Toisen pettäminen..

• Viestiketjun aloittaja blackcat
  • Ensimmäinen viesti
Ja jotenkin tuntuu, että "vasta rakastuneena" sitä ainakin ajattelee, että toista ei KOSKAAN pettäis..(ja tää aika on se 2 ekaa vuotta)..poikkeuksiakin tietty löytyy..
Kuulun todennäköisesti vähemmistöön tai ehkä en ole ollut riittävän pitkissä parisuhteissa mutta en osaa sen romanssi vaiheen jälkeenkään ajatella siinä mielessä ketään muuta kuin puolisoani. En vain osaa ihastua kehenkään muuhun tai voisi edes kuvitella seksiä kenenkään toisen kanssa. Ex-miehen kanssa parisuhde kesti 4,5v ja nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 7,5 vuotta. Ja kummankaan parisuhteen aikana en kertaakaan ole edes ajatellut ketään toista.

Ja itse kysymykseen. Pitäisin pettämisenä jo sitä, jos puolisoni viettäisi aikaa yhdessä henkilön kanssa, johon olisi ihastunut. Puhumattakaan flirtistä, suutelemisesta tai seksistä missään muodossa.

Tiedän, että puolisoni sallisi minulle paljon enemmän kuin minä hänelle. Mutta omat rajani ovat varsin tiukat mitä tulee romanttiseen kanssakäymiseen. Minulla on harrastus (vrt. näytteleminen), jossa aika-ajoin tulee tilanteita olla lievässä intiimissä kanssakäymisessä (kädestä pitely, halailu, mahdollisesti pusu), tässä yhteydessä olen joitain kertoja näitä tehnyt, mutta en kyllä haluaisi mieheni välttämättä toimivan samoin.

Kyllä se raja menee siinä mitä ei toisen eessä pystyis tekemään. Esim. suutelu, hyväily, seksi....
Me ollaan vähä outo pariskunta mut ollaan puhuttu et se halu tulla halutuksi ei lähe vaikka ollaan oltu jo 7 vuotta yhes. Siis et se kuuluu ihmiseen... Ja jos toinen on ollut baarissa ja joku on siellä alkanu flirttailee nii totta kai siinä kohtaa ollaan sanottu et oon varattu mut seuraavana aamuna puhutaan täst asiast iha avoimesti :D Tyylii mies on käyny baaris:
Mies"Mua tuli yks nainen pokaamaan!"
Minä"Okei! No oliks hyvän näkönen?"
Mies"Iha ok. Kiva peppu."
Minä"Olisitko ottanu jos oisit sinkku?"
Mies"Ehkä"

Joo, ollaan vähä outoi :D mut miks kieltää se että toi kohentaa itsetuntoo ku joku tulee kehuu sua tai pitää haluttavana nii kai sen saa jakaa kumppanin kans :) Niin ja tanssiminen baarissa on meistä iha ok. jos ei oo mitää hiplailua siin....

Pahempaa on pettää henkisesti kuin fyysisesti.

Yhteistyössä