toinen rintaliivi ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
onko muita joilla "hankala" koko rintaliiveissä?

oma kokoni on 70D joten en voi ostaa liivejä mistään ns Lindex/HM/Kappahl sektorilta, vaan aina pitää mennä kalliisiin liivikauppoihjin tai Stockmannille yms jossa ne mun kokosia liivejä on tarjolla kolmea eri mallistoa max ja niiden hinnat on sitten siellä 40?+. Tästä syystä mulla tällä hetkellä EI YHTIÄKÄÄN hyviä liivejä kun ei oo rahaa hankkia.

onko muilla samaa ongelmaa? onko missään edullista kummallisten kokojen liivejä?

joo samaa ongelmaa on ollut,että jos e kuppi niin sitten pitäis olla pyöreäkin,eli 80-85 alkaa ympärysmitat. itellä 75.
Nyt käytän 75d ja niitä nyt onneksi löytyy jo lindeksiltä,ei oikein muilta.

Mutta toi sun kokos on kyllä vaikea. hän millään hoikall 70cm voi olla isot tissit :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:55 Aniida kirjoitti:
onko muita joilla "hankala" koko rintaliiveissä?

oma kokoni on 70D joten en voi ostaa liivejä mistään ns Lindex/HM/Kappahl sektorilta, vaan aina pitää mennä kalliisiin liivikauppoihjin tai Stockmannille yms jossa ne mun kokosia liivejä on tarjolla kolmea eri mallistoa max ja niiden hinnat on sitten siellä 40?+. Tästä syystä mulla tällä hetkellä EI YHTIÄKÄÄN hyviä liivejä kun ei oo rahaa hankkia.

onko muilla samaa ongelmaa? onko missään edullista kummallisten kokojen liivejä?

mulla oli ennen lasta toi 70d-70dd nyt ei käy mikään koko \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:02 baby2003 kirjoitti:
:wave: mun kokoa ei oo olemassakaan :D :kieh:

mä epäilen ihan samaa. oikein ketuttaa kun tulee tilanne että pitää lähteä metsästämään uusia liivejä.
Toinen mahdoton on se että hyvän näköisiä liivejä ei ole mun rintamuksille tehtykkään.
ei puhettakaan mistään viettelys liiveistä vaan "helpoiten" löytyy noita mummon ruskeita liivejä.
Nyt viimeksi kun metsästin liivejä 5 kaupasta niin viimeisestä löytyi mustat liivit jotka näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä. nyt harmittaa etten ostanut kuin kahdet, ois saman tien pitänyt ostaa vaikka viidet kun mun tuurilla niitä ei sieltä kaupasta enää saa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:01 Dietorelle kirjoitti:
Mutta toi sun kokos on kyllä vaikea. hän millään hoikall 70cm voi olla isot tissit :headwall:

no mä oon tosi kapea just tosta tissien kohdalta ja kuitenkin rasvaa niihin rintoihin sitte löytyy...

joo ja ongelma sekin kun en voi noita toppauksilla olevia ostaa ollenkaan kun muuten näytän tosi rintavalta enkä halua, eikä niitäkään kyllä mun kokoa oo ikinä mistään löytyny, on vaan noita mummo malleja.

arvatkaas oliko mulla meidän häissä kun tyttären syntymästä oli kulunut 1,5kk niin liivit kokoa 75 G hehee, siinä oli myyjällä Funky Ladyssa ihmettelemistä kun ei meinannu löytyä yhtään mun koon liivejä ja sitte ne yhdet löyty ja niillä oli pärjättävä, ei puhettakaan imetysliiveistä sen hääpuvun kanssa....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:12 Aniida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:01 Dietorelle kirjoitti:

no mä oon tosi kapea just tosta tissien kohdalta ja kuitenkin rasvaa niihin rintoihin sitte löytyy...
just sitä tarkoitin että ärsyttä'ä kun kaikki d ylösoäin alkaa 80cm etteikö ne tiedä että kapeita isotissisäkin on olemassa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:18 vieras kirjoitti:
Ainakin hm:llä on 75d, kävin vielä nettikaupasta tarkastaa ja onhan niitä. Siellä oli jopa tarjouspuolella (outlet) yhet jotka makso 4,95!
joo mutta ne on pieniä. on pienmmät koot. h&m kokoa tarttis olla ainakin e. lindeksiltä menee just toi 75d mutta pikkuisen toinen pursuu,ei onneksi paljoa