Toisen vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Timo

Vieras
Olen eronnut, noin nelikymppinen yksinelävä mies. Minusta on kiihottavaa naida naimisissa olevia naisia. Varsinkin sellaisia, joita tapaa miestensä ja lastensa kanssa pihassa, juhlissa, töissä. Jotenkin kihottaa tietää, minkälaisen lumpun kanssa toinen mies on naimisissa. Aluksi luulin rouvien viekoittelemista sänkyyn vaikeaksi, mutta sehän on helppoa. Kyllä teistä moni on naimisissa lumpun kanssa, onneksi ette tiedä. Moneen olen imenyt merkin, leikannut karvat ... että osaisitte edes epäillä.

Kyllä olisin Lolan kanssa tässä asiassa samoilla linjoilla, kannattais mennä tutkituttamaan päänsä. Näkyy remmi suilaavan siihen malliin että tuohan voi jo tehdä kanssa ihmisille vaikka mitä. Eikö nämä ole niitä B- puolen tapauksia.

Kyseessä taitaa olla kusipää kakara. Säälittävä olento, joka käyttää hyväkseen elämäänsä kyllästyneitä kottaraisia hyväkseen. Tai sitten he käyttävät tätä äijäkunnan irvikuvaa päiviensä leluna. T. Eronnut 40v

No missä ihmeen kommuunissa sinä oikein asustat! Jos urakalla koko lähipiirin naiset olet käynyt läpi, ja kaikilta irtoaa! Oletko sinä ainut ""kotosalla"" oleva mies, jos ehdit kaikki kulmakunnan naiset naiskennella. Haaremiako sinä pidät.

Taidat elää haavemaailmassa raukka.

tiedätkö että kuulostat hieman homo eroottiselta ja naisvihaajalta.ehkäpä kuvittelet itsesi hieman tirkistelijäksi toisten suhteeseen ja näin ollen teet itselles pahaa ja teet yksinäisten naisten kustannuksella seksistä pahan asian.

sinun kaltaisten homehousuisten naistenvihaajien takia on seksi ja etenkin naisten seksuaalisuus tabu,jonka maksavat miehet viime kädessä.
.

lumpuksi mainitsemasi naiset joko elävät puutteessa ja tiedät sen,koska saat heiltä.
seisooko sulla sen takia että syöt toisten kuormasta.
pitäiskö sun mennä hoitoon kun käytöksesi on hieman häiriintynyt ja varsinkin suhteesi naisiin?
seksi on seksiä jopa naisillakin.

Asia on juuri näin, kuten ilmaisit. On myös kiihottavaa ajatella omien mällien olevan naisen sisällä, kun hän menee kotiin miehensä luo. Aivan mahtavaa. Se on sitä evoluutiota nääs.

Olen eronnut, noin nelikymppinen yksinelävä mies. Minusta on kiihottavaa naida naimisissa olevia naisia. Varsinkin sellaisia, joita tapaa miestensä ja lastensa kanssa pihassa, juhlissa, töissä. Jotenkin kihottaa tietää, minkälaisen lumpun kanssa toinen mies on naimisissa. Aluksi luulin rouvien viekoittelemista sänkyyn vaikeaksi, mutta sehän on helppoa. Kyllä teistä moni on naimisissa lumpun kanssa, onneksi ette tiedä. Moneen olen imenyt merkin, leikannut karvat ... että osaisitte edes epäillä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä