toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Täällä on paljon juttuja miten epäilee miehen pettävän jne. Haluisin kuitenkin kuulla mielipiteitä myös omasta tilanteestani. Minulla on ollut nyt 3 kk suhde varattuun mieheen. En koskaan ajatellut rakastuvani mieheen joten päätin pitää vähän hauskaa kesällä, varsinkin kun mies sanoi halunneensa erota kihlatustaan jo kauan ja erosta oli heillä puhuttukin, taloudellisista syistä olivat kuitenkin vielä yhdessä. Kesällä näimme päivittäin mutta nyt syksyn tullen välimatkan takia emme ole nähneet juuri koskaan, yhteyttä pidämme kuitenkin puhelimen välityksellä 2-5 kertaa viikossa. Menin sitten kaikesta huolimatta rakastumaan mieheen mutta en ole varma mitä hän minusta haluaa. Pelkän lohtuhoidon vai jotain muutakin, kun on kuitenkin sanonut että ei seksin takia kanssani ole koskaan ollut.

Juu u. Jos kihlattu saisi tietää näistä sivupanoista voisi pelkästään "taloudelliset syyt" yhdessäololle menettää äkkiä merkityksensä ;) Minkä ihmeen lohtuhoidon? Mitä ihmeen lohtua mies tarvitsee. Vai tarkoitatko, että mies tarvitsee lohtuhoitoa, murehtiessaan mahdollisia tulevia taloudellisia "menetyksiä" ;) Missä kohtaa saa nauraa..

"Se sanoi, että mä oon ihana ja se aikoo kyllä jättää kihlattunsa ja mä oon muutakin kuin seksiä ja nyt on syksy ja mulla on niin ikävä ja mä taidan rakastaa sitä mut rakastaakohan se mua kun mä oon kuitenkin niin ihana sen mielestä ja rahan takiahan se vaan on sen toisen ämmän kanssa ja mun kanssa sillä on kuitenkin niin ihanaa - se on sanonut niin - et mitä mun pitäisi tehdä kun mä luulen et se kuitenkin jättää sen akan ja ottaa mut kun mä oon sen mielestä niin ihana ja se tarttee mua - se sanoi niin - mut sanokaa te mitä mun pitäisi tehdä, tsempatkaa mua jatkamaan varatun miehen kanssa kun se on niin ihanaa ja mä haluun et koko maailma on mun kanssa samaa mieltä et mä teen ihan oikein kun musta on niin ihanaa olla sen kaa..."

Eikö kukaan tajua hävetä mitään? Jos vaikka noin toimiikin, niin voisihan siitä sentään olla kertomatta koko maailmalle.

Tässä muutamia vaihtoehtoja:

Aloita tekstiviestirumba miehen kihlatulle, tai jos et itse ehdi, niin anna tehtävä eläkkeellä olevalle äidillesi.
kirjeiden kirjoittelu kihlatulle.
"osuminen" samoihin tilaisuuksiin korostaa persoonaasi.

Jos mies alkaa perääntymään, niin viestit tietysti myös miehelle ja hänen lähisukulaisilleen. Jos ei toimi, niin hyvä keino on naulata viesti miehen asunnon oveen. Jos miehellä on yritystoimintaa, niin alat mustamaalaamaan häntä. Teet perättömiä ilmoituksia.

Näillä oikeasta elämästä tulevilla ohjeilla saat tilanteen liikahtamaan johonkin suuntaan. Yksi vaihtoehto (mutta huono) on tunnustaa tulleensa höynäytetyksi ja unohtaa koko juttu (ei tietysti kannata)

