Lääkäri säikäytti eilen kun haettiin pojalle antihistamiinia. On nuhainen muutenkin ja nyt vielä allergiat pahentaa. Katsoi sitten kurkkuun ja totesi, että oikeanpuoleinen nielurisa on turvoksissa. Käski seurailla ja sanoi, että jos vielä parin viikon päästä on turvoksissa,niin takasin näytille. Totesi, että voi johtua flunssastakin, mutta että kasvainkin voi aiheuttaa toispuoleista turvotusta... MITÄÄH??!!
Ja kun koitin kotona katsoa kurkkuun, niin en mä erottanut mitään turvotuksia, eikä tuo poika anna edes kunnolla katsoa. Varaako mä nyt sitten vaan vauhkona parin viikon päästä sen uuden ajan vai mitä häh? Ei nyt olis tuommonen tullut mieleenkään, kun ei mitään oiretta ole. Paitsi että kuorsaa tuo pieni kyllä..
Ja kun koitin kotona katsoa kurkkuun, niin en mä erottanut mitään turvotuksia, eikä tuo poika anna edes kunnolla katsoa. Varaako mä nyt sitten vaan vauhkona parin viikon päästä sen uuden ajan vai mitä häh? Ei nyt olis tuommonen tullut mieleenkään, kun ei mitään oiretta ole. Paitsi että kuorsaa tuo pieni kyllä..