Te jotka olette tavanneet rakkautenne työpaikalla, vastatkaa tähän jooko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohtalon sormi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohtalon sormi

Vieras
Etenkin jos jompikumpi oli varattu ja koette että miehenne on juuri Se Oikea. Kertokaa miten juttunne eteni, mistä huomasitte miehen rakastuneen teihin? Kauanko meni ensi tapaamisesta siihen, että suutelitte tai saitte varmuuden toisen tunteista?

Mä olen niin rakastunut. Ja tiedän, että miehellä on tunteita mua kohtaan. Tai uskon niin. Ja mä kärsin täällä tuskissani, kun en saa olla hänen kanssaan..

Kun nykyisen aviomiehen kanssa tavattiin, nii olin huonossa suhteessa... Jossain vaiheessa vaan huomattiin että meillä on tosi paljo yhteistä ja että pitkästä aikaa nauroin oikein kunnolla. Se oli sellasta varovaista tapailua aluksi, varsinkin ku asuin vielä exän kanssa. Ja sitten ku pääsin omaan asuntoon muuttamaan nii seurustelu alkoi vakavasti. Tuota suutelua en nyt ihan tarkkaan muista.

Jok.tap. Kesällä mentiin kolmen vuoden seurustelun jälkeen naimisiin :heart:

Tapasin aikoinaan yhden poikaystävän töissä, alettiin tavata vapaa-ajalla kavereina ensin ja sitten nopeasti seurustelemaan. Sitten tuli ongelmia ja erottiin --> työpaikalla yhdessä olo todella tukalaa, onneksi sain uuden työn sitten.

Ei oltu varattuja.

Mies antoi mun ajaa sen trukilla (mulla ei ollut "omaa" konetta vielä silloin kun olin uusi) ja jätti mulle piirrettyjä kukkia tai kävi vaihtamassa akun kun olin tauolla :heart:

Mä olin varattu. Mun kollega oli toisella paikkakunnalla joten puhelin tuli tutuksi ja puhelimessa mies sen sitten sanoikin: "en saa sua mielestäni".
Onneksi olin rohkea ja jätin silloisen suhteeni lapsesta ja pitkästä liitosta (12v) huolimatta, koska tuo kollega oli "Se Oikea". Nyt meillä on kolmas yhteinen lapsi ja ihana liitto, joka kesällä täyttää 14 v.

Omakohtaista kokemusta ei ole mutta veljeni tapasi nykyisen vaimonsa työpaikalla kun oli vielä naimisissa. Ovat olleet nyt yhdessä ehkä 13 vuotta ja mielestäni oikea ratkaisu oli tuo. Liian erilaiset arvot edellisen vaimon kanssa. Ovat edelleen samassa työpaikassa. Mielestäni ei ole mitään yksiselitteistä ratkaisua tähän kaikki riippuu teidän elämäntilanteistanne. Mutta harkintaa kehottaisin käyttämään joka tapauksessa, ihastuksen takia ei kannata lähteä hajottamaan kenenkään perhettä ja valitettavasti taitaa olla niin että ratkaisun oikeellisuus paljastuu vasta jälkikäteen. Tosin uskon että veljelle ja entiselle vaimolleen olis ero tullu jokatapauksessa.

Yhteistyössä