Jos TODELLA haluat tuon miehen.. Kerro miehelle tunteesi avoimesti. Mutta kerro myös, että et aio jatkaa toisena naisena, etkä ole kiinnostunut jakamaan häntä kenenkään toisen kanssa ja tuskin hänen kihlattunsakaan miehen jakamista haluaa. Ota etäisyyttä siksi aikaa, kunnes hän tekee valintansa. Älä anna hänen pompottaa kahta naista, kuten hän nyt tekee ja tekee varmasti niin kauan, kuin annetaan tehdä. Harkitse suhdetta hänen kanssaan vasta, kun hän on täysin eronnut, eikä pelkästään "periaatteessa" eronnut. Nämä neuvot annan kokemuksen syvällä rintaäänellä, mutta vain siinä tapauksessa, että et kerta kaikkiaan suostu luopumaan tuosta miehestä lopullisesti. Syy: Miehen käytös kihlattuaan ja myös sinua kohtaan osoittaa sellaista selkärangattomuutta, vastuuttomuutta, kunnian puutetta, lapsellista itsekkyyttä ja vätysmäistä päättämättömyyttä, että kehoittaisin pysymään kaukana, niin poikkeuksellisen ihanalta, kuin hän saattaakin vaikuttaa. Itselläni on samanlainen kokemus takana. Varattu mies rakastui minuun, eikä ollut ikinä ennen voinut edes kuvitella pettävänsä vaimoansa, koska ei yksinkertaisesti pystyisi pettämään, mutta meidän rakkautemme oli vaan jotain niin syvää, poikkeuksellista, suurta ja oikein, ettei se oikeastaan ollut edes pettämistä ja hän oli päättänyt jättää vaimonsa.. Minkä hän tekikin. Tosin kolmen kuukauden yhdessä olon jälkeen hän petti minua aloittamalla taas uuden suhteen! Ja petti tuota toista naista välillä minun kanssani, otti kolmannen neljännen.. en voinut pysyä laskuissa hänen suurissa rakkauksissaan.. Pääsin lopulta eroon. Viestini on se, että älä luota mieheen, joka pettää. Jos mies kykenee pettämään ylipäänsä, hän kykenee pettämään ketä tahansa, sinä et ikävä kyllä tule olemaan siinä poikkeus. Etsi itsellesi mies, joka ei ole koskaan pettänyt ketään, sellaiseen voit luottaa. Niin minäkin tein.

Minä olen samoilla linjoilla kuin edellinen kirjoittaja. Minäkin rakastuin tahtomattani varattuun hurmurimieheen. Olin jopa lapsellisen ylpeä, että olin onnistunut saamaan varatun miehen itselleni, koska koin olevani parempi kumppani kuin miehen ex. Tajusin kuitenkin pian, että en kykene luottamaan mieheen. Epäilin koko ajan miestä muista suhteista.

Lopulta puhuin miehen kaverin kanssa, joka painostamisen jälkeen kertoikin, että baarissa hän saattoi lähteä naisten matkaan (hän siis oli sen verran hyvännäköinen, että naisia pörräsi ympärillä, joten hänen ei tarvinnut pahemmin vikitellä naisia).

Lopetin suhteen, vaikka mies jäi vannomaan rakkauttaan. Tajusin, että jatkossa en enää ikinä aloita suhdetta mieheen, joka on varattu, eroamassa tai vasta juuri eronnut. Haluan, että ero on selvä ja sen jälkeen pikkuhiljaa katsellaan, missä mennään. Koen, että minulla on oikeus olla rakastettu omana itsenäni eikä vain entisen eron pahan mielen korvikkeena tms.

Nykysuhteessa tein sitten periaatteeni mukaan. Oli helppo aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, kun kummallakin oli vanhat suhteet puitu loppuun asti.

Kihlattu on siis miehen kanssa vain rahan takia, ja he pitävät kimppakämppää taloudellisista syistä?

Ok.No sittenhän ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Sinä voisit mennä joku päivä käymään heillä kylässä. Kihlattu ei varmaan pahastu jos menet yökylään asti. Heillä on varmaan eri sängyt ja omat huoneet jo.

