toisen ketjun inspiroimana.. ARVAA IKÄ-kuvaketju. kuka uskaltaa mukaan?!

"vieras"
Kuinka kuvan sais hetkeks aikaa? voiko sen jotenkin poistaa? Voisin laittaa kuvani muutamiksi minuuteiksi, sillä haluaisin kuulla minkä ikäiseksi ihmiset minua ajattelee. Mutta en halua että se kuva jää ketjuun, sillä joku tuttu voi nähdä.
 
[QUOTE="vieras";28092614]Kuinka kuvan sais hetkeks aikaa? voiko sen jotenkin poistaa? Voisin laittaa kuvani muutamiksi minuuteiksi, sillä haluaisin kuulla minkä ikäiseksi ihmiset minua ajattelee. Mutta en halua että se kuva jää ketjuun, sillä joku tuttu voi nähdä.[/QUOTE]

kirjautuneena voit muokata viestiäsi ja poistaa kuvan.
 
Viimeksi muokattu:
rietas
Mitä omaa livekaveripiiriä katselee, niin ei ne yli kolmikymppiset -ei edes neli-viisikymppiset- mitään rupsahtaneita ole. Että mua jotenkin hämää tämä nykyinen iänarvausmeininki. Siis miten niin "eipä uskois että olet jo...". Vai onko mun ulottuvilleni vaan osunut jotenkin tavallista paremminsäilyneitä ja geeneiltään erinomaisia ihmisiä? :D

Siis silleen, että minusta ap näyttää ihan ikäiseltään. Tuolta ne näyttää mun samanikäiset tuttunikin. Olisin voinut veikata jopa vanhemmaksikin, oman kokemuksen perusteella.

(Ja hei, onko se tosiaan loukkaus jotakuta kohtaan, jos sanotaan näyttävän ihan ikäiseltään? No, nykyisessä ulkonäkökeskeisessä maailmassa se on ilmeisesti pienoinen katastrofi...)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28092618:
kirjautuneena voit mukata viestiäsi ja poistaa kuvan.
HUPS... olen unohtanut tunnukseni, yleensä kun olen ihan harmaana. No ei musta hyvää kuvaa ois ollukkaa, jos sellaista edes saa tästä pärstästä.
 
Vierailija zzz
Kuvan ottohetkellä oli 31. Eli ei nyt hirveästi heittänyt :).

Itse olen ajatellut että olen mieluummin oman ikäiseni näköinen, kuin niin että yrittäisin näyttää nuoremmalta ja sitten ihmiset ajattelisivat "onpas tuo rupsahtanut 2-kymppinen". En siis näe mitään järkeä yrittää pukeutua kuin teini tai muuten näyttää nuoremmalta, kun eiköhän se naama kuitenkin näytä siltä miltä näyttää, jos nyt ei ala veitsen alle lähtemään.
 
"raitapaita"
Mitä omaa livekaveripiiriä katselee, niin ei ne yli kolmikymppiset -ei edes neli-viisikymppiset- mitään rupsahtaneita ole. Että mua jotenkin hämää tämä nykyinen iänarvausmeininki. Siis miten niin "eipä uskois että olet jo...". Vai onko mun ulottuvilleni vaan osunut jotenkin tavallista paremminsäilyneitä ja geeneiltään erinomaisia ihmisiä? :D

Siis silleen, että minusta ap näyttää ihan ikäiseltään. Tuolta ne näyttää mun samanikäiset tuttunikin. Olisin voinut veikata jopa vanhemmaksikin, oman kokemuksen perusteella.

(Ja hei, onko se tosiaan loukkaus jotakuta kohtaan, jos sanotaan näyttävän ihan ikäiseltään? No, nykyisessä ulkonäkökeskeisessä maailmassa se on ilmeisesti pienoinen katastrofi...)
Minun mielestäni moni joka on 30-40 vuotias, on huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen. Tai ehkä johtuu siitä että itse olen rupsahtanut niin monet näyttää nuoremmilta.
 
[QUOTE="vieras";28092666]HUPS... olen unohtanut tunnukseni, yleensä kun olen ihan harmaana. No ei musta hyvää kuvaa ois ollukkaa, jos sellaista edes saa tästä pärstästä.[/QUOTE]

kyllä siitä paremman varmasti saa mitä ite äsken näytin. :D
 
rietas
[QUOTE="raitapaita";28092707]Minun mielestäni moni joka on 30-40 vuotias, on huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen.[/QUOTE]

Niin... onko sitten kuitenkaan. Vai vertaammeko me mielessämme johonkin lapsuutemme muistikuviin siitä, miltä apua-ikäloppu-aikuinen näyttäisi? Tai vaikka vuosikymmenten takaiseen, jolloin ehkä jo olosuhteista yms. johtuen ihmiset ylipäätään saattoivat olla keskimäärin "nykyihmistä" iäkkäämmän näköisiä? :)

Ja toisaalta, jos moni on ikäistään nuoremman näköinen, niin onko se kääntäen sama, kuin että harvassa on ne, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta ;)
 
"kuottarulla"
Mua on aina sanottu babyfaceksi... Olen 31-vuotias, ja multa on melkein aina kysytty paperit viini- ja tupakkaostoksilla. Nyt kun tää "kolmenkympinsääntö" tuli voimaan, niin tullaan kysymään varmaan vielä pitkään :D Mulla on pituutta vain 157 cm ja kuulemma nukenkasvot, niin ehkä noilla asioilla on jotain tekemistä sen kanssa, että mua luullaan nuoremmaksi kuin oon. Mulle se on kuitenkin ihan yks hailee, luuli ihmiset mua sitte nuoreksi tai vanhaksi.
 

Yhteistyössä