä kun paikallinen kirjasto on koko kevään kiinni rempan vuoks. jos pidät pojun sisällä maaliskuulle, niin oon kyllä hommanu koneen siihen mennessä
itse asiassa on vaihtoehtona kolme hp:n konetta ja rupeenkin seuraavaks surffaamaan mistä jonkun niistä saisi edullisimmin!
kattelen vielä tän päivän aikana ketjua....
kaikille muille jaksamista; olen tippunut täysin tän kahden viikon aikana kärryiltä...... :hug: :hug:
unnikaan et ole räjähtänyt vielä heh....
jeppistä ja mökö 28+0