Kihlatullakin on varmasti jo oma elämä, ja hän tapailee muita miehiä. Juu, ja seksihän pariskunnan välillä on varmasti loppunut heti, kun mies rakastui sinuun. Oikeastaan jo puolisen vuotta sitten.

Vai onko niin, että miehen on pakko harrastaa seksiäkin kihlatun kanssa, niin tulee halvemmaksi kun kihlatun ei tarvitse hommata maksullisia miehiä tyydyttämään petomaiset syöjättären tarpeensa, se kuuluu sopimukseen.

Niin kauan kun niilä ei ole lapsia sulla on hyvä mahdollisuus saada se mies omaksesi kunhan kerrot ajatuksistasi hänelle suoraan. Ja pelkkä kihlaus ei ole mitään. Se on helppo purkaa...

Lapset sitovat kummasti ukon kuin ukon, vaikka rakkautta ei enää olisikaan....

Kuka edes haluaisi tuollaista miestä, joka on antanut avioliittolupauksen toiselle ja ylläpitää sivusuhdetta? En minä ainakaan. Tuo mieshän on ihan ressukka mutta niinhän on nainenkin joka hänen kanssa vehtailee.

Niin mies on kihloissa EI NAIMISISSA. Ei taida olla vakavissaan sen kihlattunsa kanssa ainakaan.

Jos mies olisi rakastunut tähän sekaisin olevaan, olisi mies kai jotain toimenpiteitä tehnyt. Purkanut kihlauksen.

Sekaisinin onneksi ei kolmessa kuukaudessa sentään RAKASTUMAAN ehdi. Ihastumaan ja takertumaan kyllä. Että parempi unhoittaa koko tyyppi helppo sanoa kyllä mutta järkeilyä päähän ja avoimin mielin muita tapaamaan. Mitään hyötyä ei ole takertumisesta.

juu, jos mun miestä haaviis unelmoit, niin ei muuta, kuin pakettiautolla komeesti pihaan. Autan kyllä muutossa. Itseasiassa se on pian tehty. Muistakaapa kuitenkin maksella tuo asuntolaina pois, sekin on niin ihanata.

Alkuperäinen kirjoittaja ellepelle:
Kihlaus on nimenomaan LUPAUS avioliitosta.
Monet on kihloissa vuosikymmeniä koskaan avioitumatta. Muodikasta.

Kihlaus on myös hyvä harkinta-aika. Sen aikana ehtii vielä peruuttaa mutta kun häät on pidetty on kynnys korkeampi.

Kesäisin kollit juoksee minne kulli niitä vie siis oman kullin perässä, ja sitten kun ulkona alkaa tulla kylmä menevät takaisin sinne jossa on turvallista,ja katoavat kuin pierun tuuleen.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Tässä muutamia vaihtoehtoja:

Aloita tekstiviestirumba miehen kihlatulle, tai jos et itse ehdi, niin anna tehtävä eläkkeellä olevalle äidillesi.
kirjeiden kirjoittelu kihlatulle.
"osuminen" samoihin tilaisuuksiin korostaa persoonaasi.

Jos mies alkaa perääntymään, niin viestit tietysti myös miehelle ja hänen lähisukulaisilleen. Jos ei toimi, niin hyvä keino on naulata viesti miehen asunnon oveen. Jos miehellä on yritystoimintaa, niin alat mustamaalaamaan häntä. Teet perättömiä ilmoituksia.

