blackcat
Mikä teidän mielestä on pettämistä, siis missä menee "raja"? Pitkässä parisuhteessa oon ja pohdin vaan asiaa..
Niinpä eli vähän niinkuin "tee toisille mitä haluut itelle tehtävän"..minkähän takia niin hemmetin monet sit pettää vaikka on parisuhteessa..kaikki se mitä ei haluais kumppanin tietävän tai näkevän ja jos toisinpäin ajatellen itselle tulisi siitä paha mieli jos kumppani tekisi niin.
No niin, mutta eikös sitä voi jopa ihastuu toiseen vaikka on parisuhteessa..että ei kait ne ajatukset vielä vaan ne teot..=)Alkuperäinen kirjoittaja minun mielestä;29244387:Jos ajattelee jotain toista naista siinä mielessä...
Eikö saa pohtia vaikka aloituksessa luki näin:riippuu myös siitä millaiset säännöt on suhteelle sovittu. voihan olla ettei itseä häiritsisi vaikka kumppani suutelisi jotain toista mutta kumppania se häiritsisi, keskustelkaa keskustelkaa ihmiset niiden kumppanienne kanssa asiat selviksi älkääkä pohtiko palstoilla mikä nyt on sitä pettämistä ja mikä ei, ihmiset kun ovat yksilöitä ja niin ovat reaktiotkin.
Mikä teidän mielestä on pettämistä
Joo, mutta halusin vaan saada näkökulmaa asiaan ja siks tein alotuksenriippuu myös siitä millaiset säännöt on suhteelle sovittu. voihan olla ettei itseä häiritsisi vaikka kumppani suutelisi jotain toista mutta kumppania se häiritsisi, keskustelkaa keskustelkaa ihmiset niiden kumppanienne kanssa asiat selviksi älkääkä pohtiko palstoilla mikä nyt on sitä pettämistä ja mikä ei, ihmiset kun ovat yksilöitä ja niin ovat reaktiotkin.
Ainakin minä sallin itselleni enemmän kuin miehelle. Ja varmaan moni muukin, jos ihna rehellisiä ollaan?Niinpä eli vähän niinkuin "tee toisille mitä haluut itelle tehtävän"..minkähän takia niin hemmetin monet sit pettää vaikka on parisuhteessa..
No niinpä..näin juuri. Mutta ainakin ite oon ollut "uskollinen" kaikki nää vuodet (melkein 10 vuotta) ja en todellakaan hyväksy pettämistä, mutta nyt tullut yks mies mukaan kuvioihin ja huomaan ajattelevani ihan toisin Siis itseltänikään pettämistä..Ainakin minä sallin itselleni enemmän kuin miehelle. Ja varmaan moni muukin, jos ihna rehellisiä ollaan?
Mulle on esim. ihan ok sellainen kevyt flirtti baarissa, mutta kieltämättä olisi helvetti irti, jos mies jäisi kiinni samanlaisesta... :/
Niin toi oli hyvä pointti Kai se "maalaisjärki" pitää löytyä itseltäanteeksi äskeinen vuodatus, toki saa kysellä muidenkin mielipiteitä että saa perspektiiviä. lähinnä siis pointtina oli että turha sitten tulla tänne valittamaan että kumppani suuttui kun suutelin toista vaikka palstalla sanottiin että se on ok
Sori..mikä toi ihan eka sana on? =) Tääkin pistää ajattelemaan mut..Aie tekee ajatuksestakin pettämistä. Halu olla jonkun toisen kanssa, toiselle uskoutuminen syvällisesti asioista jotka kuuluu vain parin välille, rakastuminen toiseen... kaikki fyysinen todellakin!
Aie, aikomusSori..mikä toi ihan eka sana on? =) Tääkin pistää ajattelemaan mut..
Ai, mutta miestä saa ajatella siinä mielessä?Alkuperäinen kirjoittaja minun mielestä;29244387:Jos ajattelee jotain toista naista siinä mielessä...
No niinpä olikinAie, aikomus
No huh, eli tällä logiikalla minä olen pettänyt miestäni usein. Mitään fyysistä ei ole koskaan tapahtunut, mutta joo, halunnut olen toista useastikin.Halu olla jonkun toisen kanssa
Eli siis? Tarkotin kyllä nyt lähinnä, että "kun jos ite pettäsin" eli toisen pettäminen Eikä että se mies olis pettäny..jos ymmärsit nytAina toisen pettämisestä täällä puhutaan. Entä kolmannen pettäminen? Ei sanaakaan siitä.