Toinen nainen - mistä huomasitte?Kaikki merkit pinoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kuten jo aiemmin sanoin, seksi on juuri niin hyvää kuin olla voi, niin miksipä vaihtaisin. En kaipaa elämääni muuta.

Ahaa, eli sä et ole juurikaan keltään koskaan ennen saanut ja luulet ettei maailmassa ole ko toi yksi jolta saa hyvää seksiä. Joopa joo. Eli huono itsetunto ajaa sut suhteeseen varatun miehen kanssa, sulle riittää että edes joku panee sua. No ei käy kateeksi.

Mulle on sama, mitä sinä ajattelet, kun itse oon tyytyväinen. Hyvin oon kelvannut miehellekin ja taidetaan olla yhtä tyytyväisiä kumpikin.Tämän suhteemme aikana mies on ehtinyt kerran erota ja mennä naimisiin uudenmman kerran. Silti vaan meidän suhde pelaa entiseen malliin.

Ei vidu mihin kaikkeen nainen alistuu ja vain seksin takia

Kaikki naiset ei vaan oo niitä kotiäitityyppejä.

Kuten jo aiemmin sanoin, seksi on juuri niin hyvää kuin olla voi, niin miksipä vaihtaisin. En kaipaa elämääni muuta.

Ahaa, eli sä et ole juurikaan keltään koskaan ennen saanut ja luulet ettei maailmassa ole ko toi yksi jolta saa hyvää seksiä. Joopa joo. Eli huono itsetunto ajaa sut suhteeseen varatun miehen kanssa, sulle riittää että edes joku panee sua. No ei käy kateeksi.

Mulle on sama, mitä sinä ajattelet, kun itse oon tyytyväinen. Hyvin oon kelvannut miehellekin ja taidetaan olla yhtä tyytyväisiä kumpikin.Tämän suhteemme aikana mies on ehtinyt kerran erota ja mennä naimisiin uudenmman kerran. Silti vaan meidän suhde pelaa entiseen malliin.

Joopa joo selitys se on tuokin

Miten voi olla itsekunnioitus noin nollassa että on vain panopuuna miehelle joka muutoin jakaa kaiken muun jonkun toisen kanssa? Ei siis minkäänlaista itsekunnioitusta, katsella vuosia vierestä kun mies avioituu, elää perhe-elämää -ja itse odottaa jalat levällään kun mies työvuoron jälkeen käy tyhjentämässä kassit, häipyy -ja jäädä taas odottamaan, muka tyytyväisenä. Voi kamala.

[/quote]

no meitä naisia nyt vaan sattuu olemaan elossa, että sikäli vaikea pitää houkutukset poissa :)

tilaisuus tekee varkaa, olen samaa mieltä, mutta pettäjä ei ole vapaa ihminen vaan se varattu, joka tarttuu tuohon tilaisuuteen.

eihän se voi olla naisen vastuulla ottaa selville, kuka on vapaa tai varattu! moni mies sen salaa viimeiseen asti. minä vasta saapuessani heidän kotiin esim. huomasin, että onkin parin koti. se oli ihan hänen valintansa viedä minut heidän kotiinsa kertomatta, että siellä asuu myös joku muu kuin hän. ei minun vastuu. [/quote]

Mikä saa jatkamaansitä seksisuhdetta, kun totuus vaimosta tulee ilmi?[/quote]

puuha on minulle mieluista ja kumppani on itse tehnyt päätöksensä petoksesta haluaa sitä toteuttaa minun kanssani. minä EN ota vastuuta hänen päätöksestään.

Alkuperäinen kirjoittaja er:
minä EN ota vastuuta hänen päätöksestään.

Just. Kun ollaan laiskoja paskoja ja ei viitsitä ottaa mistään vastuuta, aina vaan pitää saada mitä itsellä mieli tekee. Vastoinkäymiset olis liikaa, kaiken pitää olla helppoo ja kivaa. Sä et oo nainen sä oot hiiri.

Panopuun ja kotiäidin väliin mahtuisi miljoonia muitakin naistyyppejä.

miksi seksisuhteen haluava nainen on panopuu?

No tuossa tapauksessa kun mitään muuta ei siltä mieheltä halua kuin sen lastin hätäisesti sisään silloin tällöin -mitä muuta se on???

Miten voi olla itsekunnioitus noin nollassa että on vain panopuuna miehelle joka muutoin jakaa kaiken muun jonkun toisen kanssa? Ei siis minkäänlaista itsekunnioitusta, katsella vuosia vierestä kun mies avioituu, elää perhe-elämää -ja itse odottaa jalat levällään kun mies työvuoron jälkeen käy tyhjentämässä kassit, häipyy -ja jäädä taas odottamaan, muka tyytyväisenä. Voi kamala.

no, kyllä meitä vaan on. en ole panopuu, sillä saan seksistä paljon irti ja "vaadin" aina paljon. minä en kaiken aikaa vain makaa kotona jalat levällään odotellen rakastajaa; elän ihan omaa elämää: työ, lapset, lasten harrastukset jne. mutta silloin kun minulla on omaa aikaa haluan olla nainen ja haluan harrastaa seksiä. siksi minulla on rakastaja.

no, kyllä meitä vaan on. en ole panopuu, sillä saan seksistä paljon irti ja "vaadin" aina paljon. minä en kaiken aikaa vain makaa kotona jalat levällään odotellen rakastajaa; elän ihan omaa elämää: työ, lapset, lasten harrastukset jne. mutta silloin kun minulla on omaa aikaa haluan olla nainen ja haluan harrastaa seksiä. siksi minulla on rakastaja.