Näillä oikeasta elämästä tulevilla ohjeilla saat tilanteen liikahtamaan johonkin suuntaan. Yksi vaihtoehto (mutta huono) on tunnustaa tulleensa höynäytetyksi ja unohtaa koko juttu (ei tietysti kannata)

ilmeisesti tarkoitit viestisi vitsiksi. Eipä tämä kuitenkaan oikeasti ole yhtään huono ajatus. :)

Eikö nyt kuitenkin nainen (toinenkin) voi lähteä siitä että aikuinen mies tietää mitä tekee ja jos mies sanoo että hän on eroamassa niin miksi ihmeessä nainen ei voisi sitä uskoa ? Vai onko mies1 sitä mieltä että varattu mies ei yhtään tiedä eikä ymmärrä mitä tekee ? Itse kyllä kunnioitan miestä :) ja uskon että mies on rehellinen, vastuuntuntoinen ja vastaa myös puheistaan. Eihän kukaan nainen selkärangattoman miehen kanssa olisi. Vai katoaako mieheltä aivot sillä hetkellä kun hän menee naimisiin, kihloihin tms. ?

Kaksi voi pelata samaa peliä. Jos miehen alkuperäinen ajatuskin on ollut vain vähän 'höynättää' ja sen huomaa vähän liian myöhään, niin on aivan ok maksaa potut pottuina. Mikä ettei ? Kerrotko ?

Ensi alkuun on hyvä oppia erottamaan rakkaus ja ihastus ja sukupuolinen halu toisistaan.
Haluatko todella saada elämääsi joka päiväiseksi miehen joka sinun kanssasi pettää kumppaniaan.
Kerran pettää,aina pettää tilaisuuden tullen,sinä haluat siis pääosan,että pääset itkemään että pettääkö mieheni.
Nait niin kauan kuin naitattaa ja kuorit kermat suhteesta.siitähän noissa loppupeleissä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:
varsinkin kun mies sanoi halunneensa erota kihlatustaan jo kauan ja erosta oli heillä puhuttukin, taloudellisista syistä olivat kuitenkin vielä yhdessä.
Aika kliseinen selitys mieheltä, eikä ankean tilanteen mitenkään pitäisi oikeuttaa uskottomuuteen. Uskoitko sen? Vaikuttiko hänen puheensa jotenkin siihen, miten sinä aloit suhtautua salasuhteeseen? Olisitko alkanut siihen, jos hän olisi kehunut kihlattuaan ja suhdetta ihanaksi? No, luuletko sitten, että mies kertoi asioita valikoimatta ja ilman tarkoitusperiä?

en ole varma mitä hän minusta haluaa.
Mitä SINÄ haluat? Kokonaisen suhteen vai satunnaisia hetkiä? Miehen joka on täysillä mukana, eikä ole osoittautunut epärehelliseksi vai tahdottoman nössön, joka ajelehtii elämänsä tekemättä koskaan kunnon ratkaisuja mihinkään suuntaan?

Olet rakastunut, mutta oletko aivan varma, että todelliseen henkilöön? Sellaiseen, jonka kanssa elämästä voisi oikeasti tulla jotain? Ihmiseen, jonka huonotkin puolet on tiedossa ja siedettävissä? Voisitko luottaa häneen, vai eikö sinua haittaisi, jos hän kävisi vieraissa ja puhuisi sinusta kuten tuosta kihlatustaan?

kun on kuitenkin sanonut että ei seksin takia kanssani ole koskaan ollut.
No tuota, mitenköhän olisit suhtautunut, jos hän olisi sanonut olevansa kanssasi seksin takia? Hän sanoo mielestäni juuri ne asiat, joista on hänelle itselleen hyötyä, ja ne sanat jotka sinä haluat kuullakin, paitsi ei ikinä sitä, että jätti kihlattunsa ja haluaa elää kanssasi loppuelämänsä.

Sinun sijassasi kertoisin miehelle tunteeni suoraan, mutta myös sanoisin, että en halua jatkaa salamyhkäistä tapailua, vaan haluan, että hän valitsee minut tai kihlattunsa. Jos mies ei valintaan kykene, niin sitten erotaan.

