toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletpa saanut hämmästyttävän ahdasmielisiä vastauksia oikein läjäpäin...

Itse ajauduin tänä syksynä kuuden vuoden parisuhteen jälkeen samanlaiseen tilanteeseen kuin sinä, minä ja 'toinen mies' molemmat varattuja - suhteissa, jotka on aloitettu liian nuorena, vääränlaisten ihmisten kanssa. Ja sen tiedän varmasti, että tyhmä minä en ole, enkä osakseni tätä kerjännyt - se vain tapahtui.

En osaa auttaa sinua suoraan, kun en osaa auttaa itseänikään, mutta minä ajattelin vain antaa tilanteen olla toistaiseksi, kunnes kummallekin selkeää se, mitä oikeasti haluamme.

Olen kuitenkin eroamassa kihlatustani, mutta mekin olemme edelleen taloudellisista syistä yhdessä ja nähtävästi joudumme viettämään vielä ainakin puolisen vuotta saman katon alla. Eikä tässä ole minun osaltani minkäänlaista teerenpeliä - kun ihastuin toiseen, tunnustin itselleni, että tilanne nykyisen kihlattuni kanssa ei toimi ja olemme ihan oikeasti eronneet, mutta edelleen ystäviä, sekä kämppiksiä olosuhteiden pakosta.

Ei se hyvät ihmiset aina ole niin helvatan yksinkertaista kaikilla.

Jos sinusta tuntuu, että tämän varatun miehen haluat, niin koita rehellisesti ratkoa asiaa miehen kanssa, mutta älä anna hänen pelata kahta naista, kuten jotkut viisaat olivatkin jo aiemmin neuvoneet!

Ei ihan paljon kannata antaa arvoa miehen lupauksille, jos hän on sänkyyn päässyt. Tuskin hän turvallista elämäänsä sen enempää haluaa toisen naisen vuoksi järkyttää, koska ei miehen haaveissa ole mitään vaaleanpunaista, vaan jännitystä ja vaarallisia tilanteita ja tietysti seksiä:)

Yhteistyössä