Toisen pettäminen..

• Viestiketjun aloittaja blackcat
  • Ensimmäinen viesti
riippuuu
riippuu myös siitä millaiset säännöt on suhteelle sovittu. voihan olla ettei itseä häiritsisi vaikka kumppani suutelisi jotain toista mutta kumppania se häiritsisi, keskustelkaa keskustelkaa ihmiset niiden kumppanienne kanssa asiat selviksi älkääkä pohtiko palstoilla mikä nyt on sitä pettämistä ja mikä ei, ihmiset kun ovat yksilöitä ja niin ovat reaktiotkin.

Ken guru
riippuu myös siitä millaiset säännöt on suhteelle sovittu. voihan olla ettei itseä häiritsisi vaikka kumppani suutelisi jotain toista mutta kumppania se häiritsisi, keskustelkaa keskustelkaa ihmiset niiden kumppanienne kanssa asiat selviksi älkääkä pohtiko palstoilla mikä nyt on sitä pettämistä ja mikä ei, ihmiset kun ovat yksilöitä ja niin ovat reaktiotkin.
Eikö saa pohtia vaikka aloituksessa luki näin:

Mikä teidän mielestä on pettämistä

blackcat
Joo, mutta halusin vaan saada näkökulmaa asiaan ja siks tein alotuksen :D

riippuuu
anteeksi äskeinen vuodatus, toki saa kysellä muidenkin mielipiteitä että saa perspektiiviä. :D lähinnä siis pointtina oli että turha sitten tulla tänne valittamaan että kumppani suuttui kun suutelin toista vaikka palstalla sanottiin että se on ok :D

lady x
Niinpä eli vähän niinkuin "tee toisille mitä haluut itelle tehtävän"..minkähän takia niin hemmetin monet sit pettää vaikka on parisuhteessa..:(
Ainakin minä sallin itselleni enemmän kuin miehelle. Ja varmaan moni muukin, jos ihna rehellisiä ollaan?

Mulle on esim. ihan ok sellainen kevyt flirtti baarissa, mutta kieltämättä olisi helvetti irti, jos mies jäisi kiinni samanlaisesta... :/

blackcat
Ainakin minä sallin itselleni enemmän kuin miehelle. Ja varmaan moni muukin, jos ihna rehellisiä ollaan?

Mulle on esim. ihan ok sellainen kevyt flirtti baarissa, mutta kieltämättä olisi helvetti irti, jos mies jäisi kiinni samanlaisesta... :/
No niinpä..näin juuri. Mutta ainakin ite oon ollut "uskollinen" kaikki nää vuodet (melkein 10 vuotta) ja en todellakaan hyväksy pettämistä, mutta nyt tullut yks mies mukaan kuvioihin ja huomaan ajattelevani ihan toisin :( Siis itseltänikään pettämistä..

blackcat
[QUOTE="höh";29244681]No huh, eli tällä logiikalla minä olen pettänyt miestäni usein. Mitään fyysistä ei ole koskaan tapahtunut, mutta joo, halunnut olen toista useastikin.[/QUOTE]

Minun mielestä toi vaan "kuuluu elämään" eli älä huolestu ;)

blackcat
Ja jotenkin tuntuu, että "vasta rakastuneena" sitä ainakin ajattelee, että toista ei KOSKAAN pettäis..(ja tää aika on se 2 ekaa vuotta)..poikkeuksiakin tietty löytyy..

Yhteistyössä