Minusta on kamalaa, että mies ei kykene parisuhdeasioitaan hoitamaan, vaan hän hoitaa ne seksillä toisen kanssa pitämällä hauskaa. Kuvitteleeko mies, että asiat hoituvat itsestään? Tai että tunteet selkiytyisivät niin kristallinkirkkaiksi, että päätöksenteko olisi ihan helppoa? Voin sanoa, että tunteisiin sekoittuu helposti intohimo ja uuden aloituksen mahdollisuus uuden naisen kohdalla ja toisaalta kiintymys, velvollisuus, aiemmat tunteet ja yhteinen eletty elämä sitä vanhaa kumppania kohtaan. Uuden naisen kohdalla kaikki tuleva on epävarmaa, vanhan kohdalla taas tietää, miten asiat voisi olla, jos ne saisi kohdalleen. Normaalilla tuntevalla miehellä kahden naisen pitäminen aiheuttaa stressiä eikä ole mikään normaali tilanne.

Mitäpä, jos olet rehellinen miehellesi ja katsot mitä siitä sitten seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja ja halu:
Kerran pettää,aina pettää tilaisuuden tullen.
Lapsellinen mantra jota petetyt tykkää hokea. Uskotellakseen itselleen, ettei puoliso voisi rakastaa kuitenkin jotain muuta enemmän kuin juuri häntä.

Mistä tiedän? Koska menin naimisiin jonka oletin olevan rakkautta, joka ei sitten ollutkaan puolison taholta. Olin kohdistanut tunteeni väärään henkilöön, ja jotenkin tunteet siinä kuoli tai mitätöityi.

Muutuin yhtä välinpitämättömäksi kuin hän. Elettiin kumpikin omaa elämäämme, asuen saman katon alla. Petin häntä kahdesti satunnaisten henkilöiden kanssa. Tarpeet ne on, oli rakkautta tai ei. Hänen tekemisistään en tiedä, saattoipa pettääkin. Jollei selibaatissa elänyt? Minuun ei halunnut koskea. Sillä tavoin elettiin reilu kymmenen vuotta. Plus alkuseurustelut.

Tapasin sellasen ihmisen josta tiesin ensitapaamisella, että siinä oli jotain muutakin. Usko pois, välillämme ei ollut mitään seksuaalista yli puoleen vuoteen.

Sitten kerroin puolisolleni, että olin tavannut ihmisen jonka kanssa haluan jakaa elämäni, ja haluan eron. Puoliso ei siihen helpolla suostunut vaan teki kaiken hiton vaikeaksi. Mitä siitä hyötyi - en tiedä. Sai yhden lapsista vihaamaan häntä.

Mutta pääsin lopulta eroon hänestä ja yhteen rakastettuni kanssa... ensin tietysti piti kertoa rakastetulle tunteistani enkä yllättynyt kun hän tunsi samoin.

Meillä on yhteistä avioliittoa takana 22 vuotta, yksi lapsi, eikä välillämme ole mitään kylmyyttä tai pettämisiä. Ei ole tarve, kun rakastaa.

Ei kaikki petä kaikkia, mutta jos haluat uskoa niin, ja se oloasi helpottaa, hyvä niin. Katkeruuden jakaminen ei kyllä tilannettasi muuta mihinkään.

Eli kerroin siis miehelle että rakastan häntä, mutta en halua painostaa eroamaan jos ei itse siihen ole valmis. Meillä ei kuitenkaan ole mitään ennen kun hän on täysin vapaa, täytyyhän minun itseänikin ajatella. Hän sanoi ymmärtävänsä ja oli pahoillaan koska ei ainakaan heti kättelyssä ole valmis eroon. Toivoi minun jatkavan omaa elämääni mutta sanoi myös että pitää minusta kovasti ja voihan olla että vielä joskus... No, minä en jää odottelemaan sitä että hän ehkä joskus eroaa vaan pyrin menemään elämässä eteenpäin. Voihan kuitenkin olla että jos olen sinkkuna ja hän eroaa niin siitä jotain tulisikin, täytyisi ensin kyllä vakavasti keskustella asioista....

Yhteistyössä