"vieras"
Mä tykkään tästä kuvasta enemmän kuin tosta meikkikuvasta. Olet paljon herkemmän näköinen ja kauniimpi näin meikittömänä. Liika meikki vain vanhentaa.
Mä tykkään tästä kuvasta enemmän kuin tosta meikkikuvasta. Olet paljon herkemmän näköinen ja kauniimpi näin meikittömänä. Liika meikki vain vanhentaa.
tämä tuli mieleen. ikää en osaa arvata.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28092342:
Tää on ainoa kuva musta joka koneelta löytyy =)
Voi kiitos, pelastit mun viikon. Tai kuukauden Otan tämän suunnattomana kohteliaisuutena :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28092360:tämä tuli mieleen. ikää en osaa arvata.
30
mä olen tosi huono näissä arvauksissa, mutta 26 v ??Saankohan kuvan toimimaan...
HUPS... olen unohtanut tunnukseni, yleensä kun olen ihan harmaana. No ei musta hyvää kuvaa ois ollukkaa, jos sellaista edes saa tästä pärstästä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28092618:kirjautuneena voit mukata viestiäsi ja poistaa kuvan.
Tämä on ihan miljoonasatatuhatta kertaa parempi kuva ja kauniimpi naama kuin nuo meikillä ja käsitellyt kuvat samasta naamasta!!!
Minun mielestäni moni joka on 30-40 vuotias, on huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen. Tai ehkä johtuu siitä että itse olen rupsahtanut niin monet näyttää nuoremmilta.Mitä omaa livekaveripiiriä katselee, niin ei ne yli kolmikymppiset -ei edes neli-viisikymppiset- mitään rupsahtaneita ole. Että mua jotenkin hämää tämä nykyinen iänarvausmeininki. Siis miten niin "eipä uskois että olet jo...". Vai onko mun ulottuvilleni vaan osunut jotenkin tavallista paremminsäilyneitä ja geeneiltään erinomaisia ihmisiä?
Siis silleen, että minusta ap näyttää ihan ikäiseltään. Tuolta ne näyttää mun samanikäiset tuttunikin. Olisin voinut veikata jopa vanhemmaksikin, oman kokemuksen perusteella.
(Ja hei, onko se tosiaan loukkaus jotakuta kohtaan, jos sanotaan näyttävän ihan ikäiseltään? No, nykyisessä ulkonäkökeskeisessä maailmassa se on ilmeisesti pienoinen katastrofi...)
arvaisin 24
mun iän suuri osa täältä tietää, mut olis kiva kuulla jonkun arvaus joka ei tiedä =)
42v