Mutta MIKSI HELVETISSÄ SEN RAKASTAJAN PITÄÄ OLLA VARATTU MIES???

Mun mielestä pettäjät ovat p.askiaisia ja varattuja tietoisesti panevat säälittäviä.

Ja juu, minäkin olen uranainen (OTK) hyvässä pestissä, mutta ei mun sen takia tarvitse varattuja panna. Minulla on oma perhe, johon kuuluu kolme lasta ja aviomies.

Mä epäilin miehellä toista naista

- alkoi ajella karvat munistaan
- alkoi lenkkeilmään ja pyöräilemään
- alkoi käymään salilla ja käyttämään erilaisia juomia kuntoiluun
- osti vaatteita enemmän kuin aiemmin
- koko ajan kännykkä hälytti sähköpostiviesteistä

Ei, en saanut vastausta enkä loppujen lopuksi olisi halunnutkaan tietää...

Alkuperäinen kirjoittaja millink:
Itse en koskaan lähtisi pettämis touhuun mukaan. On miehessä vika, mutta myös naisessa joka suostuu tuohon säälittävään touhuun.

miksi on säälittävämpää ryhtyä seksisuhteeseen varatun miehen kanssa kuin vapaan?

ei kukaan voi OMISTAA toista ihmistä. jokaisella on oma tahto ja toimii sen mukaan. jos mies on valmis pettämään, niin se ei millään tavalla ole tämän toisen naisen kontolla.

sanoinkin omalta kohtaltani etten koskaan lähtisi niinkin säälittävään touhuun kun paneskelemaan varattua miestä joka parhaillaan uittaa melaa vuoronperään kummassakin.

Ihan vapaasti te muut saatte pettää =)

Itse etsin vapaan. On ukkomiehet vikitelly, mutta olen suoraan sanonut mielipiteeni asiasta.

Eli mielestäni ei ole omistamista jos omaa jonkunlaisen moraalisen arvomaailman =)

Itse en koskaan lähtisi pettämis touhuun mukaan. On miehessä vika, mutta myös naisessa joka suostuu tuohon säälittävään touhuun.

miksi on säälittävämpää ryhtyä seksisuhteeseen varatun miehen kanssa kuin vapaan?

ei kukaan voi OMISTAA toista ihmistä. jokaisella on oma tahto ja toimii sen mukaan. jos mies on valmis pettämään, niin se ei millään tavalla ole tämän toisen naisen kontolla.

sanoinkin omalta kohtaltani etten koskaan lähtisi niinkin säälittävään touhuun kun paneskelemaan varattua miestä joka parhaillaan uittaa melaa vuoronperään kummassakin.

Ihan vapaasti te muut saatte pettää =)

Itse etsin vapaan. On ukkomiehet vikitelly, mutta olen suoraan sanonut mielipiteeni asiasta.

Eli mielestäni ei ole omistamista jos omaa jonkunlaisen moraalisen arvomaailman =)

Tässä on lainaukset nyt päin helvettiä.

Er nimimerkin kommentti alkaa tuosta: miksi on säälittävämpää...

Ja sitten mun on tuo: sanoinkin omalta kohdaltani.....

no meitä naisia nyt vaan sattuu olemaan elossa, että sikäli vaikea pitää houkutukset poissa :)

tilaisuus tekee varkaa, olen samaa mieltä, mutta pettäjä ei ole vapaa ihminen vaan se varattu, joka tarttuu tuohon tilaisuuteen.

eihän se voi olla naisen vastuulla ottaa selville, kuka on vapaa tai varattu! moni mies sen salaa viimeiseen asti. minä vasta saapuessani heidän kotiin esim. huomasin, että onkin parin koti. se oli ihan hänen valintansa viedä minut heidän kotiinsa kertomatta, että siellä asuu myös joku muu kuin hän. ei minun vastuu. [/quote]

Mikä saa jatkamaansitä seksisuhdetta, kun totuus vaimosta tulee ilmi?[/quote]

puuha on minulle mieluista ja kumppani on itse tehnyt päätöksensä petoksesta haluaa sitä toteuttaa minun kanssani. minä EN ota vastuuta hänen päätöksestään.
[/quote]

No mä esim. olen lähtenyt pois asunnosta jossa huomasin myös naisen asuvan ja silloin mies joutui myöntämään.

Eli en tosiaan pidä miestä missään määrin syyttömänä jne.
Itse en vaan koskaan alentuisi tuohon touhuun =)

Mutta MIKSI HELVETISSÄ SEN RAKASTAJAN PITÄÄ OLLA VARATTU MIES???

:attn: :attn: :attn:

Hyvä vitsi, jos sinä et olis ryhtynyt sen miehen kanssa mihinkään niin ei se yksin olis voinu pettää. Sinä toimit vaimon selän takana, aivan yhtä suuri syyllinen olet. Ei tarvi olla sinkun varattujen miesten kanssa. Turha yrittää mitään, kun rakastuin ja en voinut mitään; soopaa. Jokainen ihminen vastaa itse omista töppäilyistään.
Minun omatunto ei antais periksi mennä vieraisiin, ennemmin kärsin itse.

joka vehtaa ukkomiehen kanssa. Tämä ukkomies ja minä olemme erittäin varovaisia,eikä tämän miehen vaimolla ole mitään aavistuksia. Ollaan vehdattu kimpassa jo puoli vuotta. Ei nykypäivänä tarvitse puhelimella hoidella mitään ja työmatkojakin tehdään aika paljon isoissa firmoissa. Työpaikallakin voi pidellä kahvitaukoja ja tulla yllättäviä menoja. Tuskin sitä kovin hyvin havaitsee jos sen osaa salailla.

Horatsun puhetta

Yhteistyössä