Kuulun todennäköisesti vähemmistöön tai ehkä en ole ollut riittävän pitkissä parisuhteissa mutta en osaa sen romanssi vaiheen jälkeenkään ajatella siinä mielessä ketään muuta kuin puolisoani. En vain osaa ihastua kehenkään muuhun tai voisi edes kuvitella seksiä kenenkään toisen kanssa. Ex-miehen kanssa parisuhde kesti 4,5v ja nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 7,5 vuotta. Ja kummankaan parisuhteen aikana en kertaakaan ole edes ajatellut ketään toista.Ja jotenkin tuntuu, että "vasta rakastuneena" sitä ainakin ajattelee, että toista ei KOSKAAN pettäis..(ja tää aika on se 2 ekaa vuotta)..poikkeuksiakin tietty löytyy..
Ja itse kysymykseen. Pitäisin pettämisenä jo sitä, jos puolisoni viettäisi aikaa yhdessä henkilön kanssa, johon olisi ihastunut. Puhumattakaan flirtistä, suutelemisesta tai seksistä missään muodossa.
Tiedän, että puolisoni sallisi minulle paljon enemmän kuin minä hänelle. Mutta omat rajani ovat varsin tiukat mitä tulee romanttiseen kanssakäymiseen. Minulla on harrastus (vrt. näytteleminen), jossa aika-ajoin tulee tilanteita olla lievässä intiimissä kanssakäymisessä (kädestä pitely, halailu, mahdollisesti pusu), tässä yhteydessä olen joitain kertoja näitä tehnyt, mutta en kyllä haluaisi mieheni välttämättä toimivan